marcinch001 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Może załóż podkładki na tylne spręzyny .
Buffon Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Właśnie tyłu nie chcę ruszać bo ładnie jest spasowany jak zatankuje tylko z przodu jest szpara :/ Dlatego pytam co najlepiej założyć na amorki 1BE do przodu żeby to trochę do gleby zbliżyć
Buffon Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Właśnie rozkminiam pomiędzy Eibach -30 a H&R -35 (29369-2).Jeśli Eibach to Pro-Kit czy Sportline?? Pewnie na amorkach 1BE będzie twardo ale lepsze to niż szpara
Buffon Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Wg mnie najlepszym rozwiązaniem dla Avanta z zawiechą 1BE jest montaż sprężyn H&R -35mm (29369-2) "tylko" na przód a na tyle zostawić sprężyny z 1BE plus min 2/3 baku paliwa i auto ładnie siedzi
Fugi Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Tylko gdzie dorwać sam przód pro kit albo Hr? Raczej wszyscy sprzedają w komplecie przó + tył. Sam bym obniżył przód Eibach'ami.
gregor2208 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 U mnie mija własnie dwa tygodnie na spreżynach H&R (29369-1) i amorkach Koni STR.T , dodatkowo na tył poszły podkładki na sprężyne na złe drogi kupione w ASO i wszędzie jest równo 64,5 cm. Śmiało mogę polecić ten zestaw.
marcinch001 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Napisz do eibach polska napewno sprzedadzą Ci tylko przód ktoś tak już robił z forum .
POWER-KRIS Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Czyli ze to Pany a jaki tego numer bo tempe w aso?
Fugi Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Napisz do eibach polska napewno sprzedadzą Ci tylko przód ktoś tak już robił z forum . Dzięki za info. Czyli ze to Pany a jaki tego numer bo tempe w aso? Nr. jest w temacie na 2 str. :8e0 512 145
azure Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ile jest roboty, żeby zdjąć sprężynę z tyłu w Quattro? Cel: dołożenie gumowego dystansu... :-)
Fugi Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ile jest roboty, żeby zdjąć sprężynę z tyłu w Quattro? Cel: dołożenie gumowego dystansu... :-) Poczytaj w tym temacie:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/311205-co-odkrecic-zeby-bez-komplikacji-wymienic-sprezyny-na-30mm/ Opisane jest:)
rodzyn889 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Dziś miałem możliwość porównania mojego setup 1be + eibach pro kit vs 1 be seria . I stwierdzam że springi eibach do sportowych amor 1 be to źle rozwiązanie . Auto traci na sztywności bardziej buja w zakrętach . Jestem w trakcie poszukiwań stabilizator ów z rs4 22mm. I może inne amory jak to nie usztywni auta . na dniach tez wyjmuje podkładki ze sprężyn tył nich i zakładam talerzyki z b5 na przód . Zobaczymy co to da
MAGIC87 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 U mnie mija własnie dwa tygodnie na spreżynach H&R (29369-1) i amorkach Koni STR.T , dodatkowo na tył poszły podkładki na sprężyne na złe drogi kupione w ASO i wszędzie jest równo 64,5 cm. Śmiało mogę polecić ten zestaw. no to dość wysoko, bo u mnie siedziało to 62,3 cm
MAT1000 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Ile jest roboty, żeby zdjąć sprężynę z tyłu w Quattro? Cel: dołożenie gumowego dystansu... :-) Jakieś 5minut, odpowiednim sprzętem
azure Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Ile jest roboty, żeby zdjąć sprężynę z tyłu w Quattro? Cel: dołożenie gumowego dystansu... :-) Jakieś 5minut, odpowiednim sprzętem Rozumiem, że odpowiednimi ściskami do sprężyn... pytanie jakimi tam podejdę, mam tego typu: http://allegro.pl/sciagacz-do-sprezyn-sciagacze-sciski-mcpehrson-380-i5230248016.html lecz póki co jeszcze nie próbowałem czy w ogóle podejdą :/
marcinch001 Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Ile jest roboty, żeby zdjąć sprężynę z tyłu w Quattro? Cel: dołożenie gumowego dystansu... :-) Jakieś 5minut, odpowiednim sprzętem Rozumiem, że odpowiednimi ściskami do sprężyn... pytanie jakimi tam podejdę, mam tego typu: http://allegro.pl/sciagacz-do-sprezyn-sciagacze-sciski-mcpehrson-380-i5230248016.html lecz póki co jeszcze nie próbowałem czy w ogóle podejdą :/ Kolego ja kupiłem takie ściagacze i nie dałem rady sam je ściagnąć pojechałem do warszatu i mi wymienili . Potrzebny jest ściagacz z jednym ramieniem ale taki kosztuję ok 1700 zł
jolley Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 W dniu 24.04.2015 o 22:35, rodzyn889 napisał: Dziś miałem możliwość porównania mojego setup 1be + eibach pro kit vs 1 be seria . I stwierdzam że springi eibach do sportowych amor 1 be to źle rozwiązanie . Auto traci na sztywności bardziej buja w zakrętach . Jestem w trakcie poszukiwań stabilizator ów z rs4 22mm. I może inne amory jak to nie usztywni auta . na dniach tez wyjmuje podkładki ze sprężyn tył nich i zakładam talerzyki z b5 na przód . Zobaczymy co to da @rodzyn889 odgrzeję kotleta. Jak zakończyła się sprawa u Ciebie z zawieszeniem? Co zmodyfikowałeś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się