Łukasz13 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 to te logi dla porównaniaVAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i foto dla Darka tylko zawór już zamontowany i nie miałem możliwości inaczej zrobić: http://s21.postimg.org/6dyboq0sj/DSC_0009.jpg zdjęcie z dużego bliska i w środku ta śrubka N75 jest w porządku, tylko coś z ta dv nie do końca ok, wężyk sprawdzałęś czy nie dziurawy?
edekxp Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 to te logi dla porównaniaVAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i foto dla Darka tylko zawór już zamontowany i nie miałem możliwości inaczej zrobić: http://s21.postimg.org/6dyboq0sj/DSC_0009.jpg zdjęcie z dużego bliska i w środku ta śrubka To u mnie troszkę inny tzn bez śrubki: U Ciebie to jest zderzak tłoczka- czyli można ustawić skok Podobnie np jest w listwach LPG (tańszych) valtek itp. Co do czyszczenia N75 zobacz to: PORADNIK CZYSZCZENIE ZAWORKA N75 SILNIK 1.8TURBO : FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - Według mnie N75 sprawny DV również trzyma ciśnienie trochę może opóźniony w upuszczaniu Jak szybko puszczasz szybko pedał gazu słychać syk ? Przeważnie pęka w nim membrana i ciśnienie uchodzi do dolotu - niedoładowanie
johny_bravo Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Macie racje :-) Sprawdze najpierw zawor dv. Koszty z tego co zauwazylem okolo 150zl jesli bedzie padniety.... Jesli chcialbym wymienic przewod od dv do kolektora na nowy, jakie sa wymiary??
edekxp Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Pewnie 5mm w środku i z metr długości Tapatalk
mardoczek Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Dv-kę mam mocniejszą tą od TT-ki, na pewno ma twardszą sprężynę od standardu, jak zakładałem pracował dobrze, był szczelny. Syku wyraźnego jakoś nie usłyszałem, nie zwracałem uwagi na to. No ale skąd są te różnice w zadanych ciśnieniach przez ecu?? Tak powinno być czy coś się przycina, może sztanga WG?? U mnie generalnie jest problem z wypadaniem zapłonów, spalaniem stukowym spowodowanym w 90% najprawdopodobniej nagarem w komorze spalania . Puściły pewnie uszczelniacze zaworowe, oby tylko. Zaczyna być słychać łańcuch po nocnym postoju (ale przez parę pierwszych sek), noi bierze olej. Od wymiany dolałem ok. 0.5l 3tys km przejechane. Miałem nieszczelności na początku, ale się pozbyłem, pozatykane odmy były, dv do wymiany. Szukam teraz kogoś w okolicy, kto by ogarnął mi ten temat, nie jest łatwo i tak szczerze kto wie czy się do Damiana nie wybiorę, tylko ciężko to jest trochę logistycznie rozegrać a nie chcę auta zostawić pierwszemu lepszemu rzeźnikowi, wolałbym sam powoli grzebać i robić. ---------- Post dopisany at 14:02 ---------- Poprzedni post napisany at 14:00 ---------- to te logi dla porównaniaVAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i foto dla Darka tylko zawór już zamontowany i nie miałem możliwości inaczej zrobić: http://s21.postimg.org/6dyboq0sj/DSC_0009.jpg zdjęcie z dużego bliska i w środku ta śrubka N75 jest w porządku, tylko coś z ta dv nie do końca ok, wężyk sprawdzałęś czy nie dziurawy? ten co idzie od dv-ki do kolektora, najcieńszy???
johny_bravo Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Mam problem z zakupem Dvki. Gdzieś sprawdziełem i wychodzi, że powinienem wsadzić 06A145710P ale jak pytałem o DVke w sklepie, który ma tylko grupe VW i sprzedawca podał mi nr 06B133619D ale to nie to ?! Wiecie jak w Etce, po wyszukaniu numeru części, sprawdzić gdzie ona się znajduje i jak wygląda ? 06A145710N niby wzmocniony, zamiennik, też będzie ok ?
gregor10 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 w twoim przypadku obojetnie czy 06A145710N czy 06A145710P , choć polecam 06A145710N.
johny_bravo Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Dzieki. Wezme w takim razie ten n. 10 zl roznicy tylko...
Dev Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 N-ka ma wzmocniona sprezyne i jest trwalsza chociaz mi polecialy 3 w 2 miesiace
johny_bravo Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Hmmm Nie strasz ;-) Zamowilem juz N-ke 150zl. Za wymiane u mnie wolaja po70 wiec jak bede mial tylko dostep do kanalu wezme sie sam za to... Zdam relaje jak bedzie zrobiona. Dzieki za podpowiedzi.
Łukasz13 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 N-ka ma wzmocniona sprezyne i jest trwalsza chociaz mi polecialy 3 w 2 miesiace No właśnie ja swoja n-ke ostatnio sprawdzałem i podając z boku cisnienie czyli tak jak powinna byc podłączona przepuszcza mocno juz poniżej 1 bara, nie wiem dlaczego, sprawdziłem też stara dv fabryczna i tam dmuchając z boku nawet 3 bar nic nie przepuszcza o co kaman?
johny_bravo Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 nareszcie wymieniona W dwóch A4, AVJ i BFB mieliśmy ten sam problem z Dv-kami. W AVJ już wymieniona i samochód odzyskał oddech potwierdzają to logi, opóźnienie po zdjęciu nogi z gazu,jeżeli chodzi o ciśnienie jest dosłownie minimalne i wartości rzeczywiste z zadanymi są identyczne także było warto. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Dev Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 N-ka ma wzmocniona sprezyne i jest trwalsza chociaz mi polecialy 3 w 2 miesiace No właśnie ja swoja n-ke ostatnio sprawdzałem i podając z boku cisnienie czyli tak jak powinna byc podłączona przepuszcza mocno juz poniżej 1 bara, nie wiem dlaczego, sprawdziłem też stara dv fabryczna i tam dmuchając z boku nawet 3 bar nic nie przepuszcza o co kaman? złom, do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się