Wielki Dao Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Tzn licznik z tego co widzę jest z 2003, czyli też z abs? Jeżeli tak, to pozostaje mi tylko zmiana tarcz i wskazówek.
Gość cwiara Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Tak. 2003 juz bierze sygnal prędkości z ABS.
Wielki Dao Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Czyli nie ma żadnej opcji na zrobienie tego i żaden magik nic nie wyczaruje, szkoda bo 450 zł za licznik piechotą nie chodzi. No nic. Licznik zatrzymam może komuś kiedyś uda się to zrobić.
Slawek Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2014 Ja myślę że z immo też by był problem. Wielki Dao aktualnie prwdopodobnie masz licznik 8E0 920 950 G, do tego jak widzę masz VIN z początku roku modelowego 2002, może być immo jeszcze takie jak w 2001. Jednym słowem bez sprawdzenia jakie masz immo ciężko będzie coś zdziałać. W tym temacie poczytaj przypadek jaki miał Bielun22 -wydaje mi się że możesz być w podobnej sytuacji. A licznik z S4 będzie tym bardziej ciężko wsadzić. Liczniki z kolorowym Fisem w wersji angielskiej dla benzyny: Rok modelowy 2001 - 8E0 920 980 F Rok modelowy 2002 - 8E0 920 980 J Podałem Ci te dwa gdyż prawdopodobnie musiałbyś szukać pierwszych liczników z 2002 lub po prostu jak Bielun22 kupić z 2001 (jak znajdziesz), ale zawsze lepiej to wcześniej zweryfikować.
Wielki Dao Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Robię porządek z netbookiem i ruszam z vagiem do auta aby to sprawdzić, do immo nie pomoże nawet programowanie nowego kluczyka czy coś w tym stylu ? czy to sprawa komputera jest ? A jeśli chodzi o tarcze z s4, po wymianie, co zrobić aby prędkość pokazwana była prawdziwa ? S4 jest do 280 km/h a normalny do 260, da się to jakoś ustawić aby 100 kmna tarczy s4 było realnym 100km/h ?
Slawek Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2014 Licznik z S4 jest tak dostosowany że prędkość pokazywana na nim jest właściwa. Vagiem tego nie zrobisz, potrzeba bardziej specjalistycznego kabla i oprogramowania, a do tego trochę wiedzy i umiejętności bo łatwo uwalić licznik Ale nie widzę szans na przyuczenie tego licznika niestety..
Wielki Dao Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 A więc tak, licznik będzie zwrócony do sprzedawcy, trochę szkoda że nie da się ustawić prawdziwej prędkości... A więc kolejne pytanie drodzy koledzy, powiedzcie mi na jaki licznik można zamienić ten o numerze: 8e0 920 950D, obecnie taki posiadam z czerwonym wyświetlaczem, chciał bym kolorowy :> Przyznam że trochę się już pogubiłem. Auto po przekładce, więc nie wiem dokładnie co z tym licznikiem jest, niby angielski numer,tarcza europejska i czy po vinie dobiorę dobry licznik, na dodatek ludzie z ebaya nie chcą podawać numery vin. - Liczniki angielskie mają nr-y 950 czerwone i 980 kolorowe obecny ma 950D Licznik S4 ma końcówkę 980L
Bielun22 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 No i Pany trochę d*pa wyszła ...ten wskaźnik paliwa na razie jest nie do ogarniecia próbowali na rozne sposoby. vagiem się nie dało wszystko porobione jak w podreeczniku i nadal wskasnik paliwa idzie w drugą strone... potem grzebanie w baku paliwa i próba zamiany kabli żeby impuls szedł na + albo - ...i tez lipa wskaźnik podnosił się tylko do ćwiartki a w baku więcej jak połowa paliwa:facepalm:...(test licznik książkowy) ...chyba będę musiał czujnik paliwa zmienić na taki jaki był u dawcy tylko ze ja mam 1.9 fwd a dawcą był 2.5 Q... rece mi opadają... pytanko jak sprawdzić jaki się ma czujnik paliwa i jaki czujnik miał dawca?
