Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Juz zamowione, czas oczekiwania 5 tygodni

Jak koge sie z toba skontaktowac??

Opublikowano
Juz zamowione, czas oczekiwania 5 tygodni

Jak koge sie z toba skontaktowac??

depositphotos_2826587-Old-phone.jpg

:naughty::decayed:

Opublikowano

Dev - masz już tego Torsena włożonego na przednią oś ? Pisałeś jeszcze w grudniu że wkładasz. Wg mnie tam nie da rady włożyć do skrzyni 01E torsena z V8 ... ciekawy jestem jak ty to wykombinowałeś.

torsena z V8 na bank nie wsadzi choć by jaki z niego magik był, jedyne co to quaifa zapakujesz lub PG (podkładki + sprężyny) choć wg mnie będzie za bardzo spięty i podsterowny jeszcze coś mi się obiło o uszy że z porsche 944 jest podobny torsenik co go można do skrzyni wsadzić.

Opublikowano

A z czym masz tam problem.

Opublikowano

to czekam z niecierpliwością jak go tam wsadzisz :wink:

ps piszemy o skrzyni 01A

Opublikowano

A ja napisze jak tam u mnie po ponad pół roku ujeżdzania:wink: mam wrażenie że normalne Q dawało lepszą przyczepnosć, torsen z tył potrafi zamielić tylnymi kołami(zapiszczeć) podczas startu, na mokrym to wyraźniej czuć, tak pozatym chyba mniej wpływa na przyśpieszenie od zwyklego Q, albo to tylko moje "widzimisie" ale dosc łatwo złapać teraz 220 licznikowe, niż rok temu, a koła i moc mam te same co rok wczesniej:whistling: Jeśli chodzi o luzy na napędzie, to delikatnie sie powiększył od tego co było zaraz po zamonotwaniu, przy gwałtownym ruszeniu, szybkiej zmianie biegów czuć takie szarpnięcia:wink: tak pozatym jest ok, wycieków brak, odgłosów dziwnych również brak.

Opublikowano

To w końcu więcej minusów kolega naliczył tego moda? :D

a ten luz gdzie się powiększył dokładnie? na wale czy w samym dyfrze z torsenem?

Opublikowano

Luz na wale, odczuwasz go przy szybkiej zmianie biegow. Tak pozatym jezdzi i ma sie dobrze raczej.

Opublikowano

a czy ktoś taki patent ma u siebie w B6? :D interesuje mnie oznaczenie skrzyni i dyfra, Dev mówi że jakiś dyfer pasował bez kosmicznej rzeźby :P ewentualnie może było by możliwe zapakowanie dyfra od B5

Opublikowano

Dyfer od B5 nie podejdzie do B6

Opublikowano

coś czuję, że nie będzie to prosty temat do ugryzienia :D

Opublikowano

Przecież Ci mowilem co i jak.

Wystarczy podpasowac półosie talerzowe i wszystko jest jasne.

Opublikowano

tylko ze jak dopasuję i nie będzie pasować, to później zostaje latanie po szrotach i rozbieranie im dyfrów aż znajdę taki co podpasuje xD

Opublikowano

Sorry Dev ze tutaj pisze ale nie chce ci d*py zawracać o tej porze telefonem

Czy jutro pod telefonem jesteś cały dzień? Bo mam Deal do ciebie jeśli chodzi o regenerację zaciskow bym jutro zadzwonił

Opublikowano

Mozesz dzwonic nawet teraz, nie ma problemu.

Opublikowano

Dev jak wyglada kwestia ceny włożenia torsena do przodu?

Co jeszcze przy okazji będzie trzeba wymienić ?

Czy do FWD bez Q jest to do zainstalowania?

Opublikowano

wszelki Duch Pana Boga Chwali !!!!!!!

na smierc zapomniałem o tym temacie :facepalm::facepalm::facepalm:

oczywiscie że mozna z tym że nie jest tak gładko jak z tyłem

koszty ponad dwa razy wieksze i przez to nie wiem czy w ogóle opłacalne

Opublikowano

a masz jakiś pomysł na poprawienie trakcji przy FWD?

Są jakieś ruskie torseny po 1700zł .. ale co i jak do audi to ciężko powiedzieć ..

Czy np. coś z octavi VRS czy innego cholerstwa będzie pasować?

Opublikowano

masz jakies linki to tych ruskich szper ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...