Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9 AJM] Bialy dym, brak turbo i mocy (???)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak płyn chłodniczy jest na miejscu to uszczelka raczej jest cała to obstawiam że turbina puściła bąka i tyle całe szczęście że do wydechu , a nie do cylindrów bo to już niebyła by taka wesoła naprawa. Ale wtedy dostał byś gigantycznych obrotów i jedyne co by go ratowało to natychmiastowy ręczny , bieg piąty i wyłaczenie silnika. w takim przypadku korby mogą iść bokiem. Powodzenia i zdawaj relacje na bieżąco.

Opublikowano
moze lepiej ta wywalic i kupic juz od MB 270CDI??

HA !

Dlatego Ci pisałem, że może wyjść to na dobre :)

Człowiek od razu myśli o modach.

Nie wsadzisz ot tak turbiny od 270CDI, nie będzie chyba pasować plug&play.

Z tego co pamietam, to jest GT22 ? (moc około 280PS, w Polsce jeżdza na nich na około 220-250PS).

W Katowicach Wojtek Gołąbek (Ali) już takie zakładał, jak jesteś zainteresowany to zadzwoń.

Kolega wsadził coś takiego ostatnio do AFN (Cordoba), dał temat na forum mastersa i sr.pl

Tylko, że tam u niego to już nawet silnik jest hybrydą :diabel2:

Ma już też wyniki z hamowni

Opublikowano

przepraszam,że się podłączam ale....

mam też 115 konnego AJM 1,9 i zaobserwowałem,że jak jest zimny to też z rur leci biały dym.Dzieje się to przez jakieś 10 min ,później jest ok tzn nie widać dymu.Auto kupiłem 3 tygodnie temu i według komputera na tym oleju zrobione jest około 8000km,dlatego na wymianę umówiłem się po nowym roku,jednak dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka poziomu min.oleju.Co może być tego przyczyną?iCo powinienem sprawdzić.Czy dlewać oleju(nie wiem jaki był wlany)

Pozdrawiam prosząc o odpowiedź.

Opublikowano
mam też 115 konnego AJM 1,9 i zaobserwowałem,że jak jest zimny to też z rur leci biały dym.Dzieje się to przez jakieś 10 min ,później jest ok tzn nie widać dymu.

to może być para, powąchaj ten dym

,jednak dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka poziomu min.oleju.Co może być tego przyczyną?iCo powinienem sprawdzić.Czy dlewać oleju

może tylko zbieg okoliczności ? oby... Może umów się po prostu szybciej na wymianę, to nie trwa długo.

Opublikowano

dobrego info nie mam :( mi tez przedwczoraj rano zakopcil na bialo....moze para...moze nie :(

Opublikowano

Murzyn, jak będziesz regenerował turbawke to rób fotostory :D

napewno się przyda

to teraz dopiero będziesz miał "mocz" chłopie jak turbulum zrobisz :diabel:

Opublikowano

Regeneracja przedłuży jej żywot, ale nie na długo, za rok coś wylezie ;)

Kupuj nówkę coś konkretniejszego i wyjdzie lepiej.

Opublikowano
to mowisz szczescie :D masz jakies namiary i orientacyjne ceny?? moze lepiej ta wywalic i kupic juz od MB 270CDI??

[ Dodano: 27-12-2006, 17:04 ]

jakie beda tego objawy po rozkreceniu turbawki??

Lozysko sie zatarlo czy nie trzyma osi??

Daj to szpecowi od turbawek - niech oblooka. Wtedy niech postawi diagnozę. Łożysko uszkadzając się puszcza oleum do dolotu ... jeśli pękłoby na amen poleciełby cały olej i pogięłoby wszystko w silniku.

Jeśli nie chcesz naprawiać starej turbawy - pakuj turbawę od AWX`a i rób soft na 150 KM ... widziałem takiego AFN`a quattro i wymiatało to nieziemsko. Soft robił Master`s.

Opublikowano

Jeśli nie chcesz naprawiać starej turbawy - pakuj turbawę od AWX`a

pasuje plug&play .... :diabelek:

Opublikowano
to może być para, powąchaj ten dym

para pojawia sie nie od razu na poczatku nie ma zadnego dymka dopiero jak sie troszke zagrzeje :one:

Opublikowano

baskecior masz 1 licencje wrozki :D jest diagnoza -> lozysko turbawki

i teraz jest kilka mozliwosci rozwiazania tego prolemu

1.regeneracja (ale chyba nie)

2.ARL/AWX (takie same byly??)

3.MB 270CDI....tylko czy zlozenie tego do kupy jest jakism wielkim wyczynem??

Narazie rozeznaje ceny, jak macie jakies info to prosze :)

Opublikowano

kupuj nowa od awx-a/arl :one:

Opublikowano

Murzyn daj mi namiary na twoją turbine bo jakis tam znajomy znajomego ma taka nówke VW audi ale sam chlopina nie wie do czego :053: To sa jego numery numer z obudowy : 530310150 numer z tabliczki :028 145 701 R K03-003FL5059281 ,moze wytargamy to turbo za pare groszy tylko ,zeby pasiło :053:

Opublikowano
028 145 701 R K03-003FL5059281

a to nie jest K03 z Audi 80 ?

silnik AAZ ?

Murzyn, zapodaj AWXa i pompki z AWXa ;)

Opublikowano

ok, to jade sprawdzic...za chwile bedzie info :D

Opublikowano

ja bym jeszcze nieśmiało zauważył jaki miałeś wlany olej....

Z tego co pamiętam był to Castro Edge.

Opublikowano

[ Dodano: 28-12-2006, 12:02 ]

a to nie jest K03 z Audi 80 ?

silnik AAZ ?

nie mam pojęcia,dzwonie po ludziach i szukam

[ Dodano: 28-12-2006, 12:04 ]

Z tego co pamiętam był to Castro Edge.

Nawet nie żartuj Murzyn,bo sie obraże jak jezdziłeś na Castrolu.Myśle ze to gówno to tez sie w pewnym stopniu przyczynilo do tej awarii .Masz liscia ode mnie na spocie

Opublikowano

ano taki olej byl :( wczesniej castrol gtd magnatec....myslicie ze on dal w dupe?? Co chwilke jedszcze slysze sugestie ze to przez program....jak myslicie jaka byla przyczyna? Wlasnie zdejmuje turbulum, to bedzie dokladniej widac

Opublikowano
baskecior masz 1 licencje wrozki :D jest diagnoza -> lozysko turbawki

i teraz jest kilka mozliwosci rozwiazania tego prolemu

1.regeneracja (ale chyba nie)

2.ARL/AWX (takie same byly??)

3.MB 270CDI....tylko czy zlozenie tego do kupy jest jakism wielkim wyczynem??

Narazie rozeznaje ceny, jak macie jakies info to prosze :)

Kupuj nową jeśli Cię na to stać, albo od razu pakuj od AWX`a. Za Castrola masz u mnie kopa w zadek :029:

Opublikowano

a ja nadal nie qmam co macie do Castrola :027:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...