stasiu1971 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Panowie mam taki problem:Audi 1999 rok silnik 1,8 125KM po odpaleniu silnik pracuje jak by na 3 gary po dodaniu gazu chodzi parę sekund (4 - 5 sek ) kulawo a nawet strzeli w gaźnik (wiem nie ma gaźnika ale taki efekt ) po czym normalnie pracuje , wiec ruszam jadę np 70 km/h wrzucam luz i obroty podskoczą do 2,3 tyś po czym spadają normalnie do około 1,1 tyś po przejechaniu 2 km wszystko chodzi normalnie a czasem nawet wcześniej jak przeskoczy na gaz.Zaczęło się od tych podskakujących obrotów a teraz właśnie doszło to przerywanie po odpaleniu na zimnym silniku (zazwyczaj po nocy ,albo jak jadę do domu po pracy 12 godzinnej)
jacek70 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Prawdopodobnie może być uwalona sonda lambda,ale vag powie więcej.
krzysiekml Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 sondę sobie daruj bo nie działa na zimnym silniku,prędzej g2/62.
stasiu1971 Opublikowano 1 Września 2013 Autor Opublikowano 1 Września 2013 Panowie miałem wymieniany rozrząd może coś gdzieś nie stykać ? bo obroty podskakiwały wcześniej ale to palenie własnie po wymianie rozrządu sie pojawiło
motor144 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Ustawienie rozrządu warto sprawdzić jak był robiony ale przypuszczam że coś przy tej okazji coś po za nim się namieszało. Jak objawy stale się powtarzają to na VAG-u powinien pokazać się jakiś błąd. Z tego co napisałeś to wygląda na problem z niewłaściwym składem mieszanki zwłaszcza przy starcie więc w najprostszym przypadku nieszczelność w dolocie (np.odma olejowa) albo źle działa przepływka . sondę sobie daruj bo nie działa na zimnym silniku,prędzej g2/62. Co do samego startu jak najbardziej ale dochodzi jeszcze falowanie obrotów na które G62 nie ma wpływu.
stasiu1971 Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 u mnie nie ma falowania obrotów tylko podczas jazdy ja wrzucę na luz do podskoczą do ponad 2200 zeby opaść do 1100 po 2 sek i to tylko na zimnym silniku do max 2 km od ruszenia ---------- Post dopisany at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany at 01:21 ---------- czujnik temperatury cieczy chłodzącej wymieniony , jutro rano się okaże czy to było to ---------- Post dopisany 03-09-2013 at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany 02-09-2013 at 16:09 ---------- niestety 60 dych na daremnie wydanych na czujnik , problem występuje dalej
piotr0128 Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 podłączam się do tematu, o kilku dni mam tak samo... po nocy albo jak wychodzę z pracy i auto ma dłuższy postój to po odpaleniu auto przez chwile chodzi jakby na 3 gary i dopiero po przegazowaniu zaczyna pracować normalnie, czasem obroty zaczną falować i auto zgaśnie, jak tylko chwilę się zagrzeje bądź przełączy na gaz problem ustaje.... jeśli tylko znajdziesz przyczynę problemu i uda Ci się go rozwiązać to pisz
stasiu1971 Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 pozostaje chyba tylko wizyta u dobrego mechanika
piotr0128 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 czyli rozumiem , że dalej borykasz się z tym problemem :/ na forum jest podobny temat i z tego co czytałem to pół samochodu trzeba by wymienić... ostatecznie zakończyło się tym, że mechanik przeczyścił przepływomierz i problem ustąpił... zrobiłem to u siebie ale nic nie pomogło :/ a powiedz podłączałeś pod Vag ?? miałes jakieś błędy??
zepol Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 zobaczciew jakim stanie jest odma i przepustnica. u mnie podobne objawy ustapily po czyszczeniu przepustnicy i wymianie odmy ktora sie rozsypala przy probie wyciagniecia. po czyszczeniu przepustnicy pamietac o wykasowaniu wszystkich bledow i ponownym zaadoptowaniu jej
stasiu1971 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Opublikowano 23 Września 2013 znalazłem sposób na dobre palenie odpalam auto przez 4 sekundy chodzi idealnie ,i je gaszę znowu zapalam na 4 sekundy gaszę je i znowu zapalam i już chodzi normalnie , jak nie zgaszę auta to słysze normalnie takie strzelanie (nic nie gazując) du du du du du tak jak by w aucie (np fiacie 125p) był za wcześny zapłon i strzelał w gaźnik później auto odpala normaknie nawet jak stoi 4 godziny , we wtorek mam umówionego gazownia wiec może i sobie z tym poradzi , chyba że się pobawię w sobotę z czyszczeniem ---------- Post dopisany 23-09-2013 at 18:26 ---------- Poprzedni post napisany 04-09-2013 at 21:38 ---------- mechanik doradził płyn STP do czyszczenia wtrysków po zrobieniu niecałych 100 km na samym BP jest z dnia na dzień coraz lepiej auto ciągnie na całym zakresie obrotów na BP jedynie są jeszcze problemy jak jest zimny silnik (ssanie) to przerywa i bardzo ciężko wkręca się na obroty , po przejechaniu 100 metrów wszystko wraca do normy ,mam nadzieje że mu wszystko minie po wyjeżdżeniu całego baku BP z dolewką płynu STP i pół litra denaturatu .
