Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] S4 Biturbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Latem 2013 roku całkiem przypadkiem zakupiłem Audi B5 S4 Avant.

Auto z 1998 roku a zatem przedliftowe, jednak tylne lampy są zmienione na polift tak jak i konsola w środku.

Auto zakupiłem można powiedzieć w konfiguracji stage I :

jeden duży intercooler z przodu, na tyle duży że nie zmieściła się chłodnica klimatyzacji ( rozkminie jak to ogarnąć bo jest gorąco :) )
wydech 3 calowy przelotowy bez katów z jednym końcowym przelotowym tłumikiem.
mocny program ( chip ) w TTC Kraków
wkładka gąbkowa filtru powietrza PIPERCROSS

jak pojadę na hamownię to pochwalę się wynikiem, na obecną chwilę wiem tylko że na pewno jest dobrze ponad 300 KM.

Po zakupie było trochę do roboty i wykonałem następujące wymiany :

komplet wahaczy prawa i lewa strona przód MOOG/TRW
łączniki stabilizatora LEMFORDER
tarcze tył TRW
klocki tył BREMBO
olej silnikowy MILLERS Racing 5W40
filtr oleju WIX
filtr paliwa WIX
uszczelki dekla zaworów
kompletne sprzęgło z dociskiem LUK
sprężyny -20mm EIBACH przód i tył

do wymiany jeszcze mi pozostało ( części będą w przyszłym tygodniu )

wyświetlacz FIS
silniczek tylnej wycieraczki
plastiki w bagażniku ( pęknięty zaczep rolety )
trójnik przepustnicy na wzmocniony tak aby wytrzymał 1,2 bar

obecnie oddałem auto do lakiernika w celu pomalowania zderzaków ( porysowane, a tylny delikatnie wgnieciony ) , tylna klapa ( delikatna wgniotka ) , lewe tylne drzwi inny kolor ( wymienione po przytuleniu się innego auta ), oraz dach ( oznaki korozji pod relingami )

w przyszłym tygodniu będzie pomalowana :)

potem jeszcze elektromechanika, problem z ABS i gotowa.

Oczywiście dalsze podnoszenie mocy chodzi mi po głowie, ale na początek nie jest źle, auto daje radę.

zdjęcia zaraz po zakupie w trakcie napraw.


21072013438.jpg

21072013437.jpg


21072013439.jpg

23072013470.jpg

21072013448.jpg

Edytowane przez Grigori
Opublikowano

Ładna :) Daj troche wiecej fotek :) Powodzenia w modzeniu! :decayed::decayed:

Opublikowano

ogarnij jakies lepsze foto bo te to porazka

Opublikowano

te robione komórką jeszcze na kanale, w przyszłym tygodniu jak wyjedzie od lakiernika będą lepsze :wink:

Opublikowano

dwururka lepiej by tu pasowała :wink: Czekamy na wiecej zdj :decayed:

Opublikowano

Wydech :thumbdown: oczywiście chodzi mi o to co widać na fotach. Sprężyny Eibacha tylko -20? To oni robią takie?

Opublikowano

tak robią :wink:

Opublikowano

Jak na auto kupione przypadkiem to całkiem nieźle:naughty::kox:

Opublikowano

UPGRADE :

auto dostało :

dwie nowe turbosprężarki K04 od RS4

dwa nowe tłumiki z nierdzewki środkowy i końcowy

wtryski BOSCH 440cc

wkładkę filtra BMC

doloty do turbin 60mm z nierdzewki

pompę paliwa WALBRO 255lph

sterownik od polifta

program w DIGITUN

docisk od RS4

nabicie kevlaru na tarczę sprzęgła

remont skrzyni biegów

doładowanie peak 1,6 , stałe 1,4 bar

Obecnie po testach porównawczych, auto jest szybsze od najnowszej S8, od Carrery Turbo 997 co mnie cieszy niezmiernie.

Duże problemy z trakcją na pierwszych 2 biegach na suchym, na mokrym 4 mieli z niutona, ale jest przyjemnie :)

Opublikowano

wykres z hamowni dawaj :P Super auto, moje marzenie :P

Opublikowano

trochę zaniedbane ale powodzenia w doprowadzania do ładnego stanu

Opublikowano

owszem, jak były parchy to zrobione kwasami i lakierowanie i auto zdrowe, a zarysowaniami ja się w ogóle nie przejmuje :) tym bardziej że auto odkąd się przeprowadziłem stoi na ulicy :) zatem nie ma co przeżywać :P . Hamownia będzie jak przy okazji gdzieś się wybiorę, po przepływce wychodzi w okolicach 440


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/23a79ddd812b1010.html

Opublikowano

Ładnie poleciałeś z tematem :banan1:

Opublikowano

do sprzedania

Opublikowano

Szybko

Opublikowano

6a46d4ba35a5236c.jpg

2925f80a6470025a.jpg

7c97c11582c1542a.jpg

5a7ba3fdf41b6a51.jpg

Opublikowano

Czemu sprzedajesz ?

Opublikowano

KR TAK MAJO :decayed:

Opublikowano

Ej bez takich :D Też mam KR s4

Opublikowano

I pewnie zaraz Twoja bedzie na sprzedaż

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...