AB7 Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Witam, około miesiąc temu podniosłem moc poprzez chip tuning w mojej A4 1.8T. Wykres wklejam w ten wątek (192,4km i 310Nm). Rozważam poważnie czy nie zamontować instalacje gazową. W poprzednim aucie (A4 2.4) miałem instalacje BRC, zero problemów. Nie chce aby rozpoczeła dyskusja typu gaz nadaje sie do zapalniczek lub do kuchenki - dzięki! Naczytałem się sporo na temat lpg + chip w 1.8t. Z tego co wiem to wszystko rozchodzi się o wtryski bezynowe, aby się nie zapętlały. Dzisiaj zrobiłem logi dynamiczne i bardzo bym prosił aby ktoś kto się dobrze zna, wypowiedziałsię czy z takimi logami w ogóle warto podchodzić do tematu LPG. Jeśli nie to czy mam podjechać do tunera aby re-map zrobił i trochę moc zmiejszył? grupa 002 + 115: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 003 + 114: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM w porównaniu logi przed zabiegiem wirusowym: grupa 002: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 115: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 003: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 114: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dodatkowo chcial bym nadmienić że przypadkowo sprawdziłem sobie błędy. Ku mojemu zdziwieniu wyskoczył jeden błąd, ale auto jezdzi super i nie ma żadnych objaw że coś jest nie w porządku. Jak mówie raczej przez przypadek zrobiłem odczy: Błąd: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Dzięki z góry za waszą pomoc oraz rade!
gregor10 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Gaz jak najbardziej. Brc odradzam bo ma marnej jakosci wtryski i slabe reduktory. Polecem zestaw -sterownik stag q-box (lub stag 4) lub lpg tech 214 (troszke lepszy niż stag) - reduktor ac r01 czerwony lub kme gold -wtryski hana niebieskie Taki zestaw spokojnie bedzie sie sprawdzać. Co do logow wtryski nie są zapętlone i gaz będzie w calym zakresie pracować idealnie o ile bedzie pożądnie zamontowany i wystrojony. bo same graty to 50% sukcesu. Odnosnie bledu to spowodowany jest nieosiaganiem cisnienia doladowania przez turbine w gornym zakresie obrotów - aby nie wyskakiwał konieczna korekta softu. Sam błąd nie rzutuje na moc ani na spalanie, jedynie drażni oko.
pioteros Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 mi na 180KM zielone z górką wystarczają jeśli chodzi o HANY, podobno niebieskie go zalewały ale ogolnie mam instalacje jak powyżej i wszystko smiga
gregor10 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 na 180km zielone stykają bez problemu, kolega powyżej ma 192km i zielone będą pracować na granicy zapętlenia z długim czasem wtrysku - przez co będą dość mocno obciążone, a niebieskie beda robic na lighcie tą moc.
AB7 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 co mam powiedzieć Chłopaki? jestescie genialni!!! Jak zobaczyłem wyniki moich wtrysków to myslałem że są zapętlone, ponieważ przy obrotach 2960/min pokazuje 24.44ms, więc juz się raczej pożegnałem z pomysłem gazu. Ale skoro mówicie, że nie są zapętlone to daje mi to nadzieje. BRC brałem pod uwagę, ponieważ w poprzednim aucie też miałem BRC i zero problemów przez 70tys. km (4 lata). Ponadto ten zakład w Bydgoszczy montuje gaz od 1994r. i maja dosyć dobrą renomę. Zaproponowali reduktor Genius Max i pomarańczowe wtryski od BRC. Jedank bardzo dużo ludzi poleca Stag, ale aby to założyć musiał bym do Lubicza jechać (jakieś 70km). Na LPG forum polecają bardzo ten zakład w Lubiczu który montuje staga. Mam jeszcze tylko jeden dylemat w sprawie stagu. Często czytałem, że stag w 1.8t szarpie na zimnym, aż się rozgrzeje do 90 stopni. Czy to jest wina instalacji czy wystrojenia? Co do tego błędu co wyskoczył: czy jest to coś czym trzeba się martwić? szkodzi to aucie? albo można sprawe całkowicie olać? Edit: I jeszcze jedno pytanie co do świec. Wszyscy proponują NGK PFR6Q, ale z tego co widzę są dwa modele pod tym numerem (Platynowe i V-Line 37): Platynowe: ŚWIECE NGK PLATINUM PFR6Q AUDI SEAT VW KPL 4 SZT. (3465031133) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. V-Line 37: Świece NGK V-Line 37 PFR6Q Audi Skoda Vw 4 SZT (3470520061) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Jakie będą lepsze do LPG?
