Cezarrr Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Sporo jest sugesti na temat NGK PFR7Q, podejda? Czy może F5DPOR Bosch?
Rafal-L Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Ile ludzi tyle bedzie opini:) ja sam uwazam ze swiece boscha sa lepsze.... a NGK jasne ta sama polka....
pioteros Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 o ngk nie slyszalem zlej opinii a z boschami było roznie jeśli o 1.8t chodzi, do 2.2t owszem bosche podobno najlepiej się sprawdzają ale w 1.8t.... ---------- Post dopisany at 18:02 ---------- Poprzedni post napisany at 18:01 ---------- a ze sam mam pfr7q to polece
Cezarrr Opublikowano 2 Września 2013 Autor Opublikowano 2 Września 2013 Ok, więc lecimy w NGK. Powiedzcie tylko jeszcze jeśli ktoś z Was wie jaka powinna być przerwa, żeby profilaktycznie sprawdzić po wyjęciu z pudła.
Peja28 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Czy ktoś może próbował świece beru uxt10 platynowe do 1.8T? Obecnie mam oryginał audi z oznaczeniem NGKPFR6Q, czas na wymianę i zastanawiam się nad beru. Jeżeli ktoś stosował beru uxt10 proszę o opinię. ---------- Post dopisany 01-10-2013 at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2013 at 17:35 ---------- Więc beru uxt10 platyna założone, ryzyko się jak na razie opłaciło. Nie wiem ile auto przejechało na poprzednich NGK, ale różnica po założeniu Beru jest odczuwalna i nie są to tylko subiektywne odczucia. Auto jest wyraźniej bardziej żwawe, lepiej reaguje na wciśniecie gazu. Gdybym miał porównać różnicę, na NGK zawsze po wciśnięciu gazu przez moment lekko ospały potem zbierał się już dobrze ( nie ma nic wspólnego z załączeniem turbiny), na beru reaguje momentalnie. Możliwe, że różnica tylko polega na tym, że Beru są nowe a tamte były zużyte, lub Beru naprawdę świetnie pasują do tego silnika. Najważniejsze, że nie jest gorzej bo ryzyko było duże,160 zł piechotą nie chodzi:) Wszyscy z 1.8T nie tylko audi ( volksawageny, skody, seaty ) jeżdżą na NGKPFR6Q i każdy mówi, że tylko te i żadne inne. Zobaczymy jak po kilkunastu tysiącach będą się sprawować.
LechuPL Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Brzmi nieźle, z tym że NGK VLINE 37 5773 wychodzą ok 5 zł taniej za sztukę niż te Beru... Przynajmniej w InterCarsie.
Fr0styyy. Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Temat był wałkowany miliard razy, ale wolę się upewnić. Brać NGK PFR7Q, czy może NGK V-Line jeżeli to robi jakąś różnice?
pioteros Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 7 są zimniejsze, niby lepsze do LPG, ale seryjne 6 tez daja rade, wybor nalezy do ciebie, 7 sa w sumie sporo drozsze, sam mam 7 i poki co na gazie ponad 3000km nic sie nie dzieje
Fr0styyy. Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 No cena trochę z d*py jak za 4 świece
pioteros Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 mam pfr6q po przelocie niecalym 10tys km jezdzon tylko an benzynie na sprzedaz, ze zrobionymi szczelinami 0.7mm bodajze... tez b dobre do lpg
Fr0styyy. Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Ale ja nie mam LPG, kupować używane świecie, rly?
pioteros Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 platynowki maja zywotnosc 60-80 tysiecy wiec... sam je kupowalem jako nowki wiec wiem ile maja przelotu;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się