raffik Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Silnik AWX 2002r. po uruchomieniu od razu gaśnie. Na wyświetlaczu przejechanych kilometrów pokazuje się w tedy na chwilę napis "SAFE" po za tym nie pokazuje i zapisuje żadnych błędów. Włącznik świateł mam już dosyć zużyty ale na włączonych światłach jest to samo więc go wykluczam. Co to jest???
Biszczan Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Dziwne, że nie zapisuje żadnych błędów. Kolega w AJM miał to samo i zapisywał się wtedy błąd komunikacji z zegarami. Podjechałem go zholować z warsztatu; założyłem linkę i gdy już chciałem go holować to go odpalił i tak śmiga do tej pory bez żadnych problemów.
piotrsob1 Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Wygląda na to że immo nie rozpoznaje kluczyka Spróbuj odpalić drugim
raffik Opublikowano 8 Września 2013 Autor Opublikowano 8 Września 2013 Też się skłaniałem ku immo. Na drugim kluczyku jest to samo, lecz rzadziej....
lucabianco Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Oszczędź sobie problemów i stresu i zaprogramuj od nowa kluczyki...
raffik Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 Kolega zaprogramowanie kluczyka rozumie poprzez włożenie do stacyjki, przekręcenie do pozycji zapalonych kontrolek i przytrzymanie na kluczyku przycisku zamykania drzwi ???
Promo Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 W słupkach kolo pasa masz po 2-ch stronach czujki od alarmu. Pewnie cos tam wlazło lub pas cos tam zasłania ale kluczyka nie rozpoznaje imma napewno
lucabianco Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Kolega zaprogramowanie kluczyka rozumie poprzez włożenie do stacyjki, przekręcenie do pozycji zapalonych kontrolek i przytrzymanie na kluczyku przycisku zamykania drzwi ??? Można i tak, jednak ja w poprzednim aucie musiałem kodować u speca od immo
raffik Opublikowano 19 Września 2013 Autor Opublikowano 19 Września 2013 Transmiter w kluczyku wymieniony i kodowane na nowo, wymieniony na nowy przełącznik świateł, dalej nic. Zero błędów a po przekręceniu obojętnie którego kluczyka na wyświetlaczu przejechanych kilometrów dalej pojawia się napis SAFE. Auto odpala i od razu gaśnie. O co chodzi???
machina Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Oj coś z tymi zegarami jest nie tak, może ktos tam ręce niepotrzebnie wkładał i uwalił coś w zegarach
Marcino87 Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Oj coś z tymi zegarami jest nie tak, może ktos tam ręce niepotrzebnie wkładał i uwalił coś w zegarach zegary nic tutajk nie mają do tego. sprawdź połączenie kabelka od stacyjki od immo do modułów. podovbno owinięcie owego przewodu w złotko poprawia komunikacje
Bart_poznan Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 jak pali się funkcja safe tzn ,że immo jest aktywne i normalne jest to iż zapala i gaśnie po chwili , rozumiem ,że diagnostykę juz zrobiłeś ? są jakieś błędy ?sprawdź w podglądach zegarów czy rozpoznają kluczyk , i jakie błędy są w sterowniku silnika ,kolejne pytanie czy nie padł Ci jakoś ostatnio akumulator
raffik Opublikowano 20 Września 2013 Autor Opublikowano 20 Września 2013 Aku nie wyciągane ani nie odkręcane od roku. Błędów brak i to mnie martwi - żadnego punktu zaczepienia. O co chodzi z tymi modułami ??? Bo już jeden kolega mi podpowiadał że to może być brak zasilania modułów, co mam zrobić i gdzie zajrzeć???
johnnyscarlet Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Miałem podobny problem. Auto odpalało i gasło po chwili. Pomogła wymiana przekaźnika "646" na podszybiu pod maską z lewej str od kierowcy. Dodatkowo wymieniłem pokrywę komputera bo tamta była uszkodzona i przeczyściłem styki pod tą pokrywą.
raffik Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 Całkiem już nie odpala, ani na jednym, ani na drugim kluczyku a na wyświetlaczu od przejechanych kilometrów widnieje już cały czas napis: SAFE i nikt nie może pomóc...!!!
marekg Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Aku nie wyciągane ani nie odkręcane od roku. Błędów brak i to mnie martwi - żadnego punktu zaczepienia. O co chodzi z tymi modułami ??? Bo już jeden kolega mi podpowiadał że to może być brak zasilania modułów, co mam zrobić i gdzie zajrzeć??? jak zdejmiesz dolną osłonę kolumny kierownicy to zaraz zobaczysz do stacyjki przyczepiony dodatkowy kabelek idący dołem naookoło modułu kierownicy. Może o ten kabelek i poprawne połaczenie na wtyczce Marcinowi chodziło.
raffik Opublikowano 26 Września 2013 Autor Opublikowano 26 Września 2013 Po tym jak wczoraj już w ogóle nie odpaliła, dzisiaj znowu nie chciała odpalić. Więc na hol i do warsztatu. W warsztacie przekręcam kluczyk i odpaliła od razu jakby nigdy nic. Sprawdzili wszystkie kostki, kable, połączenia z modułami, komputer i jego okolice - wszystko w porządku, po za jednym błędem który się pokazał a z którego wynika że nie widzi kluczyka. Wymienili ponownie transmiter w kluczyku i dalej ten błąd. Na tą chwile pali bez zarzutu za każdym razem ale ciągle zapisuje ten błąd. Czekam co będzie dalej...
Marcino87 Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Widac dwa tematy ten sam user zalozyl i na dwoch tematach sie ciagnie dyskusja. http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/awx-zapala-odrazu-gasnie-285671/ Jezeli jakis mod moze niech go wywali ten tutaj temat Sent from my телефон
raffik Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 Nie zawsze wszyscy przeglądają wszystkie działy. Ale ok, skoro to koledze przeszkadza to nie mam nic przeciwko i zamykamy tutaj watek. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się