piotrsob1 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Jest tylko jedno małe ale, przy szybkim , wykonanym jednym ruchem włączeniu stacyjki i uruchomieniu rozrusznika silnik i tak odpali i dopiero po chwili zgaśnie, bo immo potrzebuje czasu żeby zweryfikować pastylkę, a priorytetem jest szykość uruchomienia silnika w sytuacji awaryjnej
Wihajster Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Tez bieda jak nie kreci powyzej 300 przyjrzyj sie dobrze podczas rozruchu z podpietymi pompkami ze jak krecisz i przekroczysz 280 obr to Ci zaskoczy silnik. Mowa na cieplym min 85cto troche nie logiczne.Bo by silnik nigdy nie odpalil kręcąc ponizej 280.Z kazdym obrotem wału jest zwiekszana dawka paliwa wiec im szybciej kreci szybciej odpali.
Pawelkiwi Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Jest tylko jedno małe ale, przy szybkim , wykonanym jednym ruchem włączeniu stacyjki i uruchomieniu rozrusznika silnik i tak odpali i dopiero po chwili zgaśnie, bo immo potrzebuje czasu żeby zweryfikować pastylkę, a priorytetem jest szykość uruchomienia silnika w sytuacji awaryjnej I co to ma wspólnego z pomiarem szybkości obrotów wału na nie uruchomionym silniku w celu oceny stanu rozrusznika ? Odpali na 1 sekundę i zgaśnie można kręcić dalej. Skoro odpali Ci w ciągu 1 sekundy to JA CI mówię na 100% masz dobry rozrusznik.
adrian998998 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Jak nie osiągniesz 280obr/min na ciepłym to nie zagada Ci na bank bo tak jest skonstrułowana mapa że poniżej nie poda Ci paliwa. Tez bieda jak nie kreci powyzej 300 przyjrzyj sie dobrze podczas rozruchu z podpietymi pompkami ze jak krecisz i przekroczysz 280 obr to Ci zaskoczy silnik. Mowa na cieplym min 85cto troche nie logiczne.Bo by silnik nigdy nie odpalil kręcąc ponizej 280.Z kazdym obrotem wału jest zwiekszana dawka paliwa wiec im szybciej kreci szybciej odpali.
piotrsob1 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Jest tylko jedno małe ale, przy szybkim , wykonanym jednym ruchem włączeniu stacyjki i uruchomieniu rozrusznika silnik i tak odpali i dopiero po chwili zgaśnie, bo immo potrzebuje czasu żeby zweryfikować pastylkę, a priorytetem jest szykość uruchomienia silnika w sytuacji awaryjnej I co to ma wspólnego z pomiarem szybkości obrotów wału na nie uruchomionym silniku w celu oceny stanu rozrusznika ? Odpali na 1 sekundę i zgaśnie można kręcić dalej. Skoro odpali Ci w ciągu 1 sekundy to JA CI mówię na 100% masz dobry rozrusznik. Opisujesz sposób na to by motor nie odpalił, a tu ktoś się może ździwić bo mu na chwilę odpali. I gotów jeszcze pomyśleć że ma coś zepsute Poza tym po takim , chwilowym uruchomieniu wynik pomiaru będzie już niemiarodajny
Pawelkiwi Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Pokręć 4 sekundy i zobacz w VAG-u - wynik będzie miarodajny.
Wihajster Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Czy jest jakis problem z wyjeciem rozrusznika?? Ile to wyjdzie czasowo?? Czy trzeba cos innego odkrecic najpierw zeby zrobilo sie miejsce czy nic nie przeszkadza w wyjęciu??
niestandardowy Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Piotrze: nie ma problemu z wyciagnieciem rozrusznika ( przynajmniej w bpw ale z tylko z kanału ) czas 10-15 minut ( bez oslon silnika 8 min ) nie musisz nic innego odkrecac ... wlasnie wczoraj go wyciagalem...
Wihajster Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Piotrze:nie ma problemu z wyciagnieciem rozrusznika ( przynajmniej w bpw ale z tylko z kanału ) czas 10-15 minut ( bez oslon silnika 8 min ) nie musisz nic innego odkrecac ... wlasnie wczoraj go wyciagalem... czyli czasowo tyle co wymiana oleju. A wiec w przyszlym tyg wymiana
niestandardowy Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 tak, najwiecej czasu to sie chyba oslony sciaga ---------- Post dopisany at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany at 17:51 ---------- tylko nie zapomnij aku odlaczyc ...
Wihajster Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 nowy rozrusznik juz na pokładzie.Wprawdzie nie sprawdzalem na vagu ile ma obr ale na słuch zapitala jak wściekły
niestandardowy Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 U mnie tez od wczoraj na aucie. Roznica kolosalna prawda?
Wihajster Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 U mnie tez od wczoraj na aucie. Roznica kolosalna prawda? jest różnica zdecydowanie
niestandardowy Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 a kupowales nowy czy regenerowales? u mnie po regeneracji a koszt banalny ( 220 zł) mi rozrusznik krecil ale czasami sie przycinal ( szczegolnie w zimne dni )
Wihajster Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 a kupowales nowy czy regenerowales? u mnie po regeneracji a koszt banalny ( 220 zł) mi rozrusznik krecil ale czasami sie przycinal ( szczegolnie w zimne dni ) kupilem uzywke z 2008r (podobno po nie duzym przebiegu 100zł) i zawiozlem na przeglad do firmy co naprawiaja rozruszniki.Okazało sie,że rozrusznik w doskonalym stanie( koszt 20zł po znajomosci) i założone do auta Stary zregeneuje i sprzedam dalej
Pawelkiwi Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Ale potwierdźcie kolegom osiągnięcie Waszego efektu naprawy, wymiany rozrusznika. Szybciej kręci = szybciej zapala ? Niektórzy tego mogą nie ogarnąć.
Wihajster Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Ale potwierdźcie kolegom osiągnięcie Waszego efektu naprawy, wymiany rozrusznika.Szybciej kręci = szybciej zapala ? Niektórzy tego mogą nie ogarnąć. to chyba logiczne
citeq Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Witam mam ten sam problem z odpalaniem. Wymienialem aku, samochod troche lepiej zaczal palic ale nadal na rozgrzanym jest d*pa. Po wylaczeniu czujnika temp. samochod normlanie odpala. Jest ktos z okolic radomia, kielc kto moglby mi sprawdzic rozrusznik? Bylem u paru majstrow i mowili ze nie da rady sprawdzic przez vaga
Ma1477 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 Da rady przez vag tylko trzeba wtryski odłączyć (okrągła wtyczka z tyłu głowicy silnika) i kręcić silnikiem na podłączonym vagu Nic trudnego
airbob Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Witam Przeczytałem wszystko co tutaj zostało napisane i trochę się pogubiłem. Mój problem wygląda tak - jak zimny to pali od strzału nie ma żadnych problemów - jak ciepły to raz na jakiś czas (na razie sporadycznie), jak by się przyciął, zrobi pół obrotu silnikiem i stanie - ponowna próba odpalenia, jak by nie było problemu, pali od razu. Od czego zacząć ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się