matyss___ Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 witam..autko na programie na około 160 koników , turbo awx i wtryski 0.216 ..od 2ch dni auto zaczyna ciagnac od 2200obr a wczesniej ciagło od 1800....jutro zrobie logi dynamiczne ale najpierw spytam o plecionke ....zauwazyłem , ze jest cała czarna czyli przepuszcza spaliny i czy to moze byc powodem osłabniecia auta?male cisnienie w układzie wydechowym czy cos?....turbo mam na gwarancji takze jak ono to sie wymieni...
grzegorzmen Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 stawiam na niedoregulowanie , albo zawalone żaluzje i późno wstaje sprężarka
matyss___ Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 zrobiłem logi ..wieczorem wstawie bo teraz nie mam zabardzo jak...dodam, ze na tym setupie zrobiłem juz koło 15tys km i nic sie nie działo wiec źle wyregulowana gruszka odpada,,a te zawalone żaluzje to sie oddaje na gwarancje czy cos?
Bartollo Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Rozbierasz turbo i czyścisz żaluzje:)
matyss___ Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 dynamiczne na 4ce Grupy: 001,002,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,003,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,005,006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 009,010,011,009,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
grzegorzmen Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 dziwne wahnięcie doładowania pomiędzy 2000-2300 czyżby coś z czujnikiem MAF ? właśnie od 2300 turbina utrzymuje ci dopiero zadane ciśnienie , a jak logi robione na IV biegu to powinno być znacznie wcześniej . Zlikwiduj nieszczelność na plecionce i wtedy zrób logi ponownie . ale najlepiej każdej grupy z osobna wtedy pomiary są dokładniejsze.
matyss___ Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 ok..jutro walne logi jeszzce raz jak pogoda pozwoli , bo ma lac....wtedy ewentualnie zrobie na 3cim biegu ....czujnik MAF??
cysiu100 Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Moim skromnym zdaniem przepływka za mało mierzy.
ciahciah Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 przy okazji plecionki może wywal też katalizator, plecionka nie jest powodem słabego wstawania turbo, 1800obr to i tak stanowczo za późno jak na t.awx.. przejrzyj wszystkie wężyki w układzie podciśnienia, jak nic złego nie znajdziesz podmień n75 wymiana filtra powietrza i paliwa nie zaszkodzi
e2rd-85 Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 A od ilu obrotów w seryjnym AFNie 110KM powinno być czuć że turbo zaczyna ciągnąć ? U mnie od +/- 2000obr/min
Tommy Gun Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Też się zmagałem z tym gównianym problemem na seryjnym turbo afn. kupiłem turbinę awx od vauxhall i ciąg był/jest od samego dołu wywalałem kata, podmieniałem zaworek, duperele i zmiana turbo rozwiązała problem.
matyss___ Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 rozwiazałem problem....wywaliło mi uszczelke od EGR ta na dole co sie przykkreca do bloku..zaslepiłem egr równiez w tym miejscu, wywaliłem ta rurke co siateczka jest zabezpieczona i auto ciagnie od 1800-1900...kata juz ponad rok nie mam..takze problem rozwiazany..zrobie jeszzce logi po tym zabiegu i zobaczymy
grzegorzmen Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 rozwiazałem problem....wywaliło mi uszczelke od EGR ta na dole co sie przykkreca do bloku..zaslepiłem egr równiez w tym miejscu, wywaliłem ta rurke co siateczka jest zabezpieczona i auto ciagnie od 1800-1900...kata juz ponad rok nie mam..takze problem rozwiazany..zrobie jeszzce logi po tym zabiegu i zobaczymy EGR nie jest przykręcany do bloku!!! tylko kolektor ssący i wydech są spięte za pomoca zaworu EGR.
Dywiko Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 Nie wiem jak to u Ciebie finalnie będzie (przyczyna), ale w moim przypadku była to zatarta geometria czy jakoś tak. Audica zbierała się dopiero od ok. 2400 obr/min, co dla mnie było istną katorgą. Cuda robiłem, by znaleźć przyczynę, wymieniłem wszystkie filtry, paliwo lepsze, przelewy wtryskiwaczy - wszystko do czasu zrobienia logów. Na nich wyszło, że turbo nie pracuje jak powinno. Kolega zdemontował mi turbinę a ja wysłałem ją do tego serwisu. Turbosprężarka wróciła po czyszczeniu tej geometrii i auto nie do poznania. Gaz w podłogę, a auto ciągnie już od 1700 obr/min. Nie powiem, przy okazji robienia przelewów wtrysków wyszło, że mam 3 do zrobienia
ciahciah Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 pisząc o wymianie przelewów wtrysków chodzi o wymianę wężyków tak? na jakiej podstawie wyszło że masz 3 do robienia? do robienia czego? jaki masz silnik w ogóle?
cysiu100 Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Tak z ciekawości w ramach nauki o diagnostyce VAG Panowie - czy w grupie 010 przy doładowaniu rzędu 2300 MAF mierzący 860 to nie jest ciut za mało? W serii powinno być koło 1000 ale rozumiem że tu przez turbo AWX i program tak jest ok?
m3e30 Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 zobacz węże bo grzebane było moze ktorys zagiety albo zasyfiony
dawidek6 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 może być samo sterowanie zmienną geometrią
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się