ePasjonat Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 LOL. Czyli na czymś się jednak znasz.?to był pojazd? Mam odpowiadać?
zielut Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 he he... nie nic z takich rzeczy tam każda osoba się czymś zajmowała każdy od czegoś innego a z częściami mechanicznymi nie mialem styczności tylko materiały lakiernicze to wiadomo jak sie potrzebowalo to sie wzięło
Janusz2314 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Witam dołączę do tematu posiadam audi A4 2.0 tdi z silnikiem brd mój problem polega na tym ze samochód jest słaby ok 3 tys obr dostaje lekko mocy resztę juz nie idze i kręci się podczas jazdy tylko do 4 tys obr zero blendow
Musashi Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 jako że nie jest to forum wróżek, oprócz sprawdzenia blendow , kolega wykonałby logi dynamiczne, statyczne, wtedy powiemy coś więcej.
Marcin Mikołów A4 Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 znalazłem chwile wolnego czasu i byłem sprawdzic ten regulator - ogolnie on działa na zasadzie zassania czyli podcisnienie a nie na dmuchanie w niego -nadcisnienie. zdjałem z niego wezyk i podpiałem inny abym mógł ustami zassac - stwierdzam za nie jest on uszkodzony, praca jego jest swobodna i na zassanie go i przyblokowania weżyka jezykiem trzyma zaciagniecie na spuszczeniu ruch prawidłowy błyskawicznie zamyka/otwiera klapy. jedno co mnie zastanawia - jak dmucham w ten wezyk od regulatora gdzie jest połaczony na dole silnika z elektrozaworem to nie ma zablokowania - czy dmucham cza zasysam na zgaszonym zapłonie... na uruchomionym silniku nie sprawdzałem jak to działa... moze moje "problemy" to nie sa problemy - mam pecha bo nie jezdziłem wczesniej ani dla porównania inną w 100% sprawną 170tką wiec nie wiem jak to ma jeździc sie zachowywac dlatego moze tez nie potrzebnie szukam mozgu w d*pie... co do 50km?h na 2ce takze jak pedał w podłoge wcisne to trakcje potrafi stracic... wiec juz nie wiem... ePasjonat czy byłbys ewentualnie pomocny i mógł bys u siebie zdjac osłone silnika i zdjac przewód z tego regulatora,przyłozyc usta do niego i zassac lub dmuchac w niego i zobaczyc jak to sie zachowuje u ciebie czy takze dmuchajac w niego słyszysz ze to powietrze gdzies na dole pod turbina sie wydostaje...? byłbym wdzieczny.roboty na 3min. na zgaszonym silniku. Witam , wiem ze troche odgrzewam kotleta ale czy byłbyś tak miły i podał mi numer tego regulatora ? Byłbym mega wdzieczny , pozdrawiam
SotoM Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 Zamiennik Wahler 710558 - nie znam ceny Ori w aso 70zł - zadzwoń powiedz ze potrzebujesz podcisnieniowy regulator klap wirowych przy kolektorze ssącym.
Marcin Mikołów A4 Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Zamiennik Wahler 710558 - nie znam ceny Ori w aso 70zł - zadzwoń powiedz ze potrzebujesz podcisnieniowy regulator klap wirowych przy kolektorze ssącym. Dziekuje Ci bardzo Zamiennik Wahler 710558 - nie znam ceny Ori w aso 70zł - zadzwoń powiedz ze potrzebujesz podcisnieniowy regulator klap wirowych przy kolektorze ssącym. zadzwoniłem do aso i powiedzieli ze 3000zł cały kolektor ssacy a regulatora samego w sprzedazy nie posiadają ;/
SotoM Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 to zadzwon raz jeszcze i podaj - 03G 129 061C - strasznie jest w ETKA nasrane dla np mojego audi tez to nie wystepuje ale np dla A6 C6 BRE wystepuje a to sa te same kolektory. a tak z doswiadczenia - to czy regulator działa czy nie działa to i tak róznicy nie odczujesz - zaslep wezyk i masz zaoszczedzone - a klapy w kol.ssacym zostana w pozycji otwartej bo tak działa regulator podcisnieniowy. zaciga klapy zamykaja sie - jak pozostaje w spoczynku klapy sa otwarte.- ja np tych klap juz wogole nie mam.
