resiak82 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Teraz, kkt napisał: Witam. Nowy czujnik trzeba zaadaptować. Wymieniłem, skasowałem błędy i Zrobiłem adaptacje w Basic setting. Po przejażdżce chciałem sprawdzić czy nie ma błędów i od razu zaczęły się robić jakieś adaptacje
resiak82 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Gdzieś czytałem że po wymianie i adaptacji czujnika filtr powinien się wypalić. U mnie na vcds pokazuje że wypalał się ponad 200km temu
Norbas Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Pany mam problem. Wymieniłem czujnik i zrobiłem adaptacje z resetem starych wartości. Ktoś ma jakieś pomysły. Bledy poniżej
resiak82 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Opublikowano 18 Grudnia 2019 (edytowane) . Edytowane 18 Grudnia 2019 przez resiak82
sitar Opublikowano 4 Lutego 2021 Opublikowano 4 Lutego 2021 Witam wymieniałem dziś rozrząd w vw cc 2.0 177 km CFGC i zauważyłem że jeden wężyk od czujnika różnicy ciśnienia nie jest nigdzie podłączony, czy tak ma być? . Na schemacie też niby wygląda że ma być luźny- chodzi o ten krótszy wężyk
Muskel1 Opublikowano 4 Lutego 2021 Opublikowano 4 Lutego 2021 Normalnie powinny być oba wężyki podpięte do dpfu. Jeden przed drugi za dpfem. Czujnik ten, jak sama jego nazwa wskazuje, mierzy różnice ciśnien na wlocie i wylocie z dpfu.
sitar Opublikowano 4 Lutego 2021 Opublikowano 4 Lutego 2021 sęk w tym że za chiny nie wiem gdzie mógłby być podłączony- u mnie jest podobny i jest 1 rurka
Muskel1 Opublikowano 4 Lutego 2021 Opublikowano 4 Lutego 2021 (edytowane) Najwidoczniej są dwa rodzaje czujników. Pierwsze są te, króre są wpięte przed i za dpfem oraz te drugie, które są wpięte tylko przed dpfem a przez drugi wężyk jest mierzone tylko ciśnienie atmosferyczne. Na podstawie tego wylicza różnicę ciśnień. Wtedy drugi wężyk jest otwarty i nigdzie nie podpięty. Czyli tak jak u Ciebie. Tak wynika z opisu demontażu czujnika w tym silniku. Edytowane 4 Lutego 2021 przez Muskel1 1
peter22 Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 Ja dzisiaj wymieniałem u taty w q5 oznaczenie silnika cahb . Po zmianie zerowanie . przy wyciąganiu starego połamały mi się rurki ale ważne ze nowy dział jak trzeba . na zdjęciu stary i nowy
KingRaider Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 po wymianie, resecie i adaptacji wartości ujemnie zamieniają się na prawidłowe czy jak to wygląda ? Nie mam u siebie błędów ale wypalił się dpf a wartość zmierzona wskoczyła na -5,3 i zastanawiam się czy nie wymienić czujnika
Muskel1 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 20 minut temu, KingRaider napisał: po wymianie, resecie i adaptacji wartości ujemnie zamieniają się na prawidłowe czy jak to wygląda ? Nie mam u siebie błędów ale wypalił się dpf a wartość zmierzona wskoczyła na -5,3 i zastanawiam się czy nie wymienić czujnika Po wymianie czego?
janek81 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) Witam. U mnie w aucie jest czujnik o nr 0 281 006 006, lecz nowy jest niedostępny. Czy czujnik o nr 0 281 006 005 będzie pasował? Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez janek81
Muskel1 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Masz zamiennik Boscha a nie oryginalny czujnik. Kup oryginalny z ASO bo tylko takie powinno się stosować.
janek81 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Stary to oryginalny czujnik. Czym różni się czujnik boscha od boscha ze znaczkiem vw/audi?
Muskel1 Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Podałeś nr części Boscha więc myślałem, że masz zamiennik z Boscha. To jest czujnik oryginalny z nr części 059906051A i taki zamów najlepiej w ASO.
Antek50 Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Opublikowano 18 Kwietnia 2023 @Muskel1czy awaria czujnika różnicy ciśnień mogła spowodować uszkodzenie kolektora ssącego? miałem takie uszkodzenie w grudniu z tym czujnikiem różnicy ciśnień przejechałem około 50km z pełnym DPF'em, mechanik zmienił mi ten czujnik wypalił DPFa pod kompem i działało ok chodzi o 2.0TDI 2009r z kolektorem plastikowym
Muskel1 Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Czujnik RC nie ma żadnego wpływu na kolektora ssącego więc odp. jest nie.
Antek50 Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Opublikowano 18 Kwietnia 2023 1 minutę temu, Muskel1 napisał(a): Czujnik RC nie ma żadnego wpływu na kolektora ssącego więc odp. jest nie. ok, myślałem że jazda z pełnym dpfem mogła coś zrobić z kolektorem, bo niespełna po 3 miesiącach zepsuły mi się klapy kolektora, musiałem wymienić nastawnik i cały kolektor bo przecież ten ogranicznik co się zakłada w moim przypadku nie pomagał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się