piotrsob1 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Powodów takiego szarpania może być duuużo , ale na pewno na nie nie pomogą sposoby opisane w tym wątku Pozgadywać to może ktoś kto jeździ autem z tym silnikiem, zapytaj może SotoM ... 1
Gremlin0209 Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Pytam tu bo widze, ze duzo osob ma brd wiec moze ktos by wiedzial i mial podobnie.
Gremlin0209 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Dodam, ze to sie dzieje jak mocniej wcisne gaz w podloge.
piotrsob1 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Jak dziesięć lat siedzę na forum to nie kojarzę bym słyszał o takich objawach w BRD Jakieś błędy się pojawiają w sterownikach układu napędowego ? Co tam dokładnie było z tym DPF-em robione, jest fizycznie usunięty z układu wydechowego a program widzi jakiś zamontowany jego emulator ? Musisz ustalić stan faktyczny , bo nie wiadomo od czego zacząć 1
moniuh Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 ja miałem ostatnio taki przypadek, szarpało przy dodaniu mocniej gazu, prawie nie dało się jechać. wcześniej tylko czasem szarpnęło powyżej 3k obr. wymienione uszczelnienia na pompkach i śmiga aż milo, ktoś wcześniej źle zamontował pompki, dopilnuj tego może pomoże..
Gremlin0209 Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Najlepsze jest to ze jak z 2 razy go przekazuje i poszarpie, to pozniej juz praktycznie tego nie ma... Chyba ze jednak ten dpf zapycha sie "niby" i go poszarpuje. Ale nic nie zadymi nawet.
moniuh Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 wtedy możesz potestować EGR, być może coś niedomaga. Jak przegazowujesz to się zamyka, i po jakimś czasie otwiera. czy delikatne szarpanie nie wraca powiedzmy po minucie?
Polized Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Szarpie podczas przyśpieszania Polized odpowiedział longin100 → temat → 2.0TDI Witam. Dzisiaj wstawiłem kryzę z otworem 8,2 z blaszki 1,5 mm i szarpać przestało, błędu nie wyświetla ,nagrzewa się chyba tak samo (różnicy nie zauważyłem). Przejechałem jakieś 60 km specjalnie na niskich obrotach i w końcu normalnie się jedzie. Audi kupiłem jakieś 4-mce temu i jeździłem z tym szarpaniem po okolicznych mechanikach i tunerach ... dwóch z nich dało sobie rękę obciąć że to pompki jeden miał nawet na półce i od reki by... Witam . Od tamtej pory przejechane ok 35000 km i szarpania przy przyśpieszaniu brak , otwór rozwiercony na fi 10 mm bo zapalała się sprężynka . Audi a4 b7 BPW
Gremlin0209 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Problem rozwiazany. Turbo przeladowywalo i geometria nie wyrabiala jak mu sie buta dalo.
cichygce Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 Witam Wszystkich klubowiczów proszę was tylko o odpowiedź czy po montażu kryzy przed EGR w silniku BRD objawy czkania ustały ,może i temat już był opisany parę stron wcześniej ale jest tego tyle ,że wybaczcie ale szybciej będzie jak ktoś po prostu tu odpisze z góry bardzo dziękuję za odpowiedź z 3 dni temu pojawił się u mnie właśnie problem czkawki tzn przy spokojnym przyspieszaniu miedzy 1500-2000 obrotów na biegu z reguły 2 i 3 odczuwam jedno delikatne szarpnięcie , przy cięższej nodze w ogóle nie występuje . mam zamiar spróbować przeczyścić EGR no i zamontować tą kryzę , jeżeli ktoś już próbował będę bardzo wdzięczny za swoją opinię Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 (edytowane) Z tego co w tym temacie pisano to w szesnastozaworowcach po większości kryza też przy takich objawach działa, jest tylko jeden problem wynikający z konstrukcji samego EGR-a, a konkretnie to jego obrotowa przepustnica otwierająca się w światło rurki idącej od chłodnicy spalin. Zamontowana w tym miejscu zwykła kryza powoduje jego blokowanie się o nią Żeby to działało dobrze to kryza powinna być wypukła i najlepiej dodatkowo odsunięta od EGR-a grubszą podkładką Edytowane 9 Lipca 2018 przez piotrsob1 1
piotrsob1 Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 W dniu 22.03.2018 o 20:35, Polized napisał: Szarpie podczas przyśpieszania Polized odpowiedział longin100 → temat → 2.0TDI Witam. Dzisiaj wstawiłem kryzę z otworem 8,2 z blaszki 1,5 mm i szarpać przestało, błędu nie wyświetla ,nagrzewa się chyba tak samo (różnicy nie zauważyłem). Przejechałem jakieś 60 km specjalnie na niskich obrotach i w końcu normalnie się jedzie. Audi kupiłem jakieś 4-mce temu i... Witam . Od tamtej pory przejechane ok 35000 km i szarpania przy przyśpieszaniu brak , otwór rozwiercony na fi 10 mm bo zapalała się sprężynka . Audi a4 b7 BPW No witamy w gronie zadowolonych druciarzy 1
cichygce Opublikowano 21 Lipca 2018 Opublikowano 21 Lipca 2018 Piotrek bardzo dziękuje za odpowiedź ale samo to wszystko ustąpiło nic tam nie grzebałem jeżeli to powróci to spróbuję tam zerknąć
ofikruszon Opublikowano 22 Lipca 2018 Opublikowano 22 Lipca 2018 Witam czy jest tu osoba która potrafiłby mi zrobić kryze z otworem 9 10 mm ? ta wypukla może i opisać dokładnie gdzie się to montuje ? jestem zielony w tym temacie... A jeżeli nikt nie umiały zrobić to może jakiś rysunek z wymiarami ? Pozdrawiam (oczywiście zapłacę za wykonanie kryzy )
piotrsob1 Opublikowano 22 Lipca 2018 Opublikowano 22 Lipca 2018 Jaki masz motor ? ( podaj kod literowy ). 1
piotrsob1 Opublikowano 22 Lipca 2018 Opublikowano 22 Lipca 2018 W sterowniku silnika nie ma żadnych błędów związanych z klapą gaszącą ( przepustnicą ) i EGR-em ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się