enrike2 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 ja prbowalem ale beny 4 nie da rady u mnie zrobic testu nie wiem dlaczego naciskam test on i nawet pedal gazu nie chce reagowac moze cos zle jeszcze robie ---------- Post dopisany 14-10-2013 at 15:36 ---------- Poprzedni post napisany 11-10-2013 at 11:31 ---------- no trudno ja juz za mowilem sobie ten emulatorek zobaczy sie jak bedzie z nim ;-) a ty gaweł masz juz jakies dane ile juz km przejechales?? powiedz cos ;-)
Gawel90 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 mówiłem ze ja mało teraz jezdze, dopiero 80km zrobilem na tym emulatorku, poki co wszystko ok
enrike2 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 tyle to ja robie dziennie ;p mi to zapala sie roznie raz co 100 raz co 200 ale wiecej niz 400 km nie zrobilem jak zaloze to wtedy ocenie ten emulatorek jak juz przekroczysz 400km to daj znac i mozesz swietowac ;p
Gawel90 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 dzisiaj przekroczyłęm w końcu 100km a dokładnie 120km iiiiii... brak checka pierwszy mały sukces ! zobaczymy jak bedzie dalej a przypomne ze zawsze po 100km mi sie zapalała złowieszcza żółta lampka
lukassteryd Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Check się zapala bo kat jest zawalony od spalania oleju. Ci którym oleju nie bierze pewnie nie mają tego problemu.
edekxp Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 U mnie był problem, oleju nie przepalał i kat nie był zabity. Usunięty środek kata i założony emulator.Ponad 6000km zrobione a checka brak Tapatalk
MaciekW. Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Koledzy ja zrobiłem na emulatorze lekko ponad 20 tys km i check się nie zapala; owszem jak wejdę w błędy to mam dwa błędy od kata (jakie numery to podam w najbliższym czasie bo teraz jestem w pracy) ale występują one jako sporadyczne i checka nie zapalają. ---------- Post dopisany at 13:07 ---------- Poprzedni post napisany at 12:54 ---------- Uważam, że warto spróbować z emulatorem ponieważ koszt zakupu nie zwala z nóg, a sam montaż jest bezinwazyjny; nie trzeba niczego ciąć, wiercić itd. Gdy wkręcicie i okaże się że nadal zapala się check to trzeba by go wykręcić i rozwiercić. U mnie wyglądało to tak, że po zamontowaniu emulatora (takiego jaki otrzymałem w przesyłce, nierozwiercanego) check nadal się zapalał, więc po konsultacji z Kolegą benyA4, rozwierciłem emulator wiertłem "4" i zamontowałem ponownie- niestety dalej to samo, check nadal się pojawiał. Kolejne wykręcenie emulatora i rozwiercenie wiertłem "7" pomogło- póki co jest spokój
Dasik26 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Witam wszystkich forumowiczow...Jestem tu nowy i zaraz na start potrzebóje pomocy,a mianowicie mam maly problem z moja b6 z kontrolka check engine,ktora sie mi zapalila. Po sprawdzeniu okazalo sie ze jest to blad katalizatora a dokladniej blad emisji spalin. Mechanik okreslil sie ze moze to byc spowodowane przez katalizator badz sonde lambda...Wiec z dwojga zlego wybralem ta tansza opcje i wymienilem sonde ale niestety nie pomoglo check sie swieci dalej a ja mam nierozwiazany problem wikodjechalem na stacje diagnostyczna w celu sprawdzenia wyziewow emisji spalin z rury wydechowej co pomogloby mi okreslic stan katalizatora tzn jego ocenic jego prace czy jest ona prawidlowa i tak sie stalo. Emisja spalin okazala sie bardzo dobra tzn jest w polowie tego co dopuszcza norma. Wiec jak sie pozbyc problemu i czym moze byc spowodowany ten blad?Pozdrawiam
benyA4 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 kolego napisz jaki dokladnie miales numer bledu. Dzialanie sond i katalizatora mozna sprawdzic Vagiem wiec troche sie pospieszyles z kupnem tej sondy.
Dasik26 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 No wiec tak kodu bledu nie pamietam,ale mechanik sprawdzal sondy i pierwsza dziala prawidlowo czyli pokazuje zmienna wartosc natomiast ta druga ktora powinna pokazywac stala wartosc zachowuje sie jak ta pierwsza,wiec droga dedukcji,albo byla walnieta sonda i tak sie zachowywala albo katalizator padl i pokazywala faktyczny blad emisji spalin,ale po wymianie sondy problem dalej jest i nie mam pojecia co robic dalej poniewaz jak pisalem wyzej bylem na stacji diagnostycznej sprawdzic co powie czujnik pomiaru spalin i okazuje sie wpozadku czyli katalizator pracuje prawidlowo wiec gdzie jest problem bo check dalej sie swieci!
benyA4 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 http://a4-klub.pl/uklad-wydechowy-100/alt-wymiana-katalizatora-245446/ poczytaj troche , tulejka powinna pomoc.
fireman Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Dzięki temu forum założony emulator za 30 zł i checka nie widać, duża ulga za małe pieniądze.
risones Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 witam krotkie pytanko czy tą tulejkę wkrecacie w to miejsce pokazane w linku czy tam w glębi ? KATALIZATOR AUDI A4 B6 2.0 BENZ. 130 KM ALT (3772212941) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
benyA4 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Glebiej za katalizator. Ta z linka to szerokopasmowa przed katalizatorem.
hulek516 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 koledzy który z emulatorów zamówić do tej sądy? prosty czy kątowy?
benyA4 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 przy skrzyni manulanej podejdzie prosty i katowy. Ja mam prosty ale katowy u innych tez zdaje egzamin.
MaciekW. Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Ja też mam prosty, ale tak jak pisze benyA4- nie ma problemu żeby "wlazł" tam kątowy
hulek516 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 ok namówię se kątowy w takim razie.
Dasik26 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Witam ponownie...dzięki waszym podpowiedziom zakupiłem emulator kątowy mosiężny za 30 zł, który zamontował mi mechanik w 20 minut i check zgasł (radość bezcenna ). Po przejechanych 500 km wszystko sprawnie działa i z tej radości pozwoliłem sobie na prezent świąteczny i zamontowałem do mojej audiolki podtlenek LPG . Dziś ją odebrałem i check po założeniu instalacji też się nie zapalił. Megazadowolenie i 100% satysfakcji. Dzięki wielkie za pomoc. Pozdrawiam
xsebo1 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zamiennik katalizatora chodzi jak oryginał, dopasowany do normy Euro (alt spełnia euro 4) 580zl ceramiczny lub 600 metalowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się