Dev 1476 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 no jest wrzuc zapytanie i daj znac co Ci odpiszą ta szpera jest duża lepsza od tego Torsena co ja mam bo ma mniejszy wspólczynnik blokowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zobaczymy czy cos odpisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Dev, coś u mnie zaczeło sie pocić z tyłu ponieważ chyba plame zostawiłem na parkingu w poniedziałek będe na kanale zrobie zdjecia i kumpel tam sprawdzi skad dokładnie moze być wyceik, rzuciłbyś jakimiś numerami możliwycg simeringów, albo co tam może przepuszczać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Wsio na pierwszej stronie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Jest jakis problem ze zmiana tych uszczelniaczy? Trzeba dyfer demontowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Nie nie trzeba. Musisz sprawdzic w jakim stanie są półosie talerzowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) odkrecasz centralny srubunek flanszy i powinna wyskoczyctam gdzie pracują one na simeringu pod paznokciem wyczujesz czy jest rów czy nie... jak jest to nic z tym raczej nie zrobisz tylko drugie flansze, simeringi masz po 10zł w motoryzacyjnym Edytowane 24 Stycznia 2015 przez pioteros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Dzieki chlopaki, zrobie foty co tam sie dzialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Cos mi sie przypomina ze jedna półos była lekko nadgryziona przez ząb czasu i moze dlatego cieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacjacek 0 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 matix, masz tylko ABS/ESP ---------- Post dopisany at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ---------- nie bylo jednoczesnie ESP i EDS w B5 przynajmniej w ośce, EDS i ASR owszem, ale byl tez i sam ABS/EDS w Quattro kazde mialo EDS, niektore ESP ale za to nie bylo ASR w ogole bo nie ma nic o tym napisane w opisie numeru pompy ---------- Post dopisany at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany at 19:07 ---------- Pompy w ośkach poliftach 8E0614111AN / 8E0614111AB / 8E0614111AM - ABS 8E0614111AN / 8E0614111AM / 8E0614111AD - ABS z Navi 8E0614111F/8E0614111B - pompa ABS+EDS 8E0614111G / 8E0614111C / 8E0614111AJ / 8E0614111AH / 8E0614111AQ / 3B0614111- ABS+EDS+ASR 8E0614111AT / 8E0614111T / 8E0614111AS / 8E0614111AA - ABS+ESP Panowie mam u siebie pompe 8E0614111AM w a4 b5 fl mam tylko ABS Czy to oznacza że jeśli uda mi się znaleźć którąś z pomp z EDS lub ASR będę mógł wrzucić ją do auta czy będą potrzebne dodatkowe przeróbki ? (najbardziej zależy mi na eds) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 jesli masz oske i znajdziesz pompe do oski z dodatkowym edsem sama zamiana pompy ze sterownikiem powinna wystarczyc aby eds dzialal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacjacek 0 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) jesli masz oske i znajdziesz pompe do oski z dodatkowym edsem sama zamiana pompy ze sterownikiem powinna wystarczyc aby eds dzialal Tak mam ośkę http://www.allegromat.pl/aukcja180295 Znalazłem coś takiego, wygląda identycznie jak moja- ma takie same wyjścia na przewody hydrauliczne i kostkę elektryczną Czy na kod sterownika również mam zwrócić uwagę ? Biorę się za szukanie bo zawsze chciałem mieć to w mojej B5 w B4 działało to świetnie i mi brakuje tego systemu Edytowane 29 Grudnia 2015 przez jacjacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 69 2 Opublikowano 29 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 My też tego szukaliśmy.Dev jeżeli możesz to proszę o priv.To dla kolegi też pasjonata a Twoja wiedza jest bezcenna Pozdro i dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LauferQ 0 Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 @Dev Hej! Mam kilka pytań: -Jak oceniasz różnicę po włożeniu torsena do przodu i do tyłu względem standardowego quattro? -Jaki jest nr dyfra od v8 d11 bo mam gościa z podobno takim dyfrem -Zajmujesz się jeszcze przeróbkami torsena? Jeśli możesz to napisz ile taka przyjemność u ciebie kosztuje P.S wiem data, ale temat nadal bardzo ciekawy i aktualny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Zadzwoń jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robee323 0 Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 W dniu 23.09.2013 o 22:10, Dev napisał: W kazdym V8, oznaczenie dyfra AFV lub AXZ ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 11:00 ---------- jedna mała ciekawostka, auto przy skręconych kołach i daniu w pi....ę nie nosi na wszystkie strony du...ą tylko idzie za przednimi kołami normalnie to d...pa latała jak Żyd po pustym sklepie a teraz krótko idzie bokiem zaraz potem szybko sie prostuje bardzo mi sie to podoba bo auto o wiele lepiej startuje Cześć @Dev czytałem wątek i mam pewne pytanie, znalazłem dyfer z V8 D11 z oznaczeniem AFV do kupienia, pisałeś że AVF i AXZ mają Torsen, w etce pokazuje tylko AXZ, dlatego chodzi mi tylko o potwierdzenie, że oba się niczym nie różnią. Przerabiasz te dyferencjały z V8 do B5? Czytałem że stoczyłeś Torsen z 45 na 41 mm. Czy jeszcze jakiś zabieg jest potrzebny by dopasować tylny Torsen? Bo wałek i wieniec zostaje z B5. Czy korzystałeś też z tylnego dyferencjału z możliwością blokady za pomocą siłownika pneumatycznego? (Taki jak w A80 B4) Umiałbyś opisać różnice między tymi dwoma rozwiązaniami? Chętnie bym się dowiedział czy od czasu ostatnich postów wpadł może jakiś nowy pomysł. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 693456699 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matixd 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Witam. Mam torsena z V8 i zastanawiam się czy jeśli jedna stronę prze toczę pod łożysko to czy będzie wytrzymałe? ( Nie pasuje do obudowy dyfra z a4) Audi ma 350+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Robiłem przeróbkę do RSy z 550 konnym silnikiem, bez awarii jeździ już ponad 6 lat 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turu 0 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 @Dev do mojej b6 też zrobisz taką przeróbkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się