jacek70 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Za ładnie to on nie pracuje.Ten skaczący korek świadczy o przedmuchach.Nie wiem czy to jest na zimnym czy na ciepłym,je zeli na ciepłym to już totalna kaplica.
darkle Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Jak dla mnie wszystko ok. A korek w tym silniku ma podskakiwać
Gość belmond Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Sluchajcie to nie wszystkie objawy tego tdi gorny waz jest goracy od chlodzenia natomiast dolny zimny jakis czas temu nie mialem twardy pedal chamulca a w upaly +35 wcale nie chcial jechac ---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ---------- Goracy i twardy gorny przewod chlodnicy ---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:56 ---------- Juz sam nie wiem co z tym robic pomocy rece opadaja wszystkich mechanikow zjezdzilem i nic
darkle Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Jak dla mnie silnik klekocze normalnie, a przy tych silnikach dmuchanie spod korka jest normalne. No ale są jakieś problemy z temperaturą albo ubywa płynu? Może musisz dłużej przejechać żeby się termostat otworzył. Chyba że masz zawaloną chłodnicę jeśli cała nie grzeje. Twardy pedał hamulca to najpewniej przelotka w grodzi pomiędzy komorą silnika a podszybiem gdzie jest aku. A że nie chciał jechać to pewnie złapał notlaufa, tryb awaryjny trzeba VAGiem odczytać błędy z jakiego powodu.
scubi206 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Za ładnie to on nie pracuje.Ten skaczący korek świadczy o przedmuchach.Nie wiem czy to jest na zimnym czy na ciepłym,je zeli na ciepłym to już totalna kaplica. Skaczący, odkręcony korek, leżący luzem na silniku TDI świadczy o przedmuchach, przepalonej, lewej żarówce stopu i o tym że radio źle odbiera RMF FM :facepalm:
lucabianco Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Właśnie po opinii mojego "ZAUFANEGO" mechanika że skaczący korek to kaplica i zaleca remont silnika zrezygnowałem z jego usług i pomykam sobie dalej. Na razie to ja bym proponował ochłonąć. Posłuchaj kolegów sprawdź na spokojnie, wymień płyn chłodniczy bo to małe koszta, a przy okazji przepłucz układ. Im więcej cierpliwości tym lepiej. Do tego diagnoza VAG
kkam Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Dzwięk jest ok. Jak masz chwilę czasu to wyciągnij filtr powietrza i sprawdź jakie dźwięki dochodzą. Jeżeli będzie głośne pukanie to wałek rozrządu może być wytarty. W upałach to normalne ze diesel gorzej jedzie.
Gość belmond Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 Witam dziekuję za zainteresowanie tematem!!!! pierwszy diesel auto w końcu u mechanika , wstępnie wiadomo 4 świece spalone turbo ok to co powiedział mi dzisiaj .(auto zaprowadzone wczoraj wieczorem) Dość wielki ubytek oleju ze stanu 3/4 do minimum w oka mgnieniu wyciek oleju zauwarzalny na boku pod g62
lucabianco Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 No to raczej drobnostki. I było się denerwować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się