Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Kontrolka ładowania


BarthPL

Rekomendowane odpowiedzi

a skad wiesz czy wczesniej ktos nie przekladal,

z historii napraw, mam prowadzoną do ostatniego miesiąca przed zakupem. Do 2006 roku nawet opony były kupowane w ASO.

Jak będzie chwila, to rzucę okiem na koło czy ma numer oem części.

[br]Dopisany: 30 Październik 2009, 14:02_________________________________________________

generalnie lepiej je miec, niz nie. :cool1

Tego nie neguję, po coś je zakładają.. tak samo jak DPF, EGR czy dwumas.

...tylko inaczej przekłada się to na inwestycję przy wymianie.

Ceny w ASO

napinacz paska PK 427.63zł

koło pasowe (028903119T - które teoretycznie powinienem mieć zamontowane) - 421.91

Gdzie tu sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dpf to ekologiczny wymog, niekoniecznie potrzebny dla sprawnosci silnika.

egr kwestia ekonomii niepelnych obciazen silnika

dwumas wplywa na zywotnosc zawieszenia silnika, oraz sprzegla i komfort,

sprzeglo alternatora tak jak pisalem zywotnosc jego napedu a wiec rowniez koszty - czestsza wymiana paska z napinaczem to wiekszy koszt niz sprzegla alternatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulator pada na 99%

Nie jest to wina regulatora, u mnie wymieniłem łożyska i przy okazji założyłem nowy regulator (Hella).

Jak sporadycznie problem ten występował, tak występuje nadal (tak samo sporadycznie - raz na 100 odpaleń). [br]Dopisany: 30 Październik 2009, 14:56_________________________________________________

dpf to ekologiczny wymog, niekoniecznie potrzebny dla sprawnosci silnika.

egr kwestia ekonomii niepelnych obciazen silnika

dwumas wplywa na zywotnosc zawieszenia silnika, oraz sprzegla i komfort,

sprzeglo alternatora tak jak pisalem zywotnosc jego napedu a wiec rowniez koszty - czestsza wymiana paska z napinaczem to wiekszy koszt niz sprzegla alternatora

Zamysł dobry w teorii.. w praktyce tylko mnożenie kosztów.

Wymienisz dwumas przy sprzęgle? ..hmm trzeba..

Napinaczy pasków PK nie wymienisz raz na jakiś czas? pewnie że wymienisz..

o ekologii nie będę nawet wspominał, bo szkoda gadać.

Jestem w stanie zrezygnować z części "komfortu" na rzecz niezawodności i niższych kosztów eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienisz dwumas przy sprzęgle? ..hmm trzeba..

Napinaczy pasków PK nie wymienisz raz na jakiś czas? pewnie że wymienisz..

o ekologii nie będę nawet wspominał, bo szkoda gadać.

Jestem w stanie zrezygnować z części "komfortu" na rzecz kosztów.

biorac pod uwage ze sprzeglo sie wymienia niezbyt czesto... dwumas nie jest wielkim problemem... a komplet poduszek pod silnik i skrzynie kosztuje wiecej niz dwumas... :cool1:

rozwazajac ew. konsekwencje zerwania paska np w AFN mimo wszystko sprzeglo alternatora jest korzystnym rozwiazaniem. ogolnie w druga strone przeciez jezeli komus nie pasuje moze

nie wymieniac wolnego kola alternatora lub zalozyc sztywne...

ekologia... coz przeciez rowniez wdychasz to co z rury wypuszczasz, moze ciebie to nie interesuje, a mnie tak... staram sie nie truc innych... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiam miałem taki problem ze kątrolka ładowania gasła dopiero po przegazowaniu ,wymieniłem kostkę stacyjki i po problemie. Była podpalona w środku ,może to coś pomoże. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...