Polko_V Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 okej nie ma sprawy za dwa tygodnie nie wiem na którą będę miał, ale wstępnie...
diman Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Siemanko a ile by wyszedł ford mondeo 2.2tdci
anderllh Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Siemanko a ile by wyszedł ford mondeo 2.2tdci III - 600zł IV - 700zł
wiesiek3d Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 A 1,4 TSI 122 KM jest do zrobienia i za ile ? No i na jakie wartości można liczyć ?
anderllh Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 A 1,4 TSI 122 KM jest do zrobienia i za ile ? No i na jakie wartości można liczyć ? Na dzień dzisiejszy nie zajmuję się jeszcze silnikami 1.4TSI.
anderllh Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 a common rail 2.0 TDI ? jak najbardziej, edc17 - 900zł.
zrywka Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Właśnie jestem po wymianie Turbinki na AWX`ową w moim AJM`ie oraz wycięty kat z wstawioną przepływką. MIałbym pytanie do Grzesia, czy robisz pomiar przed modem i po modzie?
anderllh Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Właśnie jestem po wymianie Turbinki na AWX`ową w moim AJM`ie oraz wycięty kat z wstawioną przepływką. MIałbym pytanie do Grzesia, czy robisz pomiar przed modem i po modzie? Auto jest hamowane przed i po programie. W wypadku, gdy auto jest "ostro" pomodzone (turbo, wtryski, pompa itd.) to z reguły nie wykonuje się pomiaru przed modyfikacją.
zrywka Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 A w moim przypadku, byłaby możliwość pomiaru przed. Bo jestem ciekaw jaki jest efekt tylko samej wymiany bez softu. Koledzy na forum pisali że nie będzie żadnych efektów, a ja mam wrażenie że idzie o niebo lepiej. A dokładnie gdzie przyjmujesz, bo ja z Krakowa muszę dojechać.
anderllh Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 A w moim przypadku, byłaby możliwość pomiaru przed. Bo jestem ciekaw jaki jest efekt tylko samej wymiany bez softu. Koledzy na forum pisali że nie będzie żadnych efektów, a ja mam wrażenie że idzie o niebo lepiej. A dokładnie gdzie przyjmujesz, bo ja z Krakowa muszę dojechać. Oczywiście,że zrobimy pomiar przed. Zapraszam do Rybnika
OKO Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 jakie są koszty i możliwości dla silników Szkody Octavia II - 2.0 TDI CR DPF (110KM) oraz Octavia III z silnikiem 1.6 TDI CR DPF (105KM)
anderllh Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 2.0TDI CR 110KM ~380Nm/175KM 1.6TDI CR 105KM ~310Nm/135KM Koszt 900zł.
OKO Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 2.0TDI CR 110KM ~380Nm/175KM1.6TDI CR 105KM ~310Nm/135KM Koszt 900zł. OK dzięki za info. Poważnie to przemyśle
mati_A42007BPW Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Witam, A ile za 2.0 TDI z 2007 BPW i 2.0 TDI BPW z 2005 ? Co można z tego bezpiecznie wyciągnąć ? Pozdrawiam Mateusz
anderllh Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Witam,A ile za 2.0 TDI z 2007 BPW i 2.0 TDI BPW z 2005 ? Co można z tego bezpiecznie wyciągnąć ? Pozdrawiam Mateusz ok. 160-170KM/360-380Nm. cena 600zł
thing3 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Witam,A ile za 2.0 TDI z 2007 BPW i 2.0 TDI BPW z 2005 ? Co można z tego bezpiecznie wyciągnąć ? Pozdrawiam Mateusz ok. 160-170KM/360-380Nm. cena 600zł W przypadku multitronika modyfikacja również jest możliwa?
mati_A42007BPW Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Witam,A ile za 2.0 TDI z 2007 BPW i 2.0 TDI BPW z 2005 ? Co można z tego bezpiecznie wyciągnąć ? Pozdrawiam Mateusz ok. 160-170KM/360-380Nm. cena 600zł Czy warto od razu wywalić DPF'a ma to jakieś przełożenie na widoczne obniżenie spalania ? Na co ewentualnie jeszcze ? Jakieś problemy po usunięcie czy wręcz przeciwnie .... bo nie wiem którą opcję wybrać ?
anderllh Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 W przypadku multitronika modyfikacja również jest możliwa? Jest możliwa, natomiast charakterystyka momentu obrotowego będzie inna z uwagi na skrzynie. 160-170KM/330-340Nm. Witam,A ile za 2.0 TDI z 2007 BPW i 2.0 TDI BPW z 2005 ? Co można z tego bezpiecznie wyciągnąć ? Pozdrawiam Mateusz ok. 160-170KM/360-380Nm. cena 600zł Czy warto od razu wywalić DPF'a ma to jakieś przełożenie na widoczne obniżenie spalania ? Na co ewentualnie jeszcze ? Jakieś problemy po usunięcie czy wręcz przeciwnie .... bo nie wiem którą opcję wybrać ? Wysłałem PW.
oca69 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Pany a powiedzcie mi w moim tez da rade coś podejść w gore? silnik w opisie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się