Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kondycja wtrysków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no własnie jakos to dziwnie wyglada, aby tam cos wbic pomiedzy te wałki to najlepiej je wykrecic, ale co wtedy z ustawieniem zaworów na wtryskach?

Opublikowano

Można spokojnie je wykręcić nic tam się nie zmieni (inaczej nie zrobisz tego dobrze)

Opublikowano

Marek

jakie masz oznaczenie silnika... chodzi mi o kod literowy...

Opublikowano

Mój silnik to BRB

Opublikowano

Czyli to samo.... pokaz mi te broki jak wyglądają... bo powiem Ci ze mnie dość temat zaciekawił....

Opublikowano

A dlaczego pytasz?

---------- Post dopisany at 18:26 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ----------

Zdjęć nie mam ale wszystko było już na forum pokazane. Czego nie rozumiesz?

Opublikowano

W kwestii poznawczej... ok... nie masz zdjeć.... poszukam na forum ...

Opublikowano

Powiedz co Cię intryguje w czym masz problem jeśli będe wiedział to bardziej będę mógł pomóc

Opublikowano

Dokladnie gdzie są te broki ? Jak wyglądają? Co trzeba zrobic zeby je zmienic ? Broki kupic w ASO i IC ??? etc ?

Domyslam sie ze po wypadnieciu spada cisnienie w oleju w ukladzie i uklad sterowania zaworami nie pracuje własciwie ?

Opublikowano

Tak synonimy tego słowa to ja znam... bardziej mnie umiejscowienie ich w tym motorze interesuje. I czemu wypadają w silnikach na Bxx, a nie wypadają w silnikach Axx - oczywiscie mam na mysli silniki PD.

A moze tez wypadają tylko ja o czyms nie wiem.

Opublikowano

http://autokacik.pl/files/285670906-wa%B3ek.jpg

tu jest fotka z ARL-a bez broka:wink:

Moim zdaniem jest to wada materiałowa,brok jest amelinowy temp.oleju+ciśnienie rozszerzalność cieplna dwóch różnych materiałów (wałek-zaślepka)

To taka moja teoria...

Tak synonimy tego słowa to ja znam
bez urazy:wink:
Opublikowano

Spoko Paweł.

Jaki jest numer VAG tych broków/zaslepek ?

Opublikowano

Tak jeśli wypadną to silnik żle pracuje. Gdzieś wyczytałem że ta przypadłość dotyka właśnie tych nowszych 1,9. Orginalnych zaślepek nie dostaniesz to nie jest część zamienna. Jak wyglądają.....Mały czop o średnicy nie pamiętam ale coś około 6mm i długości około 8mm z zewnątrz aluminiowy. Fabrycznie jest wciskany w sposób następujący wałek jest ciepły a czop zmrorzony po wyrównaniu temperatur obu części samoczynnie czop jest zaciśnięty (fizyka) . Tyle teori w tych nowszych 1,9 silnikach sprawa jest spartolona nie wiem czy świadomie czy nie ale problem występuje dość powszechnie. Metoda na usunięcie tego jest prosta bo i temat jest prosty. Wykręcamy te dwa wałki na których pracują dzwigienki otwierające zawory, wbijamy coś metalowego i punktowo hewtamy migiem. To jest wszystko, ważne by zrobić to we wszystkich otworach (czterech) Ja zadeklowałem najpierw dwa te które były wypchnięte, orginalne zostawiłem i to był błąd bo szybko wypchało je i musiałem powrócić do tematu. Odkręcając te wałki nie zmieniasz żadnych ustawień więc możesz zrobić to sam.

Opublikowano

włożyłem tego broka ale jest to tak jak fabryka zrobiła, czyli na jakiś czas chce to zrobić tak jak kolega pisze, zaspawać i mam jeszcze pytanko bo nie pamiętam jaki tam był klucz aby te wałki odkręcić a nie chce zdejmować 3 razy pokrywy

Opublikowano

Klucz jest gwiastkowy lub torx rozmiaru nie pamiętam

Opublikowano

gwiazdka, tylko wlasnie chodzi mi o rozmiar powiadasz ze jak zdejme wałki to nic tam nie trzeba pozniej ustawiac na tych zaworach?

Opublikowano

Nic nie musisz ustawiać odkręcasz je kołkujesz i zakręcasz

Opublikowano

Zrob foty z akcji naprawczej.... rozjasni to kompletnie temat...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...