Stojek Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Panowie podepnę się pod temat żeby nie tworzyć nowego. Również mam problem z czujnikiem różnicy ciśnień. Samochód jeździ normalnie pali normalnie, raz albo dwa razy zaświecił check ale po podpięciu błąd jest na komputerze: 5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [096] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Po sprawdzeniu dpfa mam takie dane: 075 Particle filter; difference pressure -9 hPa 076 Particle filter; field regeneration lock status-Bit 0 00000000 077 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 15.95 l 078 Particle filter; kilometers since last regeneration 247158 m 079 Particle filter; offset for differential press. -9 hPa 080 Particle filter; oil ash volume 0.10 l 081 Particle filter; soot mass calculated 11.39 g 082 Particle filter; soot mass measured 3.55 g 083 Particle filter; time since last regeneration 25534 s Czyżby czujnik był do zmiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damis16 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 witam. Panowie mam problem zdpfem, wszystko sprawdzone, niby filtr ok, wartości ma odpowiednie, nie jest zapchany a ptrafi mi sie wypalać bardzo czesto.. od początku jak go kupiłem(auto) wypalał m isię regularnie co 200km. Dzisiaj wyapał mi się po 40 km od ostatniego wyapalania. Obstawiam przekłąmujący czujnik różnicy ciśnien.. Jaki Panowie jest numer katalogowy d[tego czujnika do Audi z mojego profilu? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba007 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Wymieniłem dzis czujnik roznicy cisnien wykasowałem bledy (245400 , 047100) filtr sie wypalił lecz błąd 047100 powrocił. Co to moze byc??? moge z tym jakis czas jezdzic??? Temat rozwiazany Załozyłem nowy z aso o nr 059906051A i elegancko - 0 błędów Edytowane 19 Grudnia 2016 przez seba007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adameksc Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 wymieniałem czujnik kilkakrotnie, ponieważ nawet oryginalne czujniki padały co jakiś czas. Znajomy mechanik polecił, abym zamontował czujnik, który występuje jako zamiennik od Bosha. Czujnik po zamontowaniu oraz adaptacji pracuje bez zarzutu. Słyszałem już wielokrotnie, że oryginalne czujniki szybko padają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo15 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) Witam wszystkich, zamierzam sie do wymiany w/w czujnika na moim sa widoczne nastepujące numery: 0281002760 37/083EK1 07Z906051B i takiego czujnika nie moge znalesc czy któreś numery mogą sie rożnić? powód wymiany błąd P0472 pozdrawiam Edytowane 20 Lutego 2017 przez marcopolo15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo15 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Byłem dzisiaj w serwisie pasujący czujnik do mojego auta ma teraz oznaczenie 059906051A moze komus sie przyda. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czort1 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Panowie, Głupie pytanie... skad wiecie kiedy DPF wam się wypala? Można to jakos sprawdzic na MMI? Pytam, bo mam problem... przy ciut szybszej jezdzie miałem sytuacje kiedy wyswietlał mi się błąd na VIS dotyczący niskiego cinienia oleju w samochodzie.. Błąd się pojawiał i zwykle znikał po paru sekundach... Ma to jakis związek z czujnikiem różnicy cisnien o którym mowa w temacie, czy źle trafiłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veiru Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 20 godzin temu, czort1 napisał: Panowie, Głupie pytanie... skad wiecie kiedy DPF wam się wypala? Można to jakos sprawdzic na MMI? Pytam, bo mam problem... przy ciut szybszej jezdzie miałem sytuacje kiedy wyswietlał mi się błąd na VIS dotyczący niskiego cinienia oleju w samochodzie.. Błąd się pojawiał i zwykle znikał po paru sekundach... Ma to jakis związek z czujnikiem różnicy cisnien o którym mowa w temacie, czy źle trafiłem? Kolego, czujnik różnicy ciśnień nie ma nic wspólnego z cisnieniem oleju w silniku. Problem musi być gdzie indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdanek89 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Mam pytanie czy jeżeli u mnie czujnik róznicy ciśnień jest "odłączony" od DPF to mogę przyjąć, że poprzedni właściciel wyciął ten filtr? Sprawa wygląda mniej więcej tak, że do czujnika dochodzą dwa przewody ciśnieniowe. Jeden - który powinien wchodzić do DPF jest odcięty a w samym dpf jest poprostu miejsce na wkręcenie króćca. Sprawa jest o tyle dziwna, że rura wydechowa jest okopcona co by wskazywało brak filtra ale znów vcds pokazuje co ile się filtr wypala - około 250km... Nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć. Poprzedni właściciel oczywiście nic nie wiem:) Z góry dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 (edytowane) Panowie, Audi A7 245hp 3.0 TDI CDUC - po podłączeniu kompa błąd czujnika różnicy ciśnień DPF. Bład został wcześniej skasowany ale nadal powraca. Po zajrzeniu pod maskę na wejściu "B" nałożony jest kawałek przewodu, ale dalej nie jest on nigdzie podłączony. Czy tak ma być? Edytowane 2 Kwietnia 2018 przez Marcinx52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solitpapa Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 (edytowane) apropo adaptacji: UDS Protocol (G450) procedure Key ON, Engine OFF[Basic Settings] Select Adaptation of diff. pressure sensor particulate filter[Go!] to activate the Basic Setting. After the result of Finished Correctly appears click [Stop] Select Resetting of learned values of difference pressure sensor[Go!] to activate the Basic Setting. After the result of Finished Correctly appears click [Stop][Done, Go Back] http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0L_CR_TDI#Exhaust_Gas_Differential_Pressure_Sensor_.28G450.29_Adaptation problem tylko taki, że u mnie w 3.0 tdi ccwa nie ma możliwości adaptacji tego czujnika... jest tylko możliwość w basic settings "Resetowanie wartości wyuczonych czujnika różnicy cisnień". mam nadzieję, że to wystarczy. Edytowane 16 Kwietnia 2018 przez Solitpapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papay90 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 (edytowane) Witam mam taki problem ze DPF w programie pokazuje 18 % zapełniony a świeci mi DPF nie mogę go wypalic mało tego mruga kontrolka od świec zwana sprężynka i serwis ? czy tu chodzi o ten czujnik ?wcześniej tak co tydzień mi wyskakiwał błąd DPFu . Co jeżdżę non stop po autostradzie ? Proszę o pomoc pozdrawiam Edytowane 3 Maja 2018 przez Papay90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fineks666 Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Witam. W a4 B8 2.0 mam błąd Differential Pressure Sensor P2453 00 (237)- Implausible Signal. Wymieniłem czujnik na zamiennik -Bosha. Zrobiłem adaptację ale po gdzieś 4 uruchomieniach samochodu, check powraca. Macie jakieś pomysły? Może kupić czujnik ORI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Witam. Czujnik Bosha ma numer pasujący do Twojego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fineks666 Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 W dniu 11.11.2018 o 21:23, kkt napisał: Witam. Czujnik Bosha ma numer pasujący do Twojego silnika? Witam. Niby tak ale nie jestem do końca przekonany. Numer na czujniku to 0281 006 082 co odpowiada numerowi ORI 059 906 051 C. I taki założyłem. A z tego co się doczytałem to chłopaki tu na forum pisali że powinna być wersja A czyli 059 906 051A. Co na czujnikach Boscha daje numer 0281 006 005, lub 0281 006 006. Także nie wiem czy różnica w wersjach -A - C powoduje mój błąd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) Moj czujnik ma oryginalny numer 07Z 906 051 B a boscha 0 281 002 760 i zamienia się w katalogu boscha na numer 0 281 006 005. Mamy takie samo auto i silnik. Edytowane 13 Listopada 2018 przez kkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fineks666 Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 23 godziny temu, kkt napisał: Moj czujnik ma oryginalny numer 07Z 906 051 B a boscha 0 281 002 760 i zamienia się w katalogu boscha na numer 0 281 006 005. Mamy takie samo auto i silnik. No. A z kolei 0 281 006 005 to zamiennik dla 059 906 051A. Jak to rozumieć? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 28 minut temu, fineks666 napisał: No. A z kolei 0 281 006 005 to zamiennik dla 059 906 051A. Jak to rozumieć? ? 0 281 006 005 Jest to nr Bosch a 059 906 051A to nr VW/Audi dla których robi bosch. Wg mnie to ta sama część z innym logo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 Tak dla VW/Audi robi Bosch. Ten czujnik ktory Ty masz może być dla innego kodu silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fineks666 Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 W dniu 14.11.2018 o 17:55, kkt napisał: Tak dla VW/Audi robi Bosch. Ten czujnik ktory Ty masz może być dla innego kodu silnika. No mam taką nadzieję. Jutro powinien być czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się