barb123 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Wykres View image: bex Logi. Log (0 - 002,020,031) Log (1 - 115,118)
Dev Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 ładnie, ładnie, graty wyniku :kox:
barb123 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 Na razie tajemnica. Oceniajcie
roman_tyk Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Na razie tajemnica. Oceniajcie lepszy wynik mam na k03, watpie ze na innej hamowni pokazaloby sie te 222ps u Ciebie.
barb123 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 Zawsze moge pojechac i sprawdzic. Kiedys mi napisales: "Róznica pomiędzy hamowniami jest do 20 koni i 50nM, wiec dla mnie to idiotyzm hamować auto, no chyba ze z czystej ciekawosci albo zeby sie pochwalić kreska." Wiec po co mam sprawdzac?
Łukasz13 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Wrzuc te logi na vag-log. Chyba że to tajemnica:wink:
barb123 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 Log (0 - 002,020,031) Log (1 - 115,118)
roman_tyk Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Zawsze moge pojechac i sprawdzic. Kiedys mi napisales: "Róznica pomiędzy hamowniami jest do 20 koni i 50nM, wiec dla mnie to idiotyzm hamować auto, no chyba ze z czystej ciekawosci albo zeby sie pochwalić kreska." Wiec po co mam sprawdzac? chodzilo mi o to ze program masz kiepski.
gregor10 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 mi logi się otwierają , 162g/s maf , wiec moim zdaniem bedzię bliżej 200ps niż 222. no i tak jak ktoś wspomniał program low endowy.
Łukasz13 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 I że tam niby 220 koni jest hmm:kox:, na jakim paliwie to było 95? Cofa ci zapłony, powiedz temu swojemu tunerowi zeby się jeszcze podszkolił i poszukał więcej map, niech poprawi afr.
barb123 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 Na paliwie 98. Przed programem nie cofalo zapłonu. Na przepływomierzu mialem 164g/s./ Faktycznie cos nie tak. Tuner twierdzi, ze to normalne, ze cofa zalpon.
McGiver Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Jak twój tuner zrobi 195g/s na booscie 0,65bara na K03S to daj znać z tego co widze po logach to jakaś niezła żenada choć się nie znam, ja stawiam 200KM z malutkim plusem Pokarze ci się czym się rożni hamownia Rogala od "wykrywacza" fotoszopowych kresek, czyli hamownia w JurczakAutoSport To samo autko, w odstepie kilku dni. A druga sprawa to jest dynomet a nie podwoziówka, tam sp***dolić wynik, albo narobic cukierków to jest sekunda roboty.
roman_tyk Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 No i dlatego jestem zdania ze nie jeździ się wykresem.
wampir Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Ale co chcecie, program jest delikatny, bezpieczny przynajmniej dla turbiny. Turbo troche wolno wstaje z dołu i te zaplony też średnio wyglądają, ale nie jest tak tragicznie. Wymienić DV i sprawdzić szczelność. Może też być tak, że przeplywka siada bo przeplyw jest faktycznie mały jak na BEX. Niech pokaze wartości z blocku 032. Nie jezdzi sie wykresem bo ludzie zle porownuja wykresy Kazdy patrzy na maksymalne KM, które wypadają np. w przedziale 6000-6800obr, a nie bierze pod uwage tego, że jedno auto, ma dużo więcej KM w przedziale 2200obr-5999obr niż drugie
barb123 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-sprawdzenie-logow-274495/ Tu masz logi przed programem. Na dole masz jeszcze logi na PB98
McGiver Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Ale co chcecie, program jest delikatny, bezpieczny przynajmniej dla turbiny. Turbo troche wolno wstaje z dołu i te zaplony też średnio wyglądają, ale nie jest tak tragicznie. Wymienić DV i sprawdzić szczelność. Może też być tak, że przeplywka siada bo przeplyw jest faktycznie mały jak na BEX. Niech pokaze wartości z blocku 032.Nie jezdzi sie wykresem bo ludzie zle porownuja wykresy Kazdy patrzy na maksymalne KM, które wypadają np. w przedziale 6000-6800obr, a nie bierze pod uwage tego, że jedno auto, ma dużo więcej KM w przedziale 2200obr-5999obr niż drugie Dokładnie, tylko jedne święte słowa panowie: Auto przyspiesza dzieki momentowi, a V-max dzieki mocy. Jak chcesz miec moment musisz dmuchną albo miec pojemność, żeby dmuchnąc trza miec czym, jak moment rośnie, to i moc tez w tym samym zakresie. Czysta fizyka. No i sprawa najwazniejsza do czego bedzie używane autko??????
barb123 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 Zrobie za godzine jeszcze raz logi, bo byla korekta programu i zobaczymy. Auto uzywane do codziennej eksploatacji, zadne pałowanie.
wampir Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 3 i 20, 2 i 31, 115 i 118 , oraz zawartość kanału 032.
barb123 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 Log (0 - 003,020,032) Log (1 - 002,031) Log (2 - 115,118)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się