moniuh Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 64.34 kosztuje w ASO sprawdzalem na http://czesci.benepol.pl/sklep/sklep1.php mają w zapasie 10 sztuk po różnych magazynach, jest też info o 1 dniu oczekiwania na towar
Pawelkiwi Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 SotoM: Prawdę mówisz. a tak z doswiadczenia - to czy regulator działa czy nie działa to i tak róznicy nie odczujesz
Marcin Mikołów A4 Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) a jesli ten regulator jest uszkodzony to czy powinienem to odczuć w jakiś sposób? Edytowane 18 Września 2016 przez Marcin Mikołów A4
SotoM Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Nie czytasz wszystkiego lub z nie zrozumieniem-pawelkiwi potwierdził to co napisałem - nie odczujesz różnicy dlatego bez sensu abyś kupował ten regulator - zaślep podciśnienie i masz z glowy błędów i tak żadnych od tego mieć nie będziesz....
Pawelkiwi Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Kiedyś na hamowni odpiłem z ciekawości zawór klapek i na wykresie przy wyższych obrotach była delikatna zmiana momentu ale określił bym to jako tzw. nic. Niby jest coś robi ale tak naprawdę odczucie subiektywne. Nie wiem czy gdyby ktoś mi dał auto i raz odpinał raz podpinał i testował czy to wyczuję i kiedy jest w jakim stanie to pewnie bym nie trafiał.
SotoM Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Kiedyś na hamowni odpiłem z ciekawości zawór klapek i na wykresie przy wyższych obrotach była delikatna zmiana momentu ale określił bym to jako tzw. nic. Niby jest coś robi ale tak naprawdę odczucie subiektywne. Nie wiem czy gdyby ktoś mi dał auto i raz odpinał raz podpinał i testował czy to wyczuję i kiedy jest w jakim stanie to pewnie bym nie trafiał. Identycznie testowaliśmy -nie ma szans tego odczuć... Różnica może w 2KM i kilku Niutków...
Marcin Mikołów A4 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Okej dziekuje wam bardzo zaslepie i bedzie z głowy
SotoM Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Odepnij przewód podcisnieniowy od regulatora i w ten krociec regulatora wciśnij odrobinę kleju poksipolu albo czegoś nawet budapren niech wyschnie i załóż wężyk spowrotem...
jjaarry Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Odepnij przewód podcisnieniowy od regulatora i w ten krociec regulatora wciśnij odrobinę kleju poksipolu albo czegoś nawet budapren niech wyschnie i załóż wężyk spowrotem... Witam wszystkich ktoś mi podpowie co może być przyczyną ciężkiego rozruchu w audi a4 b7 2.0. 170 KM, silnik nie drzy ładniej sie wkręca nie dymi.. aku nowe, rozrusznik też ok,
Pawelkiwi Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Wątek nie ten - to raz. Dwa - tego typu objawy to jak poszukasz wiele rozwiązań. Filtr paliwa, zaworek, przewody,pompa tandemowa, powroty nieszczelne ...... dużo tego.
jacek 3773 Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 panowie skoro zaślepiamy ten zaworek i klapy są ciągle otwarte i nie przyczynia się to na pracę silnika( tak zrozumiałem z powyższych postów) to jutro zaślepiam i może kiedyś przy okazji całkiem je wywalę EGR już zaślepiony , mimo że nic się nie działo , no może czasem szarpnął przy ruszaniu
Pawelkiwi Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 jjaarry: Dwa - tego typu objawy to jak poszukasz wiele rozwiązań. Filtr paliwa, zaworek, przewody,pompa tandemowa, powroty nieszczelne ...... dużo tego. Tak już powyżej odpisałem Ci względem priv. Droga poszukiwania usterki nie jest prosta. Na początek postaw auto możliwie mocno w dół. Czyli zaparkuj tyłem np. na krawężniku. Sprawdź po nocy jak odpala lepiej czy bez zmian. Daj znać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się