lolq1660 Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 No właśnie on nie daje rady ogarnąć tego dymka;/ zamiennik z firmy e-tlumiki.pl z Kalisza bodajże, na forum też ktoś zaryzykowal Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 Wszedłem na tą stronkę , piszą że to nowa technologia i się nie zapycha Jak tak to możesz śmiało jechać , najwyżej lawetę weźmiesz na koszt sprzedawcy zamiennika
lolq1660 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Dojechałem, audi całą drogę jechało normalnie, płynu nie dolewalem i praktycznie go nie ubyło, spalanie też sporo niższe mimo ok140km/h, właśnie tego nie lubię najbardziej w tym aucie że, raz jest dobrze a raz nie zależy jak mu się chce;/ Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
Goldenu Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Czas na mnie W moim przyczyna taka sama jak i u wszystkich. Po zrobieniu blaszki z otworem 10mm problem szarpania zapomniany 5k km i nic.Spokojna głowa spalanie ok, temperatura ok (troche szybciej sie nagrzewa)Jedyne co mnie boli to przy odpalaniu trzesie silnikiem ale nie wiem czy to wina tego... i mam wrazenie ze czasami nie przyspiesza tak jak powinien :/Ale to do pozniejszej diagnozy, wazne ze juz nie szarpie takze polecam kryze i dziekuje Piotrze za bezcenną radę Bezcenną w sensie dosłownym i w przenośni
piotrsob1 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 No witaj w klubie pozytywnie zakryzowanych Na pewno blacha nie ma nic wspólnego z nierówną pracą silnika po odpaleniu, może być problem z uszczelniaczami pompek, ale za wcześnie o konkrety, bo puki co to zdecydowanie za mało szczegółowo problem naświetlony Dokładny opis problemu od odpalania do momentu gdy się uspokaja , plus log grup 013, 018 i 023 zrobiony też w tym zakresie czasowym i wtedy coś konkretniej można powiedzieć
piotrsob1 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 A bo to już nie jest prosty 1Z albo AFN, tu już przekombinowali zdrowo, a może i celowo tak zaprojektowali i oszczędzili na materiałach by się psuł Jak chcesz spokojnie jeździć tym autem długie trasy to najlepiej wykup Full Asistance i wrzuć na wszelki wypadek linę holowniczą do bagażnika A jak masz trochę pojęcia o diagnozowaniu , to woź ze sobą jakiś sprzęt który to umożliwia
Goldenu Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 No witaj w klubie pozytywnie zakryzowanych Na pewno blacha nie ma nic wspólnego z nierówną pracą silnika po odpaleniu, może być problem z uszczelniaczami pompek, ale za wcześnie o konkrety, bo puki co to zdecydowanie za mało szczegółowo problem naświetlony Dokładny opis problemu od odpalania do momentu gdy się uspokaja , plus log grup 013, 018 i 023 zrobiony też w tym zakresie czasowym i wtedy coś konkretniej można powiedzieć Uszczelki pompek w porządku. Zapasowe od aso jezdza w bagazniku w razie "wu". kiedys pewien magik mowil o lekkim zuzyciu walka rozrzadu... trzeba sie przyjzec jak bedzie wiecej czasu. A preblem nie trwa dlugo. Po odpaleniu jakies 5 sek i mija. Co do logow nie dam rady zrobic bo nie mam kabelka a nie moge znalezc jakiegos taniego...
Pawelkiwi Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Myślę że jak jest to efekt tylko przy odpalaniu po całodobowym staniu to że się coś zapowietrza. Przeważnie zaworek lub uszczelnienia w filtrze paliwa. Całość do wymiany i test. Wymiana tylko na coś dobrego np. Mann
Gentleman Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Przeczytałem juz chyba cały wątek. U mnie z dnia na dzień auto straciło na mocy przy 1,5 -2k obrotów, potężnie dymi w tych przedziałach i często ma czkawkę. Na vagu brak błędów, korekcje wtrysków na dobrym poziomie. Praca silnika przy ruszaniu / przyspieszaniu także wydaje mi sie troche cięższa. Brać sie za egr ?
tekbar Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 W końcu i ja trafiłem do tego wątku, bo sytuacja przymusza do działania. Objawy mam tylko że pojawiły się PO wymianie EGR na całkiem nowy. Mam przejechane 245kkm (z czego sam 125kkm) i do tej pory szarpania nie było (tylko EGR już nie wytrzymał). Czy mam wadliwy (nowy EGR)? Źle dobrany/zamontowany? Reklamować czy od razu iść w blaszkę?
