Q3KinG Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Mam problem u uciekaniem płynu chłodniczego przez korek wlewowy. Problem zaczął występować, gdy gazownik dokręcił na reduktorze LPG śrubę spod której kapał płyn chłodniczy. Mój gazownik mówi, że reduktor nie ma wpływu na ciśnienie w układzie chłodzenia. Czy to prawda? Zaobserwowałem, że problem występuje tylko, gdy załączany jest duży obieg, wtedy na desce rozdzielczej dostaję czerwony komunikat o błędzie układu chłodzenia i płyn ucieka przez zbiornik wyrównawczy i wylewa się na silnik, gdy silnik już się rozgrzeje problem nie występuje. Aha, zaznaczę, że znajomy mechanik sprawdził że płyn chłodniczy jest czysty, przy wlewie oleju czysto, na bagnecie oleju czysto. Znajomy mechanik zalecił wymianę termostatu, wymieniłem (cały z obudową) i to samo. Może to problem z tym korkiem wlewowym? Ja się nie znam, ale jednak czuje, że to problem z reduktorem, jak myślicie? Czy może jednak uszczelka, lub głowica? Z góry dzięki za pomoc.
Pan-Paluch Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 Wylewa się na silnik ale którędy? Przez zbiornik, wywala przez korek? Może masz zapowietrzony układ
mik-17 Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Reduktor faktycznie nie ma wpływu na ciśnienie, przez niego przepływa tylko płyn jak przez każdą chłodnicę. Jeżeli stało CI się to po zamontowaniu reduktora to może gazownik źle go wpiął . Ogólnie wydawało mi się że układ w b6 jest zamknięty , to niby jak Ci płyn ucieka ? jak korek jest zakręcony to nie powinno lecieć.
gucio199888 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Witam mam podobny problem, w momencie gdy sillnik ma temperaturę 90 stopni, podczas odkręcania nakrętki wywala płyn, przy niskiej temperaturze się to nie zdarza. Co może być tego przyczyną? Posiadam Audi A4 B6 2.0 + gaz Z góry dzięki za pomoc.
erwo007 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 i co gucio199888 doszedłeś co z tym układem chłodzenia u chłodzenia?? u mnie to samo jest i odkryłem że wiatrak się nie włącza. Jestem na etapie dochodzenia czego to wina
enrike2 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 u gucia mialem tak samo jak sie okazalo glowica do roboty
erwo007 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Panowie. Miałem ten sam problem. Okazało sie ze po wymianie termostatu i dwóch czujników temperatury nic nie pomogło. Próbowałem wszystkiego: Sprawdzanie spalin w układzie, kilkukrotne plukanie układu chłodzenia, długie i mozolne stanie przy samochodzie i odpowietrzanie układu i nic. Dopiero po wymianie chłodnicy problem znikł. A powodem tego problemu byli gazowniczy którzy zrobili swoją robotę brudno i odwrotnie podłączyli nagrzewnice. Syf jaki pozostawili w układzie, zamólił chłodnicę, co efektem był utrudniony przepływ cieplej cieczy do czujnika który mieści sie w krućcu na dole chłodnicy. Czujnik ten załącza wiatrak. Co ciekawe układ trzymał odpowiednią temperaturę. Także chłodnica może rozwiązać i wasz problem
junior555 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 a może reduktor jest gdzieś dziabniety i puszcza gaz do obiegu płynu,w starym samochodzie tak miałem i ojawem tego było własnie wywalanie płynu jak by była głowica do roboty.
kamilb5 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą jest gdzieś wypalona i ma przedmuch.
szpakuziom Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Odgrzewam temat. Kupiłem Angola 1.8T AVJ, dość ciekawa historia. Sprzedający urwał specjalnie wąż wodny od turbiny, kiedy przyjechałem na miejsce, mówił że nie ma możliwości się przejechać, ale można go odpalić na minutę, dłużej nie bo woda się leje. Mówię okey, pewnie zrobie wąż i będzie ok. Zrobiłem wąż, ale niestety nie dało się odpowietrzyć, o wywala płyn przez zbiorniczek. Ściągnąłem głowicę, dałem do sprawdzenia i do splanowania. Kupiłem nową uszczelkę, nowe śruby, Powymieniałem uszczelnienia wodne itd. Dziś poskładałem w końcu do kupy i nadal to samo :((( Rozkładam ręce, nie wiem co może być przyczyną. Chłodnica jest letnia, będę sprawdzał termostat, pompa wody jest ok. Dacie jakieś wskazówki?
szpakuziom Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Dodam również, że stara uszczelka pod głowicą nie miała śladów przedmuchów czy coś w tym stylu. Blok w sumie zerkałem, nie zauważyłem, aby gdzieś był pęknięty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się