bratpit Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Jak płyn chłodniczy jest na miejscu to uszczelka raczej jest cała to obstawiam że turbina puściła bąka i tyle całe szczęście że do wydechu , a nie do cylindrów bo to już niebyła by taka wesoła naprawa. Ale wtedy dostał byś gigantycznych obrotów i jedyne co by go ratowało to natychmiastowy ręczny , bieg piąty i wyłaczenie silnika. w takim przypadku korby mogą iść bokiem. Powodzenia i zdawaj relacje na bieżąco.
pre_pl Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 moze lepiej ta wywalic i kupic juz od MB 270CDI?? HA ! Dlatego Ci pisałem, że może wyjść to na dobre Człowiek od razu myśli o modach. Nie wsadzisz ot tak turbiny od 270CDI, nie będzie chyba pasować plug&play. Z tego co pamietam, to jest GT22 ? (moc około 280PS, w Polsce jeżdza na nich na około 220-250PS). W Katowicach Wojtek Gołąbek (Ali) już takie zakładał, jak jesteś zainteresowany to zadzwoń. Kolega wsadził coś takiego ostatnio do AFN (Cordoba), dał temat na forum mastersa i sr.pl Tylko, że tam u niego to już nawet silnik jest hybrydą :diabel2: Ma już też wyniki z hamowni
Tuborg 1 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 przepraszam,że się podłączam ale.... mam też 115 konnego AJM 1,9 i zaobserwowałem,że jak jest zimny to też z rur leci biały dym.Dzieje się to przez jakieś 10 min ,później jest ok tzn nie widać dymu.Auto kupiłem 3 tygodnie temu i według komputera na tym oleju zrobione jest około 8000km,dlatego na wymianę umówiłem się po nowym roku,jednak dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka poziomu min.oleju.Co może być tego przyczyną?iCo powinienem sprawdzić.Czy dlewać oleju(nie wiem jaki był wlany) Pozdrawiam prosząc o odpowiedź.
pre_pl Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 mam też 115 konnego AJM 1,9 i zaobserwowałem,że jak jest zimny to też z rur leci biały dym.Dzieje się to przez jakieś 10 min ,później jest ok tzn nie widać dymu. to może być para, powąchaj ten dym ,jednak dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka poziomu min.oleju.Co może być tego przyczyną?iCo powinienem sprawdzić.Czy dlewać oleju może tylko zbieg okoliczności ? oby... Może umów się po prostu szybciej na wymianę, to nie trwa długo.
Gość Murzyn Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 dobrego info nie mam mi tez przedwczoraj rano zakopcil na bialo....moze para...moze nie
Gość zdeniu Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Murzyn, jak będziesz regenerował turbawke to rób fotostory napewno się przyda to teraz dopiero będziesz miał "mocz" chłopie jak turbulum zrobisz :diabel:
Sprinter Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Regeneracja przedłuży jej żywot, ale nie na długo, za rok coś wylezie Kupuj nówkę coś konkretniejszego i wyjdzie lepiej.
baskecior Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 to mowisz szczescie masz jakies namiary i orientacyjne ceny?? moze lepiej ta wywalic i kupic juz od MB 270CDI?? [ Dodano: 27-12-2006, 17:04 ] jakie beda tego objawy po rozkreceniu turbawki?? Lozysko sie zatarlo czy nie trzyma osi?? Daj to szpecowi od turbawek - niech oblooka. Wtedy niech postawi diagnozę. Łożysko uszkadzając się puszcza oleum do dolotu ... jeśli pękłoby na amen poleciełby cały olej i pogięłoby wszystko w silniku. Jeśli nie chcesz naprawiać starej turbawy - pakuj turbawę od AWX`a i rób soft na 150 KM ... widziałem takiego AFN`a quattro i wymiatało to nieziemsko. Soft robił Master`s.
spanky Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Jeśli nie chcesz naprawiać starej turbawy - pakuj turbawę od AWX`a pasuje plug&play .... :diabelek:
Wihajster Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 to może być para, powąchaj ten dym para pojawia sie nie od razu na poczatku nie ma zadnego dymka dopiero jak sie troszke zagrzeje :one:
Gość Murzyn Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 baskecior masz 1 licencje wrozki jest diagnoza -> lozysko turbawki i teraz jest kilka mozliwosci rozwiazania tego prolemu 1.regeneracja (ale chyba nie) 2.ARL/AWX (takie same byly??) 3.MB 270CDI....tylko czy zlozenie tego do kupy jest jakism wielkim wyczynem?? Narazie rozeznaje ceny, jak macie jakies info to prosze
bolek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Murzyn daj mi namiary na twoją turbine bo jakis tam znajomy znajomego ma taka nówke VW audi ale sam chlopina nie wie do czego :053: To sa jego numery numer z obudowy : 530310150 numer z tabliczki :028 145 701 R K03-003FL5059281 ,moze wytargamy to turbo za pare groszy tylko ,zeby pasiło :053:
pre_pl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 028 145 701 R K03-003FL5059281 a to nie jest K03 z Audi 80 ? silnik AAZ ? Murzyn, zapodaj AWXa i pompki z AWXa
Gość Murzyn Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 ok, to jade sprawdzic...za chwile bedzie info
pre_pl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 ja bym jeszcze nieśmiało zauważył jaki miałeś wlany olej.... Z tego co pamiętam był to Castro Edge.
bolek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 [ Dodano: 28-12-2006, 12:02 ] a to nie jest K03 z Audi 80 ? silnik AAZ ? nie mam pojęcia,dzwonie po ludziach i szukam [ Dodano: 28-12-2006, 12:04 ] Z tego co pamiętam był to Castro Edge. Nawet nie żartuj Murzyn,bo sie obraże jak jezdziłeś na Castrolu.Myśle ze to gówno to tez sie w pewnym stopniu przyczynilo do tej awarii .Masz liscia ode mnie na spocie
Gość Murzyn Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 ano taki olej byl wczesniej castrol gtd magnatec....myslicie ze on dal w dupe?? Co chwilke jedszcze slysze sugestie ze to przez program....jak myslicie jaka byla przyczyna? Wlasnie zdejmuje turbulum, to bedzie dokladniej widac
baskecior Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 baskecior masz 1 licencje wrozki jest diagnoza -> lozysko turbawkii teraz jest kilka mozliwosci rozwiazania tego prolemu 1.regeneracja (ale chyba nie) 2.ARL/AWX (takie same byly??) 3.MB 270CDI....tylko czy zlozenie tego do kupy jest jakism wielkim wyczynem?? Narazie rozeznaje ceny, jak macie jakies info to prosze Kupuj nową jeśli Cię na to stać, albo od razu pakuj od AWX`a. Za Castrola masz u mnie kopa w zadek :029:
Gość zdeniu Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 a ja nadal nie qmam co macie do Castrola :027:
Rekomendowane odpowiedzi