piotrsob1 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) Jakiej firmy i z jakim numerkiem zamontowałeś EGR ? Ważne żeby był odpowiedni dla Twojego motoru. A co do poszarpywania , to nie ma znaczenia czy EGR nowy czy stary, u jednego będzie czkał na nowym , u drugiego na starym Wynika to z prawdopodobnie z delikatnych niuansów w przepływie spalin przez niego, gdy parametry, albo czas jego reakcji lekko wychodzą poza normę oczekiwaną przez ECU Zakładając kryzę sprowadzamy je do takich przy których wszystko gra Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez piotrsob1
SotoM Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Akurat tu nie ma różnicy czy to będzie do 140tki czy 170tki są te same, montaż też nie można nic do sytuacji po za tym źle zamontować też nie Idzie,jedynie gwinty poukręcać...
Gentleman Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) po przebadaniu sprawy i zrobieniu logów przez mistrza z VAGTune z obornik wyszlo ze turbo jest mocno nie doładowane, z vacum wychodzi odpowiednie cisnienie w wężykach z podcisnienia, dochodzi do zaworku bodajze N12, natomiast z niego juz nie wychodzi. (zdaje sie, ze jest w nim membrana). Prawdopodobnie jest on walniety. Po ostygnieciu motorówki będziemy to sprawdzać. EGR wyglada jednak na sprawny, tak bynajmniej pokazuje po logach... Przeczytałem juz chyba cały wątek. U mnie z dnia na dzień auto straciło na mocy przy 1,5 -2k obrotów, potężnie dymi w tych przedziałach i często ma czkawkę. Na vagu brak błędów, korekcje wtrysków na dobrym poziomie.Praca silnika przy ruszaniu / przyspieszaniu także wydaje mi sie troche cięższa. Brać sie za egr ? Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez Gentleman
SotoM Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 n75 elektrozawor sterujący turbo...częsta przypadłość
Gentleman Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 panowie problem nie rozwiązany. Zaworek podmieniony ale rezultatu brak. Jest taka sytuacja ze do zaworu dochodzi napięcie ale spada do 9v i zawór nie jest stanie występować turbina itp. Gdzie teraz mam szukać przyczyny ? Dlaczego jest spadek napicia ?
SotoM Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Właśnie teraz walczymy też z BRD które niedoladowuje właśnie turbo jutro będę wkładał, bo oddaliśmy do zrobienia -było regenerowane na jakimś chinolu teraz będzie na oryginalnym korpusie meletta...także jutro lub pojutrze postawimy to na rolki i będę mógł coś powiedzieć czy była trafna diagnoza...
Gentleman Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Ale tutaj jest kwestia niskiego napięcia w n75. Za niskiego. Przez co ciśnienie z zaworu juz sie nie przedostaje dalej. Uszkodzona wiązka ? Czy cos innego? \\edit: temat rozwiazany, okazalo sie jednak ze n75 jest sprawny, natomiast byla nieszczelnosc w dolocie, opaska sie poluzowala i ciezko to bylo zlokalizowac, objawy z poprzednich postow ustaly, wszystko git Edytowane 20 Września 2016 przez Gentleman
SotoM Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Robił gość statyczna pracę turbiny zastosowanie N75? Jak podejrzewasz wiązke to spr na przejście od eNki do ECU Z prądami nie powiem czy tak ma być czy nie czy coś jest zawalone bo nigdy nie mierzylem tam prądów Ale wogle nawet gruszki przy turbo nie ciągnie?
piotrsob1 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Ale tutaj jest kwestia niskiego napięcia w n75. Za niskiego. Przez co ciśnienie z zaworu juz sie nie przedostaje dalej. Uszkodzona wiązka ? Czy cos innego? Robił gość statyczna pracę turbiny zastosowanie N75? Jak podejrzewasz wiązke to spr na przejście od eNki do ECU Z prądami nie powiem czy tak ma być czy nie czy coś jest zawalone bo nigdy nie mierzylem tam prądów Ale wogle nawet gruszki przy turbo nie ciągnie? Pany robicie śmietnik w temacie
shakal Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Panowie mam jeszcze drugi problem podczas przyśpieszania, chociaż zdarzyło się to dopiero parę razy, ale zdarzyło się i mnie to trochę interesuje, co to może być. A mianowicie po troszkę ostrzejszej jeździe po autostradzie podczas próby wyprzedzania przy około 3000 tyś obrotów powiedzmy na 4 lub 5 biegu moc zostaje na dosłownie pół sekundy "zduszona" i od razu wskakuje z powrotem w obroty, tak jakby się coś zawiesiło na chwile, ot takie zastanowienie się silnika czy jechać czy nie jechać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się