stasiu1971 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Witam jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B5 z 1999roku od tygodnia i zauważyłem że podczas jazdy po kostce czy podczas wjazdu do dziury coś mi stuka w prawym kole no i minimalnie mi ściąga w prawą stronę podczas jazdy po asfalcie , pewnie jest coś do wymiany , teraz tylko pytanie co ? czy wymienić jeden pojedyńczy wachacz czy co tam jest zespute czy cały komplet (wiadomo kasa gra dużą rolę) jaki zestaw kupić jeżeli wymieniać całość .Dodam że przeciętnie każdym samochodem jeźdzę 5 lat i pokonuje w tym czasie około 30 tyś km wiec nie za dużo .
Pulpit Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 jedź do kogoś kto stwierdzi w jakim stanie masz wahacze, jesli padł pojedynczy, a reszta trzyma sie na tyle dobrze, by polatać jeszcze chwile, to baw się w sztuki, ale jeśli są luzy na kilku, to ja wymieniał bym wszystko, na jakieś master sporty (praktycznie najtańsze wahacze) Ja koło 2 miesięcy temu wymieniałem wahacze po raz drugi, po raz kolejny MS. Po pierwszej wymianie żyły u mnie koło 35-40k km. Co do sciągania może powietrza nie równo w kołach, może nie wyważone, może skrzywione koło, łozysko może się kończyć, geometria się przestawiła, jest kilka możliwości
PiterA4 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 stacja diagnostyczna lub jakis mechanik co do wahaczy to jak kupisz sredni zestaw cenowy i wymienisz wszystkie naraz to masz wiekszy spokoj mozna tez stronami ale to takie grzebanie po pare razy ....
stasiu1971 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 panowie jak dla laika dużo roboty jest z wymianą całej zawiechy (ile to przeciętnie kosztuje u mechanika u was ) bo nie wiem czy dam rade to samemu robić bo ostatnie prace jakie robiłem sam to był fiat 125 , 126 ,no i nasz poczciwy żuk ,wiem że czasem nie warto samemu się bawić (brak sprzętu itp) bo naprawa kosztuje parę złotych ,ile wam zajmuje czasu wymiana całości
PiterA4 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 to zalezy od zapieczonych srub czasami trza grzac palnikiem i zalezy co chcesz wymieniac same wahacze czy koncowki kierownicze tez?? ja meczylem swojego przez dwa dni tak na lajcie
stasiu1971 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 rozumie że to WAHACZ WAHACZE AUDI A4/A6 PASSAT B5 MASTER SPORT (3457054081) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. jest komplet i niczego więcej już nie ma
PiterA4 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 jeszcze amorki i sprezyny ale ich nie trzeba wymieniac jak sa dobre
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Lipa, ponizej tysiaca nic sensownego nie kupisz
stasiu1971 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Lipa, ponizej tysiaca nic sensownego nie kupisz poczytałem trochę na temat tych wahaczy i dużo użytkowników je chwali że wytrzymują te 30 - 40 tyś km , a tyle wyniesie mój przebieg tego samochodu podczas mojego użytkowania ,więc nic lepszego nie potrzebuję ,o ile auto się nie rozleci wcześniej to już nowy nabywca się będzie martwił
PiterA4 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Lipa, ponizej tysiaca nic sensownego nie kupisz poczytałem trochę na temat tych wahaczy i dużo użytkowników je chwali że wytrzymują te 30 - 40 tyś km , a tyle wyniesie mój przebieg tego samochodu podczas mojego użytkowania ,więc nic lepszego nie potrzebuję ,o ile auto się nie rozleci wcześniej to już nowy nabywca się będzie martwił zgadzam sie na tyle ci wystarcza a przejmowac sie czy nastepny wlasciciel bedzie z nich zadowolony mi by to latalo kolo luloka
stasiu1971 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2013 no i zamówione przez alledrogo MS bo dzisiaj zaszokowali mnie kwotą w sklepie w Mysłowicach 900 zł
sokal Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 W Sosnowcu na Kombajnistów masz MasterSporty po ok 500zł jakby co.
stasiu1971 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2013 szkoda że wcześniej nie napisałeś ,zostało by 30 zł w kieszeni na flaszkę
stasiu1971 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Panowie właśnie odebrałem auto z warsztatu wymieniono rozrząd + tarcze hamulcowe z klockami + całe zawieszenie ,pojechałem ustawić zbieżność , i teraz pytanie czy to normalne że po wymianie zawieszenia tak ciężko chodzi kierownica ze nawet w ostatniej fazie po skręcie nie odbije do końca ?
bediks Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 skoro wymieniles 8 wahaczy plus koncówki to raczej normalne ze ciezej bedzie chodzic szczegolnie jesli stare zawiesznie czyt swoznie byly juz " rozruszane" jakbys zobaczyl w rece jak ciezko chodzi nowy sworzen w wahaczu czy koncówce i porównal z wyjetymi to bys wiedzial skad ta róznica przy ciezko chodzacych 10 nowych swozniach
stasiu1971 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 no własnie wiem w jakim stanie były stare dwa górne wahacze były app i dwie końcówki drążków też były app , nigdy nie miałem takiego zaieszenia/audi itp przez to pytam bo w innych autach zazwyczaj chodziło normalnie po wymianie .Dzieki za info
bialy986 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 U mnie ciezko chodziło na nowym zawieszeniu do czasu ustawienia zbieżności. wysłane za pomocą tapki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się