Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] 170KM seria brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
LOL. Czyli na czymś się jednak znasz.?
to był pojazd? Mam odpowiadać?
Opublikowano

he he... nie nic z takich rzeczy tam każda osoba się czymś zajmowała każdy od czegoś innego :grin: a z częściami mechanicznymi nie mialem styczności tylko materiały lakiernicze to wiadomo jak sie potrzebowalo to sie wzięło :naughty:

Opublikowano

Witam dołączę do tematu posiadam audi A4 2.0 tdi z silnikiem brd mój problem polega na tym ze samochód jest słaby ok 3 tys obr dostaje lekko mocy resztę juz nie idze i kręci się podczas jazdy tylko do 4 tys obr zero blendow

Opublikowano

jako że nie jest to forum wróżek, oprócz sprawdzenia blendow :decayed: , kolega wykonałby logi dynamiczne, statyczne, wtedy powiemy coś więcej. :wink:

Opublikowano

znalazłem chwile wolnego czasu i byłem sprawdzic ten regulator - ogolnie on działa na zasadzie zassania czyli podcisnienie a nie na dmuchanie w niego -nadcisnienie. zdjałem z niego wezyk i podpiałem inny abym mógł ustami zassac - stwierdzam za nie jest on uszkodzony, praca jego jest swobodna i na zassanie go i przyblokowania weżyka jezykiem trzyma zaciagniecie na spuszczeniu ruch prawidłowy błyskawicznie zamyka/otwiera klapy.

jedno co mnie zastanawia - jak dmucham w ten wezyk od regulatora gdzie jest połaczony na dole silnika z elektrozaworem to nie ma zablokowania - czy dmucham cza zasysam na zgaszonym zapłonie... na uruchomionym silniku nie sprawdzałem jak to działa...

moze moje "problemy" to nie sa problemy - mam pecha bo nie jezdziłem wczesniej ani dla porównania inną w 100% sprawną 170tką wiec nie wiem jak to ma jeździc sie zachowywac dlatego moze tez nie potrzebnie szukam mozgu w d*pie... co do 50km?h na 2ce takze jak pedał w podłoge wcisne to trakcje potrafi stracic... wiec juz nie wiem...

ePasjonat czy byłbys ewentualnie pomocny i mógł bys u siebie zdjac osłone silnika i zdjac przewód z tego regulatora,przyłozyc usta do niego i zassac lub dmuchac w niego i zobaczyc jak to sie zachowuje u ciebie czy takze dmuchajac w niego słyszysz ze to powietrze gdzies na dole pod turbina sie wydostaje...? byłbym wdzieczny.roboty na 3min. na zgaszonym silniku.

Witam , wiem ze troche odgrzewam kotleta ale czy byłbyś tak miły i podał mi numer tego regulatora ? Byłbym mega wdzieczny , pozdrawiam

Opublikowano

Zamiennik Wahler 710558 - nie znam ceny

Ori w aso 70zł - zadzwoń powiedz ze potrzebujesz podcisnieniowy regulator klap wirowych przy kolektorze ssącym.

Opublikowano

Zamiennik Wahler 710558 - nie znam ceny

Ori w aso 70zł - zadzwoń powiedz ze potrzebujesz podcisnieniowy regulator klap wirowych przy kolektorze ssącym.

Dziekuje Ci bardzo :)

Zamiennik Wahler 710558 - nie znam ceny

Ori w aso 70zł - zadzwoń powiedz ze potrzebujesz podcisnieniowy regulator klap wirowych przy kolektorze ssącym.

zadzwoniłem do aso i powiedzieli ze 3000zł cały kolektor ssacy a regulatora samego w sprzedazy nie posiadają ;/

Opublikowano

to zadzwon raz jeszcze i podaj - 03G 129 061C - strasznie jest w ETKA nasrane dla np mojego audi tez to nie wystepuje ale np dla A6 C6 BRE wystepuje a to sa te same kolektory.

a tak z doswiadczenia - to czy regulator działa czy nie działa to i tak róznicy nie odczujesz - zaslep wezyk i masz zaoszczedzone - a klapy w kol.ssacym zostana w pozycji otwartej bo tak działa regulator podcisnieniowy. zaciga klapy zamykaja sie - jak pozostaje w spoczynku klapy sa otwarte.- ja np tych klap juz wogole nie mam.

