bongod Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 czyli przepływka do wymiany / do czyszczenia ? czy to coś przeszkadza? czy moge robić program czy koniecznie muszę coś jeszcze ogarnąć ? Mam jeszcze nieszczelności? sorki że tyle pytań ale dopiero wchodze w to wszystko i powoli zaczynam coś jażyć z logów
Łukasz13 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Na początek zrób jeszcze 002+033 dynamicznie.
bongod Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 no zrobiłem 002 zły jest ten log? kurcze chyba nie dam rady juz 033 przed czwartkiem a wtedy jestem umówiony z rogalottim :/
Łukasz13 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Nie wiem jak chcesz, bardziej chodzi o 033.
bongod Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 postaram się zrobić jutro . A jak z tą nieszczelnością? Przepływka zaniża przez nią czy uszkodzona? ---------- Post dopisany at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ---------- Zauważyłem że mam zapocone gniazda wtrysków . Może to wina jakiejś nieszczelności dolotu jeśli takową widać po logach?
Łukasz13 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 No moze byc jakas nieszczelnsc lekka, zobacz jeszcze jak wychodzi korekta w 032 po dluzszej jezdzie bo w tych logach co dales dochodzila prawie do 2% w pierwszym okienku to mogloby wskazywac jakąs nieszzelnosc. Wysłane za pomoca sputnika.
bongod Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 logi robiłem po przejechaniu około 20 km to jest dłuższa jazda ? hehehe
Łukasz13 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Spoko tyle wystarczy, nie wiem zrobisz jak zechcesz z tym programem, jak zrobisz loga 002+033 i wyjdzie ok to spoko. Wysłane za pomoca sputnika.
bongod Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Jak już pewnie wiesz Łukasz13 wymieniam właśnie uszczelki pod wtryskami(wszystkie są mokre) bo wcześniej pisał Edekxp że też mogą być tam przedmuchy . Jesteś podobnego zdania?Przepływke też przeczyszcze i jutro zrobie 033.
Łukasz13 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 No mam nadziej że pomoże u mnie uszczelki były dobre, a nieszczelność była na plastikowych gniazdach tu już jest grubszy temat bo wykręcenie ich bez zniszczenia to już wyzwanie.
bongod Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 a jak stwierdziłeś że to naplastikach a nie uszczelkach?Kurna bo ja od razu wszystko wyczyściłem i teraz to nie widze z kąd to szło
Łukasz13 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Podczas próby ciśnieniowej, wystarczy jakimś płynem popsikać.
bongod Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 masakra hehehe mogłem wcześniej pomyśleć no zobaczymy może trafiłem i to będą uszczelki
edekxp Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Te uszczelki są skręcane na jakiś klej.Z czasem klej sie kruszy i jest nieszczelność.U siebie uszczelniłem silikonem, trzeba uważać przy odkręcaniu Tapatalk4
bongod Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 A co to jest za rurka co wchdzi w grodz silnika od strony kierowcy . Taka plastikowa wetknieta w gumowa tuleje. Tam mi tez troche syczalo wiec zalozylem opaske bo nie było po niej śladu nawet. Jest u was tam opaska ? I czy może być?
edekxp Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Prawdopodobnie jest to rurka od serwa.Tam nie ma opaski ale ma być szczelne Tapatalk4
bongod Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 Wchodzi w przegrode obok zbiorniczka spryskow i idzie od ezektora ale nie pamietam czy bezpośrednio ---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:17 ---------- Ok dziekoweczka ---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:19 ---------- Kurna i teraz mam dykemat czy nic się nie stanie jak jest ta opaska moze to ma przepuścić przy zbyt wysokim cisnieniu? :/
edekxp Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Tam ma być tylko podciśnienie do tego jest zaworek zwrotny. Może masz go uszkodzonego. Przewód od serwa jest podłączony do trójnika gumowego i tu opaska powinna być. Jeżeli ci tu dmuchało to coś jest nie tak z zaworkiem lub ezektorem Zobacz jak u mnie jest Opaski już nie oryginalne Tapatalk4
bongod Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 No w sumie jak by zasysalo to moze i by szczelne bylo a skoro dmuchalem i tam syczalo to napewno zaworek do wymiany dzieki za naprowadzenie a kolejna usterke hehehe ---------- Post dopisany at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ---------- Wyczyściłem przepływke wymieniłem uszczelki zaworów wklejam logi heh Grupy: 033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:07 ---------- widze że jeszcze mniejszy przepływ niż wczoraj przy 5000 :/
Łukasz13 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 No i korekta sporo na plusie w 33 wyglada na przeplywke Wysłane za pomoca sputnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się