Slawek Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2014 A więc tak, licznik będzie zwrócony do sprzedawcy, trochę szkoda że nie da się ustawić prawdziwej prędkości...A więc kolejne pytanie drodzy koledzy, powiedzcie mi na jaki licznik można zamienić ten o numerze: 8e0 920 950D, obecnie taki posiadam z czerwonym wyświetlaczem, chciał bym kolorowy :> Przyznam że trochę się już pogubiłem. Auto po przekładce, więc nie wiem dokładnie co z tym licznikiem jest, niby angielski numer,tarcza europejska i czy po vinie dobiorę dobry licznik, na dodatek ludzie z ebaya nie chcą podawać numery vin. - Liczniki angielskie mają nr-y 950 czerwone i 980 kolorowe obecny ma 950D Licznik S4 ma końcówkę 980L W poście 130 napisałem Ci wszystko, razem z numerami liczników angielskich. Tarcze jak masz europejską w angielskim, to raczej kombinowana (ewentualnie możesz wkleić foto). Jeśli nie chcesz wkładać licznika angielskiego, to po prostu szukaj europejskiego (tabelka pierwszy post), tylko zważ na to co Ci napisałem o immo. No i Pany trochę d*pa wyszła ...ten wskaźnik paliwa na razie jest nie do ogarniecia próbowali na rozne sposoby. vagiem się nie dało wszystko porobione jak w podreeczniku i nadal wskasnik paliwa idzie w drugą strone... potem grzebanie w baku paliwa i próba zamiany kabli żeby impuls szedł na + albo - ...i tez lipa wskaźnik podnosił się tylko do ćwiartki a w baku więcej jak połowa paliwa:facepalm:...(test licznik książkowy) ...chyba będę musiał czujnik paliwa zmienić na taki jaki był u dawcy tylko ze ja mam 1.9 fwd a dawcą był 2.5 Q... rece mi opadają... pytanko jak sprawdzić jaki się ma czujnik paliwa i jaki czujnik miał dawca? Nie wiem jak sprawdzić jaki czujnik. Ale myślę że to nic nie da, liczniki w B6 są robione uniwersalnie pod benzynę i diesla dla wszystkich pojemności, ewentualne adaptacje których trzeba sobie poszukać (Q czy FWD), na pewno przy serii adaptacji związanych z inspekcją na którymś kanale jest podanie rodzaju silnika ale nie pamiętam który. Mój GX też jeździł w 2.5 TDI, przepatrzyłem sobie wszystkie adaptacje wtedy po kolei i było tam w/w miejscu tak zaznaczone (tzn. chyba było że 6 cylindrowy), ja to zmieniłem (na 4 cyl.) ale nie miałem i tak problemów ze wskaźnikiem paliwa. Trzeba przepatrzeć w poszukiwaniu zimnych lutów w liczniku - nie mam póki co innego pomysłu.
szogun0 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 A jeśli chodzi o tarcze z s4, po wymianie, co zrobić aby prędkość pokazwana była prawdziwa ? S4 jest do 280 km/h a normalny do 260, da się to jakoś ustawić aby 100 kmna tarczy s4 było realnym 100km/h ? Da się przeskalować. Można też GB na EU przeskalować i w drugą stronę. Jak ktoś chce, to mogę też przeskalować na skalę z RS-a.
Mat.Rynio Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Witam. Mógłby mi ktoś powiedzieć, do czego jest to małe, wejście na wtyczkę znajdujące się z tyłu zegarów. To po prawej stronie buzerka. Zaznaczyłem na zdjęciu. Pytam z ciekawości bo dzisiaj wyjmowałem u siebie zegary i zobaczyłem te wolne gniazdko.
Pawelgren Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 Witam nabyłem ostatnio A4 1.9 TDi 130 mój problem polega na tym, że nie działa mi licznik wstępnie zorientowałem się w temacie i wcześniejszy właściciel wymienił skrzynie z 5 biegowej na 6 biegową z tym że ta 6 biegowa nie ma impulsatora. Rocznik to 2001 a modelowo 2002 licznik jaki mam to 900g proszę o jakiś sposób aby rozwiązać problem. Czy jest taka możliwość gdybym kupił licznik 900K lub 900M coś by to pomogło?? proszę o pomoc.
dydek1 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Witam wszystkich !!Prosze rozwiejcie moje wątpliwości bo po przeczytaniu różnych wątków ,łącznie z tym tematem sam już zgłupiałem.....Mój czajnik jest z 2001 r -> według vin z 2002 -> ....125210 . Po ogarnieciu tematu zakupiłem licznik który bodajże pasuje do mojego -> kolor z końcówką 933QX ..... RB8 z 2008 . No i zasięgnąłem wstępnej wiedzy u elektromistrza i chyba wtopa bo raz:licznik nie może być od B7 - to usłyszałem, a dwa te końcówki mu niepasują... Pozatym tu z tabelki widze ze QX to ....benzyna ...i bądz tu człowieku mądry Pomoże ktoś choć w małym stopniu ogarnąć mi ti ten temat?