Opublikowano

SotoM: Prawdę mówisz.

a tak z doswiadczenia - to czy regulator działa czy nie działa to i tak róznicy nie odczujesz
Opublikowano (edytowane)

a jesli ten regulator jest uszkodzony to czy powinienem to odczuć w jakiś sposób?

Edytowane przez Marcin Mikołów A4
Opublikowano

Nie czytasz wszystkiego lub z nie zrozumieniem-pawelkiwi potwierdził to co napisałem - nie odczujesz różnicy dlatego bez sensu abyś kupował ten regulator - zaślep podciśnienie i masz z glowy błędów i tak żadnych od tego mieć nie będziesz....

Opublikowano

Kiedyś na hamowni odpiłem z ciekawości zawór klapek i na wykresie przy wyższych obrotach była delikatna zmiana momentu ale określił bym to jako tzw. nic. Niby jest coś robi ale tak naprawdę odczucie subiektywne.

Nie wiem czy gdyby ktoś mi dał auto i raz odpinał raz podpinał i testował czy to wyczuję i kiedy jest w jakim stanie to pewnie bym nie trafiał.

Opublikowano

Kiedyś na hamowni odpiłem z ciekawości zawór klapek i na wykresie przy wyższych obrotach była delikatna zmiana momentu ale określił bym to jako tzw. nic. Niby jest coś robi ale tak naprawdę odczucie subiektywne.

Nie wiem czy gdyby ktoś mi dał auto i raz odpinał raz podpinał i testował czy to wyczuję i kiedy jest w jakim stanie to pewnie bym nie trafiał.

Identycznie testowaliśmy -nie ma szans tego odczuć... Różnica może w 2KM i kilku Niutków...
Opublikowano

Odepnij przewód podcisnieniowy od regulatora i w ten krociec regulatora wciśnij odrobinę kleju poksipolu albo czegoś nawet budapren niech wyschnie i załóż wężyk spowrotem...

Opublikowano

Odepnij przewód podcisnieniowy od regulatora i w ten krociec regulatora wciśnij odrobinę kleju poksipolu albo czegoś nawet budapren niech wyschnie i załóż wężyk spowrotem...

Witam wszystkich ktoś mi podpowie co może być przyczyną ciężkiego rozruchu w audi a4 b7 2.0. 170 KM, silnik nie drzy ładniej sie wkręca nie dymi.. aku nowe, rozrusznik też ok,

Opublikowano

Wątek nie ten - to raz.

Dwa - tego typu objawy to jak poszukasz wiele rozwiązań.

Filtr paliwa, zaworek, przewody,pompa tandemowa, powroty nieszczelne ...... dużo tego.

Opublikowano

panowie skoro zaślepiamy ten zaworek i klapy są ciągle otwarte i nie przyczynia się to na pracę silnika( tak zrozumiałem z powyższych postów) to jutro zaślepiam i może kiedyś przy okazji całkiem je wywalę

EGR już zaślepiony , mimo że nic się nie działo , no może czasem szarpnął przy ruszaniu :banan:

Opublikowano
jjaarry:

Dwa - tego typu objawy to jak poszukasz wiele rozwiązań.

Filtr paliwa, zaworek, przewody,pompa tandemowa, powroty nieszczelne ...... dużo tego.

Tak już powyżej odpisałem Ci względem priv.

Droga poszukiwania usterki nie jest prosta.

Na początek postaw auto możliwie mocno w dół. Czyli zaparkuj tyłem np. na krawężniku. Sprawdź po nocy jak odpala lepiej czy bez zmian.

Daj znać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...