Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] 1.9TDI Quattro by Emsi


alani2

Rekomendowane odpowiedzi

Popraw filmik nie startuje na handy

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

Jak chcesz wrzucic cos wiekszego na przod wystarczy zmienic zwrotnice i polosie z przegubami od v6ek lub AJLa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn na razie skocze z 288mm na 312mm na jarzmach z a6 c5 oznaczenie 451 Powinno na razie starczyć, o czymś większym będe myślał jak podniosę moc. Ale w pierwszej kolejności muszę zrobić środek do końca i car audio :)

---------- Post dopisany 17-02-2014 at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 22:26 ----------

rurka.jpg

Co powiecie o tym warto pociachać ori wydech ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech możesz mieć serie ale DP to obowiązkowo trzeba mieć w każdym turbo, skoczy ci troche konia a jeszcze obniżysz temperaturke na wylocie turbo, same zalety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz to kupić, to jeżdzij na obecnych następny sezon:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że info sprzed kilku stron ale napisze co myślę

http://s2.postimg.org/e2g71230l/jarzma.jpg

Jarzma 312mm :D Udało sie wynalazłem o oznaczeniu 451 :D troche drogo bo wyszło mi za nie z przesyłką 280zł :facepalm:

Przy tym co mówisz , tzn jak brykasz 312 to porażka, mój brat mam od kilku dni 312 z przodu, założyłem mu , różnica jest ale szału nie ma, ale całosc (zaciski, jarzma, tarcze ATE 24.5mm klocki jak nowe ATE + regeneracja wyszło około 500 zł ) za ta kase nie ma co nażekać.

Ja u siebie mam 321 i panowie dziś po ostrzejszej jeździe hamulce niebieskie, i już puchły, masakra 345 musi byc na nowy sezon nie ma ch***ja.

Wnioski sa takie że 312 to mało.

a za jarzma strasznie przepłaciłeś , ja za opisany zestaw gotowy w zasadzie do jazdy, bo zaciski malowałem i regenerowałem dla zasady i dla rdzy dałem 280 z przesyką.

filtr zmieniony paliwo spuszczone i zalana verwa. udało sie za pomocą mocniejszej pompy i przez srodek <bagaznik>

---------- Post dopisany 24-01-2014 at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2014 at 16:56 ----------

Co powiecie o tym zestawie na tył ? ATE TARCZE KLOCKI TYŁ AUDI A4 B5 QUATTRO TYŁ 4X4 (3899128896) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

|Z tyłem jest niestety identyczny temat, 245 seria to porażka, miałem dziś na warsztacie P 307 2.0 hdi 90ps i z tyłu ma 245mm :facepalm::facepalm:

Mam dobre klocki więc szkoda mi montać ale jak tylko sie skończą zakładam z tyłu przynajmniej 280 a przód 345.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowi ma pewnie na mysli przede wszystkim rozmiar... chocby ta felga byla ze zlota to duzego szalu nie zrobi na standardowym kapciu w 16 calach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dzieki temu rantowi bedzie wygladac jak 15''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zostaje juz na 17 ale z checia bym sobie przymierzyl kiedys 18

16 jest dobrym kolem ale jak ktos chce po prostu wygodnie podrozowac, specjalnie kupowac nowy zestaw felg w takim rozmiarze to troszke wyrzucanie pieniedzy bo jest kupe ladnych ori felg uzywanych za ulamek ceny nowych w takim rozmiarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejedź sie na 17tce i 18tce zmienisz zdanie co do

biorąc pod uwagę nasze drogi

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejedź sie na 17tce i 18tce zmienisz zdanie co do
biorąc pod uwagę nasze drogi

:wink:

Ja na zimę mam 225/45/17 na lato 235/40/18, polecam kupic oryginalne felgi nie jakies hinole i nie będzie kłopotu :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...