marcin_czewa Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Witam. I proszę o pomoc w następującym temacie - posiadam Audi A4 b5 2000r silnik 1,8 (125KM), założyłem gaz i jest problem gdy na gazie zgaśnie silnik (chodzi o wymuszone zgaszenie np. gdy pomyli się 1 z 3 biegiem). W takiej sytuacji silnik da się odpalić dopiero za 4, 5 podejściem. jeśli silnik wyłączy się stacyjką nie ma problem z jego uruchomieniem. w czym może być problem??
szogun0 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 W tym jest problem, że zalewa ci silnik. Jak gasisz kluczykiem, to odcinane są elektrozawory i nadmiar gazu nie dostaje się do kolektora ssącego.
marcin_czewa Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Opublikowano 11 Lipca 2013 A jest jakiś sposób żeby tego uniknąć, tzn. coś wyregulować np.? Jest to mój trzeci samochód z lpg i pierwszy raz ma z tym problem. wszystkie poprzednie po zduszeniu na gazie odpalały bez problemu.
gregor10 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Trzeba odpowiednio wystroic lpg i problem sie zminimalizuje.
Magicbattle Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Pierw zacznij biegi normalnie wrzucac a nie ze sie myla tak to tylko mozesz rozrzad sp***doli* jak ci sie pasek urwie. Wystroic dobrze instalacje to podstawa. Jakie masz graty?
brudnek Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Najlepszym pomysłem jest prawidłowo wrzucać biegi i nie dopuszczać do takiego gaszenia. Chociaż już pewnie problem masz z głowy bo wyczułeś autko i wrzucasz płynnie biegi.
marek34 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Masz źle podłączony + po stacyjce. Najprawdopodobniej podpięty jest pod cewkę zapłonową, a w Audi ECU wyłącza cewki dopiero po ok. 30 min. Przepnij zasilanie pod inny odbiornik. Centralka po wyłączeniu kluczyka musi od razu gasnąć. Jeśli się świeci to zasilanie jest z cewek. W tym przypadku po wyłączeniu silnika jest prąd na wtryskiwaczach gazowych i zalewa Ci silnik. Temat jest już znany, szkoda, że nie wiedzą tego wszyscy gazownicy.
mih82 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Ja założyłem gaz dwa dni temu i tez pojawił się taki problem. Zgaszę go i długo muszę kręcić zanim odpali. Wyjeżdżając z gazowni, gazownik mowił mi, że filtr paliwa do wymiany ( bo też chwilę musiałem go kręcić )? ale jak jadę na benzynie i go gaszę na benzynie to odpala normalnie. W poniedziałek chyba się tam przejadę z powrotem co by podregulował coś tam
pablosan Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Koledzy Marek powyżej zdiagnozował perfekcyjnie problem. Mam to samo od kilku lat, ale wisi mi to, natomiast dla kogoś może być to denerwujące.
darek995 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Nie powinno byc takiego probelmu po zgaszeniu silnika bo elektrozawor to 1 a wtryski to drugie a te po zadlawieniu silnika sa zamkniete i nie puszcza. Chyba ze rzeczywiscie auto zalewa lpg ale wtedy lpg do ogarniecia.
mih82 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 podregulował i ok w sumie, ale na 10 odpaleń raz zamuli.. i co teraz ? drażni mnie to
darek995 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 to może masz za ubogo jeszcze na rozruchu, a możesz sprawdzić szczeloność zakręcając gaz na noc i zgasić go na benzynie i zobaczyć rano jak zapali.
AUDI_MANIAK Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 przeciez koledzy juz chyba napisali wszystkie ewentualnosci ktore mogly Ci sie przydazyc i spokojnie poradzisz sobie z tymi informacjami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się