pioteros Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Do lpg pfr7q ---------- Post dopisany at 10:06 ---------- Poprzedni post napisany at 10:04 ---------- Co do staga, i tak nie cisne auta świeżo po przelaczeniu się na lpg więc tak naprawdę nie wiem czy to normalne, a jeśli chodzi o zakład, zobacz czy na stronie oficjalnej staga widnieje jako autoryzowanych warsztatow jeśli tak to nie powinno być żadnych problemów
AB7 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 jesteś pewny że pfr7q? bo tego w ogóle mi nie pokazuje w katalogu NGK jesli szukam po aucie. Ja oczywiscie tez nie cisne auto na zimnym aż temperatur oleju nie osiągnie 90 stopni. Kręcę go na zimnym do maks. 2500obrotów, ale w żadnym przypadku nie chce aby mi szarpał do momentu pełnego rozgrzania. Czy u ciebie szarpie? Tak, ten zakład stag w lubiczu jest na oficialnej stronie jako autoryzowany warsztat.
pioteros Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Są to o stopień zimniejsze świece, są lepsze do lpg a także do aut gdzie jest wysokie doladowanie, seryjnie te świece były np. W rs4 b5 2.7 bit 380km
djzak Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 ja do b7 1.8 t ostatnio wsadzilem gazik brc sek costam ..i facet mowil ze to co mi wsadza spokojnie styka do 190 km wiec chipa jak chce moge robic..
sołtys85 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Centralka w zasadzie nie ma wiekszego znaczenia przy szarpaniu. Ja mam staga i smiga super. To wina wtryskiwaczy bo za zimny gaz dostaja.
tomi382 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 należy podnieść temp przełączania na 40st C . Powinno pomóc w 99%.
roman_tyk Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 nie montuj gazu bo silnik wybuchnie hehhe
yogibear1 Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 a ja mam taką konfigurację:kme gold 2xmatrix hdd344 z grzałkami butla 60l .komp sterujący zenit:kox: było wtedy dosłownie piekło gorąco i sądzę że jeszcze pare koni i momentu by miał.
grubcio1980 Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Panowie zaproponowano mi do właśnie w tym miejscu jak u Kolegi wyżej taki zestaw do b7 1.8.TQ 163 km - centrala zenit pro obd, wtryski hana 2000 niebieskie, kme gold. Cena 2800 + 150 za większą butlę.Dobry zestaw i cena?Aha autko na razie seria ,ale dłubnięte będzie na pewno
tkuczera Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 1.8t to jeden z łatwiejszych silników do zagazowania. Ja bym dał staga 4 kme gold i hana niebieskie
gregor10 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Panowie zaproponowano mi do właśnie w tym miejscu jak u Kolegi wyżej taki zestaw do b7 1.8.TQ 163 km - centrala zenit pro obd, wtryski hana 2000 niebieskie, kme gold. Cena 2800 + 150 za większą butlę.Dobry zestaw i cena?Aha autko na razie seria ,ale dłubnięte będzie na pewno ja bym dał lepiej - lpg tech + hana niebieska + kme gold. dobry zestaw cena bardzo słaba. u nas za taki zestaw w zen system przysieki, duuużo taniej.
Lopezzz Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 U mnie jest tak: - STAG 300 - REDUKTOR AC R01 - ZBIORNIK GZWM 70L + PRZEROBIENIE PODLOGI - LISTWA WTRYSKOWA HANA Nic nie szarpie i nie zrywa. Nie wiem nawet kiedy się przełącza, dobrze że jest kontrolka. Nie ma też żadnych spadków mocy. Sama radość i oszczędności
tkuczera Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Panowie zaproponowano mi do właśnie w tym miejscu jak u Kolegi wyżej taki zestaw do b7 1.8.TQ 163 km - centrala zenit pro obd, wtryski hana 2000 niebieskie, kme gold. Cena 2800 + 150 za większą butlę.Dobry zestaw i cena?Aha autko na razie seria ,ale dłubnięte będzie na pewno Jakbyś zbił do 2500 to można zakładać
Bejnar Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Witam. Mam a4 1.8T 150km w tą sobotę jestem umówiony na chipa, pózniej zamierzam wstawić gaz. Dowiedziałem się, przez tel. że przed chipem powinienem również zmienić wtryski, jak mnie pamięć nie myli, bo pózniej będzie problem z ustawieniem gazu. Mimo wszystko zdecydowałem się nic nie wymieniać, z względu na kolejne wydatki. Nię będzie problemów z ustawieniem gazu i nie stracę na mocy po wstawieniu gazu?
ganjaq Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Po wstawieniu gazu mocy powinno być jeszcze wicej (oczywiście jeżeli afr będzie odpowiedni a gaty zamontowane odpowiednio wydajne) a z tymi wtryskami to panowie od chipa chcieli pewnie wgrać jakąś mapę, która będzie zapętlała wtryskiwacze stąd ich rada, żeby nie szarpało i żeby się nie wydało. Oczywiście mogę się mylić ale po co każą Ci wkładać większ wtryski i "tylko wtryski"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się