nimok Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Miałeś racje, nie trzeba wymieniac pompy wody... Ucieszyło mnie to, ponieważ koszt nowej to około 1400 zł. Reszta już zamówiona, auto u mechanika, w piątek odbiór... )
zabiello Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Ucieszyło mnie to, ponieważ koszt nowej to około 1400 zł. tyle kosztuje moduł pompy wody a jeśli nie jest uszkodzony to nie trzeba go wymieniać, sama pompa czyli ta część która się zużywa i zaczyna przeciekać to koszt w aso ok 600 zł i wystarczy to wymienić jeśli trzeba.
nimok Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Moze warto rozejrzeć sie za zamiennikiem?? Podobno to koszt około 250 zł
komoornik Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Pompa woda jest na wierzchu. Wymienia się tylko jak cieknie.
joker13 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Panowie, a czy slinik 1.8TFSI CDHB 160KM w samochodzie wyprodukowanym 02/2011 jest jakoś poprawiony w stosunku do roczników 2008/2009? Chodzi mi głównie o te napinacze rozrządu i branie oleju. Sprzedający mówi, że auto nie ma problemu z olejem. Przebieg to 104tys.km. Co poradzicie? I który silnik będzie pewniejszy, jeżeli chodzi o produkcję w 2011r, 1.8TFSI CDHB czy 2.0TFSI CDNB? Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez joker13
griga-st Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Sprzedający mówi, że auto nie ma problemu z olejem. "Wiara was wyzwoli" Z pieniędzy. Łańcuchy czy napinacze były co chwile z innym numerem. Tłoki teoretycznie(etka) od lipca `11(data produkcji silnika, nie auta) ale wg. mnie to bujda bo i nowsze biorą. Nie ma znaczenia 1,8 czy 2,0. To te same silniki. Od sześciu lat na forum Nie miałeś czasu poczytać?
joker13 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Od sześciu lat na forum Nie miałeś czasu poczytać? Właśnie czytam ciągle i sam już nie wiem przejrzałem wszystkie tematy benzynowe w 1.8 i 2.0 i wiem, że wersje po lifcie nie biorą, ale zapytałem bo gdzieś na innym forum czytałem, że w 2011 nie było już takiego problemu. No cóż trzeba kase dozbierać i kupić polifta
griga-st Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 No cóż trzeba kase dozbierać i kupić polifta ...albo z wymienionym silnikiem z cn. drugiej polowy `13. Polifty tez są z CDNC(211KM)
nimok Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Panowie jest swierzo po wymianie rozrządu, wszystko na oryginalnych częściach. Niestety mam dziwne wrażenie, jak by samochód lekko drżał, gdy mam powyżej 2500 obrotów. Nie wiem, może to moje głupie wrażenie, ale to tak jak by łańcuch był za mocno napiety... Jestem lajkiem w tych sprawach, lecz moze ktoś miał podobny problem i bedzie mógł cos więcej powiedzieć na ten temat..
paudib8 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 a to z oficjalnego biuletynu szkoleniowego Audi A4 ‘08 Zeszyt do samodzielnego kształcenia nr 409 - strona 73
acrow Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Wersja silnika CDHA '10 rok również z wadliwym napinaczem ?
griga-st Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 a to z oficjalnego biuletynu szkoleniowego Audi A4 ‘08 Bardziej jak te banały(zresztą bardzo szkodliwe dla pierwszej generacji) przydały by się skany z ELSA z numerami narzędzi i sposobie wymiany łańcucha. 1
sowiq Opublikowano 20 Września 2016 Autor Opublikowano 20 Września 2016 (edytowane) przydały by się skany z ELSA z numerami narzędzi i sposobie wymiany łańcucha. Nie ma za co 1. Sprawdzanie faz rozrządu 2. Wymontowanie i zamontowanie łańcucha napędowego wałka wyrównoważającego 3. Wymontowanie i zamontowanie łańcucha rozrządu 4. Zestawienie montażowe - łańcuch napędowy walka wyrównoważającego 5. Zestawienie montażowe - łańcuchy rozrządu 6. Zestawienie montażowe - osłona łańcucha rozrządu -->> https://www.wetransfer.com/downloads/2a5bfbbe2942db10b988c8118b41badb20160921143612/5d036907109a542d791794ffea92d91020160921143612/c06c50 Edytowane 21 Września 2016 przez sowiq
griga-st Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 O, i to są konkretne informacje. Nie jakieś sraniewbanie o niewymianie Ssać pany bo znając życie jutro już nie będzie
gang69 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Cześć. Pół roku temu dzwoniłem do Vag Skoczów i pytałem o wymianę rozrządu. Pan nawyliczał mi ile to tam trzeba wymienić i wyszło coś pod 3tyś. Podrapałem się po głowie,pomyślałem że coś tu nie hallo.Czytałem ile tu ludzie płacili za wymianę-----dałem sobie spokój. Myślę k**wa silnik szanuję,dbam poczekam jeszcze może znajdę kogoś innego iiiiiiiii tak do zeszłego piątku. Przyjechałem do domu,stanąłem niestety krzywo(przechylony na bok) oddałem kluczyki żonie i posłałem ją po piwo dla męża heheheh. No to silnik wuwuwu nie równo ale pojechała.Wjechałem do garażu nie odpalił(stuków nie było).. Wyczyściłem przepustnice sprawdziłem cewki świece.Ku mojemu zdziwieniu silnik odpalił chodź nie równo. Zgasiłem odpaliłem kupa dymu chodził jak na dwa gary ale za chwilkę wszedł równiutko no to hej w trasę przejechałem,nic nie stukało przyśpieszenie miał. Nie jęknął mówię uff. i tak gasiłem i odpalałem z dziesięć razy i nic....k**wa wszystko gra. No to poczekałem dwie godziny,przychodzę odpalam fu,fu,fu,fu zero stuku zero odpalenia i zero kompresji(sp***dala) Sprawdziłem czujniki,pompę.Kręcę fufufu i chu.... Kolega przyjechał z sprzętem podłączył wykasował błędy.Zapalaj No i magiczny błąd 001600 wyskoczył.Kolega oooo to grubo Brak synchronizacji wałków. Kochany rozrząd się najprawdopodobniej przeskoczył,zawory uchylone....spierda.a kompresja Tylko jak to możliwe że przedtem odpalił i chodził równo???? i jeszcze odpalał tyle razy a potem znowu nic. Teraz stoi jak trup w garażu a ja szukam porządnego mechanika. Tel do Vag Skoczów i termin koniec Listopada.Ja wiem że do dobrego specjalisty się trochę trzeba poczekać ale tyle nie mogę. Z bólem zęba lekarz przyjmuje od razu a to podobny przypadek. Proszę o radę i wszelką pomoc. Dziękuję i pozdrawiam A tym którzy nie wymienili wadliwego napinacza a nawet całego rozrządu radzę wymienić to jak najszybciej olej zmieniać max 15tyś. lub się głęboko modlić ale i tak wiem że to nic nie pomoże. PS.A akurat mój nie brał oleju a tu taki zonk.
acrow Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Jaki przebieg? wcześniej nie bylo zadnych błędów zwiazanych z walkami rozrzadu? I czy na wolnych obrotach chustalo buda? Sent from my D5803 using Tapatalk
gang69 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 190tyś bez przekrętu. Nic,chodził równo nie falował nigdy i nie brał oleju. Tak mu się uznało i pyk. Wszystko ASO. Dbany jak o dziecko.
komoornik Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Przebieg jak przebieg. Podaj rocznik auta.
mateuszb8 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Panowie a jak ma się sprawa w autach od 2012 roku (po lifcie). Narazie przejechane 65 tys km. Auto od nowości u nas i olej zmieniany co 15 tys.
chrisx Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Myślę że na razie nie masz czym sobie głowy zawracać, jeżeli masz pewny samochód ale w sumie nie ma reguły, ja u siebie zmieniałem rozrząd przy przebiegu 150tyś km i w sumie mechanik powiedział że nie było sensu bo wszystko było ok, oprócz oczywiście wpierniczania oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się