Bart-S Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2013 świetna robota Ma być konkretnie i przejrzyście Włodku - tak aby każdy mógł temat sam ogarniać BTW - jeśli ktoś będzie chciał przejść na pełnowymiarowe koło zapasowe to mam cały zestaw potrzebnych części (wszystkie części są nowe, dopiero co kupione w ASO): 8E9 864 106 C – wkład bagażnika 8E9 863 547 – pokrywa 8E9 012 109 C – wkład styropianowy 8E9 803 899 C – śruba mocująca pokrywę 8E0 012 111 A – skrzynka na narzędzia (strona lewa) 8E0 012 112 A – skrzynka na narzędzia (strona prawa)
wladi Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 A powiedz kojarzysz czy śruba mocująca koło np. ta dłuższa, czy da się ja skrócić?
Bart-S Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2013 A powiedz kojarzysz czy śruba mocująca koło np. ta dłuższa, czy da się ja skrócić? Jest tak tania, że nie ma sensu się w coś takiego bawić. BTW - dodałem ceny (kwota jaką trzeba zabulić za środek uszczelniający w zestawie naprawczym a który nawiasem mówiąc jest gówno wart... 1043zł!!! ).
wladi Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Tak zapytałem tylko ale cena tego badziewia zaporowa:facepalm:
MarianekZg Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Bart-s mam techniczne pytanko 8E9 864 501 – wkładka strony lewej 8E9 864 502 – wkładka strony prawej czy te wkładki idą pod plastikową podłogą Masz może fotkę gdzie dokładnie są umiejscowione
Bart-S Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Bart-s mam techniczne pytanko 8E9 864 501 – wkładka strony lewej 8E9 864 502 – wkładka strony prawej czy te wkładki idą pod plastikową podłogą Masz może fotkę gdzie dokładnie są umiejscowione Tak - wkładki idą pod podłogą/wkładem bagażnika. W karoserię są fabrycznie wmontowane bolce wykorzystywane tylko w wersji ze skrzynkami na narzędzia (1G2/1G3). W pozostałych przypadkach montuje się właśnie wkładki pełniące rolę dystansu. Nie mam dokładnego zdjęcia ale na tym zamieszczonym poniżej widać o co chodzi:
MarianekZg Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 , tak jak podejrzewałem czy do wykorzystania jak będę zakładał nową plastikową podłogę 1
H4mm3R Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 A powiedz kojarzysz czy śruba mocująca koło np. ta dłuższa, czy da się ja skrócić? Jest tak tania, że nie ma sensu się w coś takiego bawić. BTW - dodałem ceny (kwota jaką trzeba zabulić za środek uszczelniający w zestawie naprawczym a który nawiasem mówiąc jest gówno wart... 1043zł!!! ). Oj nie gadaj, bez tego środka bym z Chorwacji nie wrócił
amaradaar Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 hehe no jak zwykle Bartek pełna profeska Dziękuję
Bart-S Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2013 A powiedz kojarzysz czy śruba mocująca koło np. ta dłuższa, czy da się ja skrócić? Jest tak tania, że nie ma sensu się w coś takiego bawić. BTW - dodałem ceny (kwota jaką trzeba zabulić za środek uszczelniający w zestawie naprawczym a który nawiasem mówiąc jest gówno wart... 1043zł!!! ). Oj nie gadaj, bez tego środka bym z Chorwacji nie wrócił Pepin ostatnio miał przygodę i za dużo po użyciu tego shitu nie przejechał. Poza tym spróbuj wyczyścić oponę po zastosowaniu...
H4mm3R Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 A powiedz kojarzysz czy śruba mocująca koło np. ta dłuższa, czy da się ja skrócić? Jest tak tania, że nie ma sensu się w coś takiego bawić. BTW - dodałem ceny (kwota jaką trzeba zabulić za środek uszczelniający w zestawie naprawczym a który nawiasem mówiąc jest gówno wart... 1043zł!!! ). Oj nie gadaj, bez tego środka bym z Chorwacji nie wrócił Pepin ostatnio miał przygodę i za dużo po użyciu tego shitu nie przejechał. Poza tym spróbuj wyczyścić oponę po zastosowaniu... Z tego co wiem są dwa rodzaje, "mleko" i "pianka", u siebie mam te białe butelki i nie było problemu z czyszczeniem opony, podobno gorzej jest z tą "pianką". Ciśnienie trzeba sprawdzać co jakiś czas ale coś jednak to daje...
Schmolke Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Bart-S, też miałem zestaw naprawczy i podobny dylemat. Dojazdówka wygrała z pełnowymiarowym, bo zostaje schowek pod podłogą
Bart-S Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Bart-S,też miałem zestaw naprawczy i podobny dylemat. Dojazdówka wygrała z pełnowymiarowym, bo zostaje schowek pod podłogą Identycznie do tego podszedłem. Używana dojazdówka 300zł, śruba prowadząca 14zł, podpora 54zł i wkład styropianowy 52zł - czyli łącznie 420zł i na drodze mogę czuć się bezpiecznie.
icecool Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Panowie, jesli chodzi o dojazdówkę to czy zmieści się ona na tarcze ham. 312mm ?
MarianekZg Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Panowie, jesli chodzi o dojazdówkę to czy zmieści się ona na tarcze ham. 312mm ? jeśli wchodzi na 320mm to
marekg Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Tak narzekacie na ten środek do doraźnej naprawy opony, że drogi a cena dotyczy tego nieszczęsnego kompresorka. aczkolwiek i tak to trochę absurdalna cena... nawet nie widziałem jaki majątek mam w samochodzie Dzisiaj sprawdziłem co u mnie siedzi w bagażniku w kontekscie tego tutoriala. Oczywiście w moim przypadku chodzi o sedana, który jeszcze nie jest ujęty w tym materiale jak zauważył sam autor. Mimo to postanowiłem zamieścić fotki jak może to w sedanie wyglądać.
GreGoriO Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 ja uzupełniłem/wymieniłem sobie swój zestaw o koło zapasowe, miałem styropian czyli wersja G8....ale bez pianki czy kompresora. Tylko lewarek i ucho do holowania. Udało mi się jakiś czas pojeździć bez koła, ale kupiłem alu 17" na szrocie i teraz zamiast tego, mam pełnowymiarowe koło we wnęce po styropianie, wraz pełnym plastikiem dookoła, czyli to zdjęcie... http://a4-klub.pl/wnetrze-99/lewarek-audi-zapasowki-255700/#post3205446 byłem ostatnio zmuszony przez kapeć wrzucić swoją 18ke i też spokojnie weszła. doczytałem powyżej nie ma pytania
feniks Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Bart-S masz jeszcze wkład pod pełne koło? i drugie pyt. chcę przejść z zestawu naprawczego (ze skrzynkami) na pełne koło, co będę potrzebował do Sedana? 8E9 012 109 C – wkład styropianowy (77zł) i którą śrubę, czy ta z zestawu naprawczego się nada? i jeszcze widziałem kliny żółte do kół, zna ktoś numer?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się