tipion_winith Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Witam. Tak jak w temacie. Silnik 1.8 bezyna 125km. Czy moge liczyc na przyrost mocy usuwajac katalizator? Oraz jak wyglada sprawa z przegladam i kontrola spalin? Pozdrawiam P.S. Jesli wzrost mocy to jaki?
Marc!n Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jak podejrzewasz, że może być zapchany to można go usunąć, o tyle dobrze, że nie ma drugiej sondy Tylko uważaj co wstawiasz zamiast niego, żeby później nie narzekać, że brzęczy jak poldek. O przegląd bym się nie martwił kontroli spalin nikt nie robi i nie liczył bym na to żeby sam zauważył że go brakuje, ostatecznie można się dogadać lub zmienić diagnostę jak ten nie chce stówy zarobić. Przyrost mocy to po przepływce wyjdzie lub na rolkach ale na wyraźnie odczuwalne efekty bym nie liczył.
Rajmondo Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Nie chcę zaczynać nowego wątku na temat usunięcia katalizatora, więc zapytam tutaj. Przy jakim przebiegu katalizator będzie zapchany i czy po jego wybudowaniu nie pokażą się błędy (sonda)?
krzysiekvtec Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Jesli masz dwie sondy czyli przed i za katem to ta za katem bada jego sprawnosc, po wywalieniu kata wykryje jego uszkodzenie, jesli nie masz drugiej sondy to nic sie nie bedzie dzialo
Rajmondo Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Jak rozpoznać czy są dwie sondy czy tylko jedna? Czy w miejsce katalizatora wstawiać strumienicę?
tomasz102 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Downpipe raczej jeśli masz 1.8 T wpisz w google: downpipe 1.8t i będziesz miał masę wątków o tym
jacek70 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Szkoda zachodu ja usunąłem w ADR i zero różnicy.
Rajmondo Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Szkoda zachodu ja usunąłem w ADR i zero różnicy. Możesz rozwinąć swoją wypowiedź?
jacek70 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Pięć lat temu borykałem się z pewnymi dolegliwościami w ADR. Podejrzenie padło na katalizator. Mechanik wyciął kata a w jego miejsce wspawał przelotkę. Osobiście gdybym nie widział tego to bym nie uwierzył że kat jest usunięty. U mnie nie było różnicy ani w dźwięku ani w mocy. Jak pisałem szkoda pracy i kasy.
Rajmondo Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Ja tak kiedyś zrobiłem w Astrze F i nie było wtedy problemów, ale w obecnym przypadku martwi mnie druga sonda
Marc!n Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Drugą sondę tuner musi wyłączyć w ecu, tylko wtedy będziesz miał z nią spokój. http://a4-klub.pl/uklad-wydechowy-100/downpipe-1-8t-bfb-316896/
Łukasz13 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Przyrostów mocy żadnych, przyrost kłopotów i kosztów związanych z usuwaniem czy oszukiwaniem sondy gwarantowany.
Marc!n Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Jak auto nie będzie modzone i na ori sofcie to średnio się opłaca (mowa o 1.8T), choć po sprzedaży kata i przy założeniu, że DP strugamy sami to wcale dużo nie trzeba będzie dołożyć żeby sondę usunąć. Na pewno mniej niż w przypadku gdy sonda padnie i trzeba będzie kupić nową, bo przecież może paść w każdej chwili - moja np. sypała błędami pomimo sprawnego kata
Łukasz13 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Marcin ale o czym jest temat? w adr nic nie da wycięcie kata po za problemami z przeglądem, drugiej sondy chyba i tak tam nie ma, kolega nie napisał jaki rocznik auta.
Marc!n Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Rajmondo z tego co widzę w opisie ma 1.8T , założyciel tematu pewnie już dawno rozwiązał sprawę adr'a. W adr drugiej sondy nie ma, przegląd to zależy gdzie, bo znam taką stację że sprawdza vin i światła Jak dla mnie jedyny - to później dźwięk takiego silnika
Łukasz13 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Heh nie zauważyłem że to odświeżony temat:facepalm:
Rajmondo Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Pisałem, że "nie chcę zaczynać nowego wątku na temat usunięcia katalizatora, więc zapytam tutaj". Katalizator chcę usunąć z tego względu, ze przy 250k będzie zapchany. Zamierzałem to zlecić firmie, która specjalizuje się w układach wydechowych, ale boję się o błędy spowodowane sondą.
tomasz102 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 W wolnossących samochodach nie zaleca się robić tego zabiegu ze względu na zmiany w cyrkulacji spalin. Jeżeli kat nie jest zabity to lepiej go zostawić. Sprawa ma się inaczej kiedy myślimy o modzeniu, jednak silnik który podajesz jest wolnossący.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się