Slawek Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Wstępna zaczerpnięta wiedza nie da Ci pewności, po prostu trzeba spróbować czy podejdzie. Jak uda mi się tabelę przywrócić do normalnej postaci to będzie to bardziej czytelne. Popatrz że ten nr 933 QX zawarłem poniżej poza tabelą, ktoś widocznie miał taki i dlatego znalazł się na liście dodatkowej i jest to diesel. W tabeli jest 932 QX i to jest benzyna, więc próbuj zobacz. Jeszcze może Cię spotkać ewentualnie takie coś że masz stare immo i musisz jednak szukać pierwszej serii liczników, mimo że VIN wskazuje że liczniki 2002 -ale może tak nie będzie
dydek1 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Bo niby QX jest zamienny z JX -czyli mniej wiecej pocżątek 2002 - czyli do mojego powinien podejsć....No nic sprawdze to niedługo więc okaże się co i jak
ziele_ziele Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam. potrzebuje pomocyTo mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Kupiłem Audi a4 b6 z 2001 r 1,9 tdi 130 km z silnikiem AWX Anglik. Przełożył mi go kolega na wersje europejską. Wiązka na auto i na silnik z 2003 r. Po podpięciu licznika oczywiście choinka na całym liczniku i nie działa prędkościomierz. Wskazówka od paliwa wariuje podczas jazdy raz wskazuje jakiś stan a za chwilę ze nie ma paliwa i przy tym ten dźwięk jak zapala się rezerwa. I tak cały czas. Co 5 sekund wskazówka skacze. no i jeszcze świeci się ABS oraz trakcja, że niby spalony halogen z przodu a on działa. Nie można usunąć błędów. Proszę o pomoc.Dzięki. Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez ziele_ziele
Bielun22 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 No i Pany trochę d*pa wyszła ...ten wskaźnik paliwa na razie jest nie do ogarniecia próbowali na rozne sposoby. vagiem się nie dało wszystko porobione jak w podreeczniku i nadal wskasnik paliwa idzie w drugą strone... potem grzebanie w baku paliwa i próba zamiany kabli żeby impuls szedł na + albo - ...i tez lipa wskaźnik podnosił się tylko do ćwiartki a w baku więcej jak połowa paliwa:facepalm:...(test licznik książkowy) ...chyba będę musiał czujnik paliwa zmienić na taki jaki był u dawcy tylko ze ja mam 1.9 fwd a dawcą był 2.5 Q... rece mi opadają ... pytanko jak sprawdzić jaki się ma czujnik paliwa i jaki czujnik miał dawca?Nie wiem jak sprawdzić jaki czujnik. Ale myślę że to nic nie da, liczniki w B6 są robione uniwersalnie pod benzynę i diesla dla wszystkich pojemności, ewentualne adaptacje których trzeba sobie poszukać (Q czy FWD), na pewno przy serii adaptacji związanych z inspekcją na którymś kanale jest podanie rodzaju silnika ale nie pamiętam który. Mój GX też jeździł w 2.5 TDI, przepatrzyłem sobie wszystkie adaptacje wtedy po kolei i było tam w/w miejscu tak zaznaczone (tzn. chyba było że 6 cylindrowy), ja to zmieniłem (na 4 cyl.) ale nie miałem i tak problemów ze wskaźnikiem paliwa. Trzeba przepatrzeć w poszukiwaniu zimnych lutów w liczniku - nie mam póki co innego pomysłu. I wszystko jasne z tym wskaźnikiem paliwa... stary licznik mam pod dwa czujniki paliwska a nowy jest pod jeden ... i przez to tyle zamieszania... magik już się tym zajmuje mam nadzieje ze będzie banglać. Dam znać jaki efekt
Carlito89 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Witam wszystkich forumowiczów mam pytanie kupiłem swoje pierwsze AUDI w życiu i wogóle nie rozumiem tych oznaczeń liczników mam AUDI A4 B6 2004 rok 1.9 TDI PD 74 kw z licznikiem czerwonym który pokazuje tylko zasięg, temp i stacje radiową numer VIN: WAUZZZ 8E24A254713 jeśli ktoś byłby wstanie mi powiedzieć jaki licznik podejdzie kolorowy do mojego modelu chodzi mi o numer i czy ktoś z Podkarpacia znalazłby się kto przełożyłby ten licznik i poprawnie go zakodował Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się