Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ktos pomoze??

Opublikowano

Powodów takiego szarpania może być duuużo , ale na pewno na nie nie pomogą sposoby opisane w tym wątku :decayed:

Pozgadywać to może ktoś kto jeździ autem z tym silnikiem, zapytaj może SotoM ...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Pytam tu bo widze, ze duzo osob ma brd wiec moze ktos by wiedzial i mial podobnie.

Opublikowano

Upppp

Opublikowano

Dodam, ze to sie dzieje jak mocniej wcisne gaz w podloge.

Opublikowano

Jak  dziesięć lat  siedzę na forum to nie kojarzę bym słyszał  o takich objawach w BRD :decayed:

Jakieś błędy się pojawiają w sterownikach układu napędowego ?

Co tam dokładnie było z tym DPF-em robione, jest fizycznie usunięty z układu wydechowego a program widzi jakiś zamontowany jego emulator ?

Musisz ustalić stan faktyczny , bo nie wiadomo od czego zacząć :P:hi:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

ja miałem ostatnio taki przypadek, szarpało przy dodaniu mocniej gazu, prawie nie dało się jechać. wcześniej tylko czasem szarpnęło powyżej 3k obr.

wymienione uszczelnienia na pompkach i śmiga aż milo, ktoś wcześniej źle zamontował pompki, dopilnuj tego może pomoże..

Opublikowano

Najlepsze jest to ze jak z 2 razy go przekazuje i poszarpie, to pozniej juz praktycznie tego nie ma...

Chyba ze jednak ten dpf zapycha sie "niby" i go poszarpuje. Ale nic nie zadymi nawet.

Opublikowano

wtedy możesz potestować EGR, być może coś niedomaga. Jak przegazowujesz to się zamyka, i po jakimś czasie otwiera. czy delikatne szarpanie nie wraca powiedzmy po minucie? 

Opublikowano

Egr zaslepiony

Opublikowano

Nikt nic nie wie?

Opublikowano

 

 

Polized odpowiedział longin100 → temat → 2.0TDI

Witam. Dzisiaj wstawiłem kryzę z otworem 8,2 z blaszki 1,5 mm i szarpać przestało, błędu nie wyświetla ,nagrzewa się chyba tak samo (różnicy nie zauważyłem). Przejechałem jakieś 60 km specjalnie na niskich obrotach i w końcu normalnie się jedzie. Audi kupiłem jakieś 4-mce temu i jeździłem z tym szarpaniem po okolicznych mechanikach i tunerach ... dwóch z nich dało sobie rękę obciąć że to pompki jeden miał nawet na półce i od reki by...
  • Witam . Od tamtej pory przejechane ok 35000 km i  szarpania przy przyśpieszaniu brak , otwór rozwiercony na fi 10 mm bo zapalała się sprężynka . 
  • Audi a4 b7   BPW

 

Opublikowano

Problem rozwiazany. Turbo przeladowywalo i geometria nie wyrabiala jak mu sie buta dalo.

Opublikowano

Witam Wszystkich klubowiczów 
proszę was tylko o odpowiedź czy po montażu kryzy przed EGR w silniku BRD objawy czkania ustały ,może i temat już był opisany parę stron wcześniej ale jest tego tyle ,że wybaczcie ale szybciej będzie jak ktoś po prostu tu odpisze z góry bardzo dziękuję za odpowiedź

z 3 dni temu pojawił się u mnie właśnie problem czkawki tzn przy spokojnym przyspieszaniu miedzy 1500-2000 obrotów na biegu z reguły 2 i 3 odczuwam jedno delikatne szarpnięcie , przy cięższej nodze w ogóle nie występuje . mam zamiar spróbować przeczyścić EGR no i zamontować tą kryzę , jeżeli ktoś już próbował będę bardzo wdzięczny za swoją opinię

Pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)

Z tego co w tym temacie pisano to w szesnastozaworowcach po większości kryza też przy takich objawach działa, jest tylko jeden problem wynikający z konstrukcji samego EGR-a, a konkretnie to jego obrotowa przepustnica otwierająca się w światło rurki idącej od chłodnicy spalin.

Zamontowana w tym miejscu zwykła kryza powoduje jego blokowanie się o nią :naughty:

Żeby to działało dobrze to kryza powinna być wypukła i najlepiej dodatkowo odsunięta od EGR-a grubszą podkładką :hi:

Edytowane przez piotrsob1
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 22.03.2018 o 20:35, Polized napisał:

 

 

Polized odpowiedział longin100 → temat → 2.0TDI

Witam. Dzisiaj wstawiłem kryzę z otworem 8,2 z blaszki 1,5 mm i szarpać przestało, błędu nie wyświetla ,nagrzewa się chyba tak samo (różnicy nie zauważyłem). Przejechałem jakieś 60 km specjalnie na niskich obrotach i w końcu normalnie się jedzie. Audi kupiłem jakieś 4-mce temu i...
  • Witam . Od tamtej pory przejechane ok 35000 km i  szarpania przy przyśpieszaniu brak , otwór rozwiercony na fi 10 mm bo zapalała się sprężynka . 
  • Audi a4 b7   BPW

 

No witamy w gronie zadowolonych druciarzy :P

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Piotrek bardzo dziękuje za odpowiedź ale samo to wszystko ustąpiło nic tam nie grzebałem jeżeli to powróci to spróbuję tam zerknąć 

Opublikowano

Witam czy jest tu osoba która potrafiłby mi zrobić kryze z otworem 9 10 mm ? ta wypukla może i opisać dokładnie gdzie się to montuje ? jestem zielony w tym temacie... A jeżeli nikt nie umiały zrobić to może jakiś rysunek z wymiarami ? Pozdrawiam (oczywiście zapłacę za wykonanie kryzy )

Opublikowano

Jaki masz motor ? ( podaj kod literowy ).

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

W sterowniku silnika nie ma żadnych błędów związanych z klapą gaszącą ( przepustnicą ) i EGR-em ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...