Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zalety i wady 2.0TFSI


kolunio

Rekomendowane odpowiedzi

Juz doczytalem , przy kole zapasowym na obudowie rozrzadu , przy kielichu patrzac z przodu po lewej stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie bym się przejechał autem któregoś z kolegów Który ma G 2.0T BGB manual quattro dla podównania. Bo mam wrażenie, że te 200 koni u mnie to jakieś takie podwiązane. Brak błędów w ECU 110kkm przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam a czy ktos z was uzytkowal 1.9tdi 130/115km? moglaby sie ta osoba wypowiedziec na temat roznicy w uzytkowaniu z gory dziekuje :)

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że co? W jaki sposób chcesz porównać diesla do tfsi? Ja użytkowałem 1.9 150KM z haldexem, ale nie rozumiem o jakie różnice Ci chodzi...

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze zle sformuowalem pytanie ale ogolnie chodzi mi zeby wypowiedzial sie ktos kto przesiadl sie z1.9tdi na 2.0t lub na odwrot

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biegi dluzsze, spalanie większe, szybciej sie nagrzewa, ładnie ciagnie od dołu lecz to nie to samo uderzenie NM co w dieslu. Większy potencjał jeszcze bawisz sie w modyfikacje silnika... Nie zostawiasz czarnej chmury :)

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zakupie kontrolowanym jezeli ktos szuka auta to wiekszosc zgodnie piszę, ze jak dluzsze trasy to diesel a krotkie to beznyzna... troche brednie robie rocznie 45-65tys jezdze dieslem czy wg was warto byloby zmienic na 2.0t ew 1.8t ? robi ktos z was tyle samo mniej wiecej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chcesz jeździć na gazie? Jak Cię stać na benzynę to nie widzę problemu.. Ja dieslem za 200zl robilem kolo 450km tym robie 350km. Plus taki ze nie przejmujesz sie wtryskami, padającym dwumasem, pękającymi głowicami, wycierającymi wałkami, zapiekającymi kierownicami turbiny... Przelicz sobie ale podejrzewam, ze jak diesel z malym przebiegiem i bedziesz go dobrze traktował to sie bardziej opłaci przy takich przebiegach

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chcesz jeździć na gazie? Jak Cię stać na benzynę to nie widzę problemu.. Ja dieslem za 200zl robilem kolo 450km tym robie 350km. Plus taki ze nie przejmujesz sie wtryskami, padającym dwumasem, pękającymi głowicami, wycierającymi wałkami, zapiekającymi kierownicami turbiny... Przelicz sobie ale podejrzewam, ze jak diesel z malym przebiegiem i bedziesz go dobrze traktował to sie bardziej opłaci przy takich przebiegach

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

a dobrze znosi gaz ? czy lepiej 1.8t?

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedzi jakby ktos cos chcial od siebie dodac jeszcze to prosze i z gory dziekuje

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio zauważyłem u siebie w