Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Żarówki H7 świecące na biało - efekt xenon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Co zrobić. Wciąż wiele aut nie ma xenonów, nawet nowsze furki, jeździłem na xenonach w B5 i wiem jaka jest różnica, koszt ori xenonów wraz ze spryskami i poziomowaniem jest zaporowy a na HID, za który mogę stracić dowód lub mieć problemy na przeglądzie się nie zdecyduję. I tak 70 - 80% jeżdzę po mieście, więc gra niewarta świeczki. Na zimę Nightbreakery, na lato Sportlighty i też nie będzie źle :).

PS. Poza tym nie wiem jak w B5, ale w B6 jest canbus, wali błędami ESP/ABS, choinka się robi na desce bo HID analogowy.

Edytowane przez SzczYpior_n1
Opublikowano

Ja jeździłem na HIDach które dostałem z lampami i nie byłem zadowolony. Wyglądały fajnie ale nie uważam żeby świeciły lepiej niż żarówki. Może i używał bym ich dalej ale przetwornice zaczęły się pieprzyć obydwie i często się nie zapalały a na to sobie nie można pozwolić żeby w nocy akurat nie chciały działać.

Opublikowano

Ja jeździłem na HIDach które dostałem z lampami i nie byłem zadowolony. Wyglądały fajnie ale nie uważam żeby świeciły lepiej niż żarówki. Może i używał bym ich dalej ale przetwornice zaczęły się pieprzyć obydwie i często się nie zapalały a na to sobie nie można pozwolić żeby w nocy akurat nie chciały działać.

Zgadza się miałem ten sam problem, że nie zawsze się zapalały. I problemy z elektroniką były. Zenony zdemontowane problemy jak ręką odjął jak i również nie było znacznej poprawy oświetlenia drogi. Więc tylko wizualnie dawało rade.

Opublikowano (edytowane)

Ja kupiłem Audi z HID, ale żeby nie mieć problemów z policją, wyrzuciłem je i popełniłem największy błąd w życiu - założyłem zwykłe H7. Nie pomogła wymiana soczewek, bo po ciemku nadal nic nie było widać. Teraz mam xenon D4S z Toyoty i nigdy więcej żarówek...

Edytowane przez nitroo
Opublikowano

Kwestia HID-a. Mój działa bez zarzutu od ponad roku, świeci zdecydowanie lepiej od żarówki i nigdy nie było tak, że się nie zapaliły. Teraz jestem w trakcie składania bixa, ale H7 nigdy bym już nie włożył :-)

Opublikowano (edytowane)

Ja kupiłem takie żarówki: ŻARÓWKI BOSMA SUPER WHITE H7 12V 55W

za nieco ponad 30 zł.

Efekt pozytywny ale być może dlatego, ze jestem świeżo po rozklejaniu lamp i wyczyszczeniu szkła soczewki. Lampy nieco paruja ale z dnia na dzień jest coraz lepiej.

zifIS.jpg
ziod3.jpg
ziRWI.jpg
Edytowane przez ClNEK
Opublikowano

czy mam wrażenie że nie jest idealnie białe światło, a wpada pod żółte?

mnie się wydaje że najbardziej białe światło dają Cool Blue Osrama.

Opublikowano

Żadna homologowana H7 nie da idealnie białego światła. Cool Blue Intense również.

Hyper+ może, ale tylko dzięki bardzo niebieskiej bańce i jednocześnie zwiększonej mocy do 75W, o czym mało osób wie. Dlatego nie ma homologacji bo zwyczajnie może szybko wypalić odbłyśnik. I w deszczową noc ponoć i tak nic nie widać.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przeglądajac internet w poszukiwaniu odpowiednich żarówek, wyczytałem że właśnie takie z niebieską bańką to największe dziadostwo czyt. Bardzo mała żywotność. Sam aktualnie posiadam takie kupilem dla sprawdzenia jak to bedzie wygladac, po miesiacu zaczela wariowac jedna z zarowek raz swieci raz nie... poczekam az sie spala i wybiore cos innego :)

Opublikowano

Moim zdaniem kolor bańki nie ma zbytnio wpływu na trwałość, z nimi jest bardziej ten problem że ilość światła z takiej żarówki jest bardzo nędzna. Najmniej trwałe są najmocniejsze żarówki, wszystkie +100%, 120% itp

Opublikowano

no jak jeżdzę na nightbreakerach to w dzień na halogenach latam bo wiem z doświadczenia jak kolega wyżej pisze że te żarówki są wysilone i czasem 3 miesiące i się pali . Też myślę o xenonach do swojej tylko że koszt jest nie mały chociaż bardziej mnie przeróbka przeraża niż koszty. A i pytanie o te sportlight ? to też osrama

Opublikowano

Sportlighty mam, ale Tungsram, Sportlight Bluish. Ostatnio ledowe postojówki mi się pokończyły i nabyłem White Visiony w ich miejsce. Powiem szczerze szału nie robi, chociaż ładnie ze sobą współgrają barwą.255d17efcbd40a25043b05c13cd9d174.jpg

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Sportlighty mam, ale Tungsram, Sportlight Bluish. Ostatnio ledowe postojówki mi się pokończyły i nabyłem White Visiony w ich miejsce. Powiem szczerze szału nie robi, chociaż ładnie ze sobą współgrają barwą.255d17efcbd40a25043b05c13cd9d174.jpg

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Jak u Ciebie z trwałością żarówek ? często uruchamiasz światła ? dużo jeździsz na ile starczają?

Opublikowano

Dużo nie jeżdżę, ale światła używam mijania normalnie, nie posiadam dziennych. Mam je z pół roku, ale czytałem, że wytrzymują dużo więcej. Nic więcej na dzień dzisiejszy nie mogę powiedzieć niestety.

Opublikowano

Dużo nie jeżdżę, ale światła używam mijania normalnie, nie posiadam dziennych. Mam je z pół roku, ale czytałem, że wytrzymują dużo więcej. Nic więcej na dzień dzisiejszy nie mogę powiedzieć niestety.

Night breakery tak długo to mi nigdy nie wytrzymują :) dlatego teraz tne koszty na halogenach :D

Opublikowano

Night breakery tak długo to mi nigdy nie wytrzymują :) dlatego teraz tne koszty na halogenach :D

Miesięcznie robię 600 - 800km, więc niewiele, także myślę, że mi jeszcze sporo pobiegają ;) Tungsramy uchodzą za zywotne żarówki niezależnie od modelu. Chociaż płakać nie będę po nich, bo planuje już następne Cool Blue Intense, ktoś tu wstawial fotki ich w soczewce B6 i było elegancko biało :)

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Wybaczcie, ale jak czasem czytam to się załamuję. Rozumiem, że temat jest o żarówkach dających pseudo xenonowy efekt, ale najważniejsze jest bezpieczeństwo a nie lans. Chcesz lans to wydaj kasę na porządny sprzęt a nie bawisz się w uwniane świeczki i ledowe postojówki, które zaraz i tak migają.

Kto mądry to jeszcze weźmie zajmie się zmatowiałymi kloszami i już jest dużo lepiej, jak jeszcze dojdą do tego błysk soczewki i żyleta odbłyśniki to już jest o niebo lepiej, ale pragnę przypomnieć, że to dopiero połowa sukcesu.

Mam klosze miodzio, ale i tak żadne +mylyon% nie dało wiele a praktycznie nic.

Miernik w rękę a tam na obu lampach wszystko poniżej 12V no to jak to ma świecić porządnie. Wina leżeć może w kilku miejscach. Począwszy od manetki, poprzez kostki w słupkach kończąc na kostkach w lampach. Coby nie bawić się w sprawdzanie gdzie spada napięcie dałem nowe kable (w lampach też) + przekaźniki i na lampach napięcie jak fabryka przykazała a w nocy z drogowymi jasno jak za dnia. Barwa mnie i tak nie obchodzi bo jak przyjdzie jesień i deszcze to i tak te pseudo niebieskie sobie można wsadzić a zmienię na Valeo Aqua Vison i zobaczę co ten żółty zabarw daje.

I tak jeżdżę na dziennych, więc mijania się oszczędzają bo jakby ciągle je świecić to te +120% musiałbym kartonami kupować.

Jeśli już bawić się w jakieś blue żarówki to radzę jak pisałem, sprawdzić sobie jeszcze napięcia. Wcześniej jak w maluchu świeciły, teraz jest moc.

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Panowie a ma ktoś w zwykłych lampach zrobione DRL? Tzn. podpięte aby w dzień działały mu długie na 30% mocy? Jeśli tak to sprawdzają się jakieś żeby ładnie to wyglądało w ciągu dnia?

Myślałem żeby jako DRL wrzucić np. takie:

http://allegro.pl/zarowka-h7-18-led-smd-5050-dzienne-halogen-5w-i6101394091.html

Ale pewnie będą się grzały + przy normalnych światłach w nocy długie też by świeciły na tych led'ach co pewnie da gównianą widoczność...

Opublikowano

Masz temat w warsztacie o module DRL na 30% w długie. Wystarczy poszukać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...