soul87 Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 jest LPG ???? zakrecic gaz na wielozaworze z tylu w butli albo odlaczyc zasilanie do elektrozaworow LPG , wypalic gaz z przewodow na wolnyhc obrotach, zgasic silnik na noc. Rano odpalic, jak bedize ok to reduktor puszcza gaz podcisnieniem przez cala noc i rano jest zalany gazem silnik
stasiu1971 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Opublikowano 8 Października 2013 jest gaz i był jednej nocy zakręcony i wypalony do końca bo po wymianie filtrów uciekał na łączeniu , ale to nie ma raczej nic do rzeczy po jak by silnik był zalany gazem to był by kłopot z odpaleniem a on mi pali normalnie od strzała i parę dni temu po 4 sekundach gasł i strzelał a teraz jek zalałem bak preparatem do czyszczenia wtrysków to co dzień lepiej chodzi , na mój góst zawalone wtryski albo przepustnica , ale obstawiam wtryski bo tak jakby na ssaniu dostawał za mało paliwa , dzisiaj odpaliłem pod pracą i po 5 sek od odpalenia ruszyłem i wkręcił się na jedynce dom 4,5 tyś obr a na dwójce już normalnie pociągłem do ponad 6 tyś obr , tak jak mówię z dnia na dzień chodzi coraz lepiej . ---------- Post dopisany 08-10-2013 at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2013 at 20:10 ---------- Panowie zrobiłem 300 km na samym BP i z preparatem czyszczącym układ paliwowy firmy STP i teraz jak odpalę silnik to chodzi idealnie lecz po dodaniu gazu znowu strzela w kolektor ssący ale jak potrzymam przez 3 sek powyzej 4 tyś obrotów to już chodzi normalnie , lub jak odpalę auto i odczekam 30 sekund to mogę normalnie gazować nie ma zadnego strzelania , mam wymienione świece , może to przewody wysokiego napięcia ? jeżeli tak to ile icj jest bo pisze komplet a na fotce są 2 szt , przecież są 4 świece , o co chodzi ?
krzysiekml Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 tak są dwa przewody i dwie cewki i z każdej cawki wychodzi jeden przewód WN
stasiu1971 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Opublikowano 8 Października 2013 ale co z zasilaniem dwóch pozostałych swiec ?
krzysiekml Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 to jest modół View image: 20130606529
stasiu1971 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Opublikowano 8 Października 2013 wielkie dzieki za fotę , a czy da się wymienic te fajki co są bez przewodów ?
krzysiekml Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 kurna nie pamiętam ale raczej nie
darko Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 wielkie dzieki za fotę , a czy da się wymienic te fajki co są bez przewodów ? kolego da się wymienić same te fajki na cewkach bo z dwa miechy temu sam u siebie je wymieniałem ---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:06 ---------- cena coś około 50 dych za sztukę
stasiu1971 Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Opublikowano 31 Maja 2014 tylko jak to zdiagnozować czy to jest to , bo widzę wymiana przewodów i fajek to wydatek około 300 zł ---------- Post dopisany 31-05-2014 at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany 08-10-2013 at 22:13 ---------- Panowie było w miarę OK i się pogorszyło , a mianowicie :Odpalam auto (po długim postoju) ,ruszam i jadę np: na trójce na obrotomierzu mam 3 tyś obr , zrzucam na luz a obroty nie spadają nawet jak stanę w miejscy(przeważnie dojeżdżam do świateł ) , muszę przydusić silnik (wrzucając bieg i trzymając Hamulec) i spadną na 1 tyś dzieje się to na LPG i BP , ktoś ma jakiś pomysł , czujnik temp wymieniony w zeszłym roku( jakieś 4 tyś km temu)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się