Dev 1476 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Wklej nr bledow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Witam kolego to chyba nie sonda tylko kat ci siada. Wyciąć kata usunąć sondę programowo i jeździć dalej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tolusek 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 NA Vag-u pojawiły się błędy kata i sondy , trochę się martwię spalaniem zatankowałem do pełna gazu ( pierwsze tankowanie ) próba samochodu 4 osoby klima prędkość ok 15o trochę szybszych startów po ok 300 km gazu koniec . Czy spalanie ok 15 litrów gazu to normalka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Normalka przy usterkach Zużycie paliwa nie powinno być większe niz 12-13l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwarka1 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Napisz jeszcze gdzie zakładałeś gaz. 99% gazowników puszcza samochody tylko po autokalibracji. A tu najważniejsze jest strojenie na trasie z AFR. Jeśli jesteś z Krakowa, to podjedz do Struny. Jest administratorem lpg-forum.pl i potrafi perfekcyjnie wystroić gaz. Kontakt Struna 608834512. Swoją drogą zarejestruj się na lpg-forum, wrzuć zdjęcia z pod maski to ocenimy Twój montaż. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0laczek 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 NA Vag-u pojawiły się błędy kata i sondy , trochę się martwię spalaniem zatankowałem do pełna gazu ( pierwsze tankowanie ) próba samochodu 4 osoby klima prędkość ok 15o trochę szybszych startów po ok 300 km gazu koniec . Czy spalanie ok 15 litrów gazu to normalka ? zauważyłem że u mnie zależy jak się go przypałuje w trasie i jakiej trasie czy lecisz jednostajnie 150 czy wyprzedzasz, zwalniasz wyprzedzasz etc., a mając 4 osoby na stanie + pewnie jeszcze graty też wpływa na wieksze spalanie- a na komputerze ile ci PB pokazało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tolusek 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Czesc Forumowicze ! Mam pytanie jestem wlasnie na wakacjach swoim Bex-em zrobilem ok 2000 km i mam, mam nadzieje maly problem zaczne od poczatku. Tuz przed wyjazdem na wakacje pojechalem ok 1000 km na nowym gazie bez zadnych problemow. W dniu wyjazdu samochod zaczol "swirowac" przy zmianie biego podwyzszal obroty a na biegu jalowym zamiast czymac ok 900 skakal do prawie 2 tys i spadal w dol. W ostatniej chwili moj mechanik wyczail uszkodzony przewodzik od odpowietrzania skrzyni korbowej udalo sie go wymienic , oczyscilismy prze okazji przepustnice. Wszystko ustalo przewod byl pekniety wydaje mi sie ze prze okazji machezy od gazu go naderwali bo byl ewidetnie pekniety. Po dojechaniu do Czarnogory chcialem sprawdzic olej i ujeb... mi sie gorna czesc miarki oraz popekala jej wewnetrzna czesc zauważyłem tez w miejscu jej wsadzania wyciek oleju. Obroty znowu zaczely swirowac tylko w dziwnym zakresie przy wlaczonej klimie jest w miare ok ok 1000 tys jak tylko klime wylacze obroty skacza do gory. Z czarnogory pojechalem do Chorwacji uszczelnilem w okolicach bagnetu miarke tasma izolacyjna i nieco pomoglo. Mam pytanie czy uszkodzenie bagnetu zewnatrz tak ze widac metalowa czesc oraz wewnatrz tak ze ewidetnie nie jest dosc szczelny moze miec wplyw na takie zachowanie auta? Za info i jakies sugestie jak "chalpniczo " to usprawnic piekne dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Bagnet i jego uszkodzenie na bank nie są powodem zachowania twojego auta, podlacz go pod kompa wpierw a wtedy można zacząć coś myśleć na odległość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamisG 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 BEX-em latam od dwoch lat i od początku zalozylem gaz BRC 24 sequent (nie wiem czy dobrze to napisalem) spalanie gazu 9-11 na trasie 11-14 po miescie zalezy jak kto depta z silnikiem nie bylo wiekszych problemow Mi mechanik doradzil zeby wymieniac rozrzad co 80 000 km, bo lepiej na zimne dmuchac. Z racji tego ze duzo jezdze po miescie olej wymieniam co 10 tys. ( a nie jak zaleca producent co 15 ) i ciesze sie bezawaryjna jazda. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tolusek 0 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Witam po przerwie wakacyjnej Nie było wcześniej czasu na wrzucenie fotek znalazł się dzisiaj , w załączniku zatem kilka poglądowych fot jak mój owy Bex wygląda ! Wakacje obróciłem bez awarii ok 4000 tyś km, nadal natomiast borykam się z drobnymi problemami z silnikiem ( falujące obroty ) dzisiaj odstawiłem fure do znajomego machera który ma kuknąć co i jak ..... wstępnie do wymiany sonda , świece do LPG oraz wszystkie wężyki przewody przez które może dostać się lewe powietrze. Potem regulacja LPG i mam nadzieje że sytuacja się wyjaśni. Modów na razie nie planuje bo samochód podoba mi się taki jaki jest, w najbliższym czasie drzwi do wymiany i będzie git,szukam czegoś pod kolor tak aby nie malować i szpachlować. P.S parujących lamp już się pozbyłem Pzdr Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Witam po przerwie wakacyjnej Nie było wcześniej czasu na wrzucenie fotek znalazł się dzisiaj , w załączniku zatem kilka poglądowych fot jak mój owy Bex wygląda ! Wakacje obróciłem bez awarii ok 4000 tyś km, nadal natomiast borykam się z drobnymi problemami z silnikiem ( falujące obroty ) dzisiaj odstawiłem fure do znajomego machera który ma kuknąć co i jak ..... wstępnie do wymiany sonda , świece do LPG oraz wszystkie wężyki przewody przez które może dostać się lewe powietrze. Potem regulacja LPG i mam nadzieje że sytuacja się wyjaśni. Modów na razie nie planuje bo samochód podoba mi się taki jaki jest, w najbliższym czasie drzwi do wymiany i będzie git,szukam czegoś pod kolor tak aby nie malować i szpachlować. P.S parujących lamp już się pozbyłem Pzdr Marcin http://s22.postimg.org/l792ovivx/DSC_0248.jpg http://s18.postimg.org/faca8n5ud/DSC_0249.jpg http://s7.postimg.org/jrd55om6f/DSC_0251.jpg http://s12.postimg.org/p3o8vxe21/DSC_0250.jpg http://s16.postimg.org/sje5rr0ht/DSC_0247.jpg Nie kupuj żadnych świec do lpg, kup normalne jednoelektrodowe platynowe. Wyczyść sobie przepustnicę.Skąd wiesz że sonda do wymiany.Robiłeś logi czy mechanik ci powiedział Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0laczek 0 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Nie ten dział na opis furki (ale foteliki masz miód malina:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Ładna furka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 swiece pfr6q lub pfr7q (te drugie lepsze do lpg chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkuczera 2 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Można też pomyśleć o zmniejszeniu dystansu elektrod do LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamisG 0 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 można smialo gaz zakladac mi na trasie 9-11 a po miescie 11-13 zalezy jak sie dusi jak jestes wredny dla tego silniczka to i 18 spali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regan79 0 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Panowie. jestem mechanikiem i miałem 1.8t, wymiana rozrządu co 180 tys lub X lat, ale nie pamiętam ile dokładnie. w tym silniku klientom doradzam na 150 tys, w tdi PD 120tys , a w tdi CR 180 tys. pomyślicie,że głupi jestem, bo jak bym radził na 80 tys to roboty 2 razy więcej, ale na brak pracy nie narzekam. minęły czasy gdy paski się zmieniało co 60 tys a łańcuchy przy remoncie głównym. Teraz paski wytrzymują ok 200 tys i więcej a łańcuchy poniżej 100 tys a miałem przypadki ok 60 tys powyciągane były. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się