Robero321 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Witam Jak w temacie posiadam B6 w której jest problem z xenonanmi (już taką kupiłem) poniżej wklejam co pokazały vagi VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 4Z7 907 357 Component and/or Version: dynamische LWR D06 Software Coding: 00060 Work Shop Code: WSC 63351 3 Faults Found: 01539 - Headlights Not Adjusted 35-00 - - 01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49) 30-00 - Open or Short to B+ 01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48) 30-00 - Open or Short to B+ ------------------------------------------------------- Polski vag 1539 Nie przeprowadzone nastawienia podstawowe brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1535 Uszkodzenie prawego silniczka podnoszenia - V49 przerwa lub zwarcie do plusa 1534 Uszkodzenie lewego silniczka podnoszenia - V48 przerwa lub zwarcie do plusa -------------------------------------------------------------- Reflektory są sprawne z resztą lewy niedawno wymieniałem. Po delikatnym otarciu pękł Czujniki na kołach też pokazują prawidłowe wartości napięcia zresztą generowały by inne błędy Pomocy gdzie szukać rozwiązania z tymi bykami co może je powodować a właściwie raczej gdzie..
domin79 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 zrób procedure ustawiania lamp i wsio powinno być oki:wink:
Robero321 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2013 zrób procedure ustawiania lamp i wsio powinno być oki:wink: Może podałem za mało szczegółów - procedura była robiona bez powodzenia (nawet przed chwilą sprawdzałem dla pewności). Bez powodzenia pewnie dlatego że są błędy a w sterowniku ich nie powinno być przed rozpoczęciem. Błedy po wykasowaniu wracają sekunde poźniej nawet bez uruchomienia świateł. W momencie rozpoczecia procedury w Grupie 001 są w zasadzie same Errory lub info że funkcja nie dostępna brak jakichkolwiek wartości. Pomocy miał już ktoś z czymś takim doczynienia ??
Muskel1 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Na 90 % sterownik do wymiany:kwasny: Jak masz od kogo to pozycz i podmien zobaczysz czy problem zniknie.
Robero321 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Nie ma mozliwości żeby te błędy były generowane przez coś innego? (jakieś faktyczne zwarcie ?) W sumie nie są jakieś drogie te sterowniki można kupić i sprawdzić bo pożyczyć nie mam od kogo Jeszcze jedno pytanie gdzie szukać tego sterownika w którym miesjcu jest usytuaowany i czy są jakieś nietypowe rzeczy do zdjęcia żeby się do niego dostać?
domin79 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Nie ma mozliwości żeby te błędy były generowane przez coś innego? (jakieś faktyczne zwarcie ?)W sumie nie są jakieś drogie te sterowniki można kupić i sprawdzić bo pożyczyć nie mam od kogo Jeszcze jedno pytanie gdzie szukać tego sterownika w którym miesjcu jest usytuaowany i czy są jakieś nietypowe rzeczy do zdjęcia żeby się do niego dostać? jak znajdziesz chwile to podleć do mnie to podmienimy , daleko niemasz jesli to legionowo koło wawy:decayed:
Robero321 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Tak to jest Legionowo obok wawy a właściwie to nad nią. Bardzo chętnie skorzystam z pomocy zawsze lepiej mieć pewność niż w ciemno kupować graty. Jak byś miał czas np jutro lub pojutrze tak po 15 było by super. Daj znać np. na priv co i gdzie Pozdrawiam
Muskel1 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Sterownik siedzi za schowkiem. Musisz zdemontowac schowek.
krakus4891 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Witam, U mnie tez wystepuje ten bład dokladnie 01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Problem pojawil sie po wizycie na myjni....przejechalem kilka km i nagle prawy xenon zaczal przerywac.....i w koncu zgasł;( Podmienilem zarniki i te oba sa ok wiec gdzie szukac problemu....? Pozdrawiam i dziekuje za pomoc:)
Robero321 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 V 48 i V49 to błąd silniczka w lampie brak z nim "komunikacji". We wtyczce w lampie są to 4 cieńsze przewody ale nie mają one nic wspólnego z tym że zgasł Ci xenon od tego jest albo palnik albo przetwornica..
krakus4891 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 V 48 i V49 to błąd silniczka w lampie brak z nim "komunikacji". We wtyczce w lampie są to 4 cieńsze przewody ale nie mają one nic wspólnego z tym że zgasł Ci xenon od tego jest albo palnik albo przetwornica.. Hmmm....no nic podmienie przetwornice miejscami i sie okaze co i jak, dodam tylko ze zdziwilo mnie ze na obudowie tego niedziałajacego brakuje takiego druta co trzymal obudowe, a ta lekko odstawala:( chyba ze jest inny sposob by ja sprawdzic przetwornice...? Ps....kazdy xenon ma swoj bezpiecznik, czy jest jeden dla obydwu...?
Gacek51 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Kazda lampa ma swoj bezpiecznik.Przetwornice zeby sprawdzic trzeba wyjac.Jak nie bylo tego drutu zatrzaskowego na deklu najprawdopodobniej woda zalala przetwornice. Wysłane z mojego QUANTUM 4 przy użyciu Tapatalka
krakus4891 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Kazda lampa ma swoj bezpiecznik.Przetwornice zeby sprawdzic trzeba wyjac.Jak nie bylo tego drutu zatrzaskowego na deklu najprawdopodobniej woda zalala przetwornice. Wysłane z mojego QUANTUM 4 przy użyciu Tapatalka HMMMM....pewnie tak było;/ opłaca sie ja ewewntualnie naprawiac czy lepsza wymiana na jakas uzywke??
Gacek51 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Nie opłaca się naprawiać,każda inna bedzie lepsza ,ma tylko się zmieścić w miejsce po starej i dobrze zaslepić dziure po tamtej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się