Sajmonix Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam Sprawa dotyczy spalania momentowego na wolnych obrotach. Otóż jeździłem wczesniej VW i tam komputer na wolnych obrotach wskazywał wartość np 0,6 l/h W audi na wolnych obrotach zostaje ostatnia wartość przed zatrzymaniem np 0.0 , 5.6 , czy 34.3 l/100km Ktoś mi powiedział ze niby b7 tak ma Proszę o odpowiedź czy macie tak samo ? Dzięki i pozdro:wink:
Gość Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Potwierdzam, u mnie także się dziwnie zachowuje ten tryb. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 4
vito A4 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Potwierdzam.. wyjadę z garażu, zamkne go wsiadam do auta po ok 20 sekundach i spalanie chwilowe nawet 40,0 ale wystarczy ruszyc wrzucić drugi bieg i już jest ok
kanu Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 bo na FISie pokazuje chwilowe spalanie odczytane co 30m przejechanego odcinka drogi...
Norbi TDI Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Mam to samo moja żona również była spanikowana jak zobaczyła
Andrzej07 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 :hi:U mnie jest tez takie dziwne chwilowe spalanie na fisie:facepalm: pokazuje 40 litrów przy ruszaniu, w czasie jazdy do około 30 litrów , średnie przy spokojnej jeździe 12 litrów na setkę co prawda dopiero co kupiłem i nie byłem jeszcze poza miastem, ale żeby tyle pokazywało to dziwne:whistling:
SotoM Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 ja tez tak mam w audi tak jest. VW,skoda seat maja inaczej to fakt. nie patrzcie na to i nie pilnujcie aby było jak najnizsze spalanie bo przez to zamulacie motor przez co wiecej pali. lepiej przestawic sobie na ilosc przejechania km na paliwie jakie jest w zbiorniku... i jeździc swoim stylem a najlepiej w zakresie 1800-2200 obr.
Gość Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 ja tez tak mam w audi tak jest. VW,skoda seat maja inaczej to fakt.nie patrzcie na to i nie pilnujcie aby było jak najnizsze spalanie bo przez to zamulacie motor przez co wiecej pali. lepiej przestawic sobie na ilosc przejechania km na paliwie jakie jest w zbiorniku... i jeździc swoim stylem a najlepiej w zakresie 1800-2200 obr. Toż to Panie jest uprawianie PSJ :-) Wysłane z telefonu.
SotoM Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 wcale ze nie... na 4tym biegu przy 2000rpm biegu masz 70km/h... wiec nie sadze aby był to PSJ poniewaz silnik juz pracuje prawie pełnym momentem obrotowym... nie wierze w to ze jezdzisz koleżko non stop na 3000rpm bo to nie mozliwe...to jest odruch kazdego kierowcy zbijanie obrotów...chyba ze co niektórzy są jeszcze niewyzytymi dzieciakiem i mają fiubździu w głowie i maja sponsora na paliwo...
Gość Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 wcale ze nie... na 4tym biegu przy 2000rpm biegu masz 70km/h... wiec nie sadze aby był to PSJ poniewaz silnik juz pracuje prawie pełnym momentem obrotowym... nie wierze w to ze jezdzisz koleżko non stop na 3000rpm bo to nie mozliwe...to jest odruch kazdego kierowcy zbijanie obrotów...chyba ze co niektórzy są jeszcze niewyzytymi dzieciakiem i mają fiubździu w głowie i maja sponsora na paliwo... ja mam auto po programie, bardzo ładnie ciągnie powyżej 3 tyś. obrotów . Widziałem zapieczoną turbinę ojca w pasku, swojej nie chcę doprowadzić do takiego stanu, naturalnie nie jeżdżę także z obrotami 3 tyś. ale staram się trzymać te 2.5 tyś, dobrze w razie czego z nich odchodzi i dwumasa tak nie cierpi.
lisek120 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Odsmaze temat;d # dni temu kupilem a4 b6 130 koni 1,9tdi 2004 AVF. Odpalam w garażu, wyjeżdzam a ona pokazuje 40 l chwilowego 30,6 i takie tam ale po wrzuceniu wyzszych biegów jest juz normalnie i chwilowe na 6 przy normalnej jeździe wskazuje 5,8 i wszystko jest normalnie. Denerwuje mnie ze na postoju czy krotkim przejeździe na niskich biegach srednie też wzrasta i musze przejechac pare km zeby wszystko wrocilo do normy , czy jest to uzaleznione od chwilowego? I jeszcze jedno przy chamowaniu silnikiem np na 5 biegu wartosc 0,0 to normalne? Zauważyłem, tez że po wrzuceniu 5 i zwolnieniu czy to silnikiem czy hamulcami wartosc na postoju wskazuje 1,6 a po jeździe na nizszych biegach tj 1,2, krótki odcinek potrafio zostac na 13,4 lub 7,5 To normlane?
MAT1000 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Wszystkie objawy co opisałeś są normalne.
lisek120 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Dzięki bardzo kolego ;d bo naprawde zaczynalo mnie to martwic;d
Fido Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Sama nazwa "chwilowe" powinno dać ci do myślenia. Przejedź się beemką i popatrz na strzałeczkę.
Lucas21 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 No właśnie, b7 i to sam pytanie.. A obliczał ktoś ile pali na tym postoju po odpaleniu samochodu? Teraz zima, ok minuty nie całej zostawiam go na chodzie, że nie odrazu ruszać i tak na postoju i rzeczywiście spali? dajmy na to 10min..?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się