piotrsob1 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Na gwałt to nie musisz:grin: Ale co rozrusznik i bateria dostanie po d*pie to już im nie cofniesz Jak kabelki i dłubanie Ci nieobce to dasz sobie radę sam, koszt części to z 15 PLN-ów ---------- Post dopisany at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:17 ---------- -
mpnorek666 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Kolejne dzięki, ale jestem już umówiony na kompa i wgranie nowych map startowych. Dzisiaj próbowałem odpalić na odłączonym czujniku i kręcił tak samo źle. Zobaczymy co da zabieg komputerowy.
piotrsob1 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Po korekcie map startowych powinno być dobrze
mpnorek666 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Jeszcze pytanko, rozumiem, że korekta map, to rozwiązanie... no właśnie długo trwałe, czy raczej tymczasowe. Bo zwiększając wydajność pompy wtryskowej ograniczamy jej żywotność? Chodzi mi o to, że mimo wszystko należy mieć na nią oko i w razie czego być przygotowanym na wymianę/regeneracje. Dobrze myślę?
piotrsob1 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Dobrze zrobiona mapa załatwi sprawę na dobre, nie spowoduje to przyspieszonego zużycia pompy, ale nie oznacza też że pompa w każdej chwili nie może odwalić kity
KrzysiekA4 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Raz że mapa załatwi sprawę z odpalaniem a dwa że osiągi się poprawią
Mati2802 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Witam, otóż mam podobny problem auto na ciepłym pali po około 2-3 sekundach. A na zimnym od strzała dodam że pompa ma 80 tyś km i była założona nowa. Ale dziś na klimatroniku pobawiłem się tymi kodami i zobaczyłem że gdy wskazówka na liczniku od temp zaczyna dopiero wstawać na klimatroniku mam 90 stopni, czy może to być przyczyną? która wartość jest rzetelna? i co jest zepsute czy coś że jest taka różnica wartości? prosiłbym o pomoc i pozdrawiam
KrzysiekA4 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Możliwe że dawka paliwa do korekcji na Vagu:wink:,masz jakieś logi kąta wtrysku i dawki paliwa??
Mati2802 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Byłem u znajomego zwiększył mi dawkę i teraz pali od strzała tylko przez kilka sekund po odpaleniu ma wyższe obroty około 1100 i później spadają normalnie do 760. Ale mnie to nie pszeszkadza :-) Wysłane z mojego HTC Desire 310 przy użyciu Tapatalka
KrzysiekA4 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 To troche dziwne że na ciepłym masz takie obroty przez pare sec:kwasny: jakieś błędy??jak kąt wtrysku??
Łukasz Wwa Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Witam odgrzewam kotleta mam podobny problem auto ostatnio ciężko odpala jak jest ciepłe ,jak stał samochód 3 dni odpala o strzała teraz nagrzeje się i kreci 10-15 sekund , nie mam vaga aby sprawdzić logi i inne błedy.
AdamAudiSS Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 zawsze można zmienić dawkę startową silnika i sprawdź wtedy ... a świece?
AdamAudiSS Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 zawsze można zmienić dawkę startową silnika i sprawdź wtedy ... a świece?
MatrixXXL Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Jak zmienić tą dawkę? Mam 2.5 tdi 2003r. Edytowane 13 Września 2015 przez MatrixXXL
Prezes870 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 Najlepiej do speca od chipow podjedz
oli8011 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Najlepiej do speca od chipow podjedz Nie ma takiej potrzeby,wystarczy VAG za 30 zł,Wchodzimy w silnik-login-(dla AFB 26261,26262,26263 itd.dla innych 2,5 tdi nie znam)-adaptacje kanał 05 i podnosimy wartość do max zdaje sie że 33768-dajemy Sawe i gotowe
Ksawek Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Witaj Kolego, widzę, że masz tutaj wiele opinii, które zachodzą bardzo daleko. Kiedy robiłem trasy miałem podobny problem, jechałem trasą i po ok 250 km robilem przerwę na chwilkę.. Silnik uruchamiałem po 15 minutach i kręcił dłużej. Zawsze musiałem mieć wszystko na TipTop więc odrazu Bosch Serwis i wszystko o.k. Wskazanie na akumulator, który daje podobne objawy nawet w niwych golfach (jak pogrzebiesz znajdziesz temat) wymieniłem na Boscha S kę i objaw znikł, po jakimś czasie wrócił i vag czysty, wszystko super a problem jakiś tam jest i przechodzi też na zimny silnik powoli. Serwis i diagnoza wszystko o.k. więc wymiana filta paliwa na Boscha i dodatkowo lekkie uszkodzenie "zaworka" plastikowego od ciśnienia na nim i problem znikł momentalnie, sanochód palił od tyku. Dziwna sprawa bo paliwo zawsze shell i to v-power, bp ultimate i ew. orlen verva. Filtry zawsze w terminie, okazał się uszkodzony. Nie była to pompa, mapy paliwowe, dawki paliwa, kąt wtrysku, czy też wtryski. Każdy przypadek hest inny ale warto sprawdzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się