SzczYpior_n1 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Co zrobić. Wciąż wiele aut nie ma xenonów, nawet nowsze furki, jeździłem na xenonach w B5 i wiem jaka jest różnica, koszt ori xenonów wraz ze spryskami i poziomowaniem jest zaporowy a na HID, za który mogę stracić dowód lub mieć problemy na przeglądzie się nie zdecyduję. I tak 70 - 80% jeżdzę po mieście, więc gra niewarta świeczki. Na zimę Nightbreakery, na lato Sportlighty i też nie będzie źle . PS. Poza tym nie wiem jak w B5, ale w B6 jest canbus, wali błędami ESP/ABS, choinka się robi na desce bo HID analogowy. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez SzczYpior_n1
Fenrir Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Ja jeździłem na HIDach które dostałem z lampami i nie byłem zadowolony. Wyglądały fajnie ale nie uważam żeby świeciły lepiej niż żarówki. Może i używał bym ich dalej ale przetwornice zaczęły się pieprzyć obydwie i często się nie zapalały a na to sobie nie można pozwolić żeby w nocy akurat nie chciały działać.
hubi_a4 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Ja jeździłem na HIDach które dostałem z lampami i nie byłem zadowolony. Wyglądały fajnie ale nie uważam żeby świeciły lepiej niż żarówki. Może i używał bym ich dalej ale przetwornice zaczęły się pieprzyć obydwie i często się nie zapalały a na to sobie nie można pozwolić żeby w nocy akurat nie chciały działać. Zgadza się miałem ten sam problem, że nie zawsze się zapalały. I problemy z elektroniką były. Zenony zdemontowane problemy jak ręką odjął jak i również nie było znacznej poprawy oświetlenia drogi. Więc tylko wizualnie dawało rade.
nitroo Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja kupiłem Audi z HID, ale żeby nie mieć problemów z policją, wyrzuciłem je i popełniłem największy błąd w życiu - założyłem zwykłe H7. Nie pomogła wymiana soczewek, bo po ciemku nadal nic nie było widać. Teraz mam xenon D4S z Toyoty i nigdy więcej żarówek... Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez nitroo
dliwski Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Kwestia HID-a. Mój działa bez zarzutu od ponad roku, świeci zdecydowanie lepiej od żarówki i nigdy nie było tak, że się nie zapaliły. Teraz jestem w trakcie składania bixa, ale H7 nigdy bym już nie włożył :-)
ClNEK Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja kupiłem takie żarówki: ŻARÓWKI BOSMA SUPER WHITE H7 12V 55W za nieco ponad 30 zł. Efekt pozytywny ale być może dlatego, ze jestem świeżo po rozklejaniu lamp i wyczyszczeniu szkła soczewki. Lampy nieco paruja ale z dnia na dzień jest coraz lepiej. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez ClNEK
makowe Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 czy mam wrażenie że nie jest idealnie białe światło, a wpada pod żółte? mnie się wydaje że najbardziej białe światło dają Cool Blue Osrama.
SzczYpior_n1 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Żadna homologowana H7 nie da idealnie białego światła. Cool Blue Intense również. Hyper+ może, ale tylko dzięki bardzo niebieskiej bańce i jednocześnie zwiększonej mocy do 75W, o czym mało osób wie. Dlatego nie ma homologacji bo zwyczajnie może szybko wypalić odbłyśnik. I w deszczową noc ponoć i tak nic nie widać. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
pyra111 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 http://allegro.pl/zarowki-typer-xenon-5000-k-biale-swiatlo-h7-a97003-i5137176598.html Czy ktoś miał to u siebie?
sgn1808 Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 http://allegro.pl/zarowki-typer-xenon-5000-k-biale-swiatlo-h7-a97003-i5137176598.html Czy ktoś miał to u siebie? Przeglądajac internet w poszukiwaniu odpowiednich żarówek, wyczytałem że właśnie takie z niebieską bańką to największe dziadostwo czyt. Bardzo mała żywotność. Sam aktualnie posiadam takie kupilem dla sprawdzenia jak to bedzie wygladac, po miesiacu zaczela wariowac jedna z zarowek raz swieci raz nie... poczekam az sie spala i wybiore cos innego
Fenrir Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Moim zdaniem kolor bańki nie ma zbytnio wpływu na trwałość, z nimi jest bardziej ten problem że ilość światła z takiej żarówki jest bardzo nędzna. Najmniej trwałe są najmocniejsze żarówki, wszystkie +100%, 120% itp
nut3r93 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 no jak jeżdzę na nightbreakerach to w dzień na halogenach latam bo wiem z doświadczenia jak kolega wyżej pisze że te żarówki są wysilone i czasem 3 miesiące i się pali . Też myślę o xenonach do swojej tylko że koszt jest nie mały chociaż bardziej mnie przeróbka przeraża niż koszty. A i pytanie o te sportlight ? to też osrama
SzczYpior_n1 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Sportlighty mam, ale Tungsram, Sportlight Bluish. Ostatnio ledowe postojówki mi się pokończyły i nabyłem White Visiony w ich miejsce. Powiem szczerze szału nie robi, chociaż ładnie ze sobą współgrają barwą. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
nut3r93 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Sportlighty mam, ale Tungsram, Sportlight Bluish. Ostatnio ledowe postojówki mi się pokończyły i nabyłem White Visiony w ich miejsce. Powiem szczerze szału nie robi, chociaż ładnie ze sobą współgrają barwą. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Jak u Ciebie z trwałością żarówek ? często uruchamiasz światła ? dużo jeździsz na ile starczają?
SzczYpior_n1 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Dużo nie jeżdżę, ale światła używam mijania normalnie, nie posiadam dziennych. Mam je z pół roku, ale czytałem, że wytrzymują dużo więcej. Nic więcej na dzień dzisiejszy nie mogę powiedzieć niestety.
nut3r93 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Dużo nie jeżdżę, ale światła używam mijania normalnie, nie posiadam dziennych. Mam je z pół roku, ale czytałem, że wytrzymują dużo więcej. Nic więcej na dzień dzisiejszy nie mogę powiedzieć niestety. Night breakery tak długo to mi nigdy nie wytrzymują dlatego teraz tne koszty na halogenach
SzczYpior_n1 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Night breakery tak długo to mi nigdy nie wytrzymują dlatego teraz tne koszty na halogenach Miesięcznie robię 600 - 800km, więc niewiele, także myślę, że mi jeszcze sporo pobiegają Tungsramy uchodzą za zywotne żarówki niezależnie od modelu. Chociaż płakać nie będę po nich, bo planuje już następne Cool Blue Intense, ktoś tu wstawial fotki ich w soczewce B6 i było elegancko biało Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
soulmaster3m Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Wybaczcie, ale jak czasem czytam to się załamuję. Rozumiem, że temat jest o żarówkach dających pseudo xenonowy efekt, ale najważniejsze jest bezpieczeństwo a nie lans. Chcesz lans to wydaj kasę na porządny sprzęt a nie bawisz się w uwniane świeczki i ledowe postojówki, które zaraz i tak migają. Kto mądry to jeszcze weźmie zajmie się zmatowiałymi kloszami i już jest dużo lepiej, jak jeszcze dojdą do tego błysk soczewki i żyleta odbłyśniki to już jest o niebo lepiej, ale pragnę przypomnieć, że to dopiero połowa sukcesu. Mam klosze miodzio, ale i tak żadne +mylyon% nie dało wiele a praktycznie nic. Miernik w rękę a tam na obu lampach wszystko poniżej 12V no to jak to ma świecić porządnie. Wina leżeć może w kilku miejscach. Począwszy od manetki, poprzez kostki w słupkach kończąc na kostkach w lampach. Coby nie bawić się w sprawdzanie gdzie spada napięcie dałem nowe kable (w lampach też) + przekaźniki i na lampach napięcie jak fabryka przykazała a w nocy z drogowymi jasno jak za dnia. Barwa mnie i tak nie obchodzi bo jak przyjdzie jesień i deszcze to i tak te pseudo niebieskie sobie można wsadzić a zmienię na Valeo Aqua Vison i zobaczę co ten żółty zabarw daje. I tak jeżdżę na dziennych, więc mijania się oszczędzają bo jakby ciągle je świecić to te +120% musiałbym kartonami kupować. Jeśli już bawić się w jakieś blue żarówki to radzę jak pisałem, sprawdzić sobie jeszcze napięcia. Wcześniej jak w maluchu świeciły, teraz jest moc. Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez soulmaster3m
cinkers Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Panowie a ma ktoś w zwykłych lampach zrobione DRL? Tzn. podpięte aby w dzień działały mu długie na 30% mocy? Jeśli tak to sprawdzają się jakieś żeby ładnie to wyglądało w ciągu dnia? Myślałem żeby jako DRL wrzucić np. takie: http://allegro.pl/zarowka-h7-18-led-smd-5050-dzienne-halogen-5w-i6101394091.html Ale pewnie będą się grzały + przy normalnych światłach w nocy długie też by świeciły na tych led'ach co pewnie da gównianą widoczność...
nitroo Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Masz temat w warsztacie o module DRL na 30% w długie. Wystarczy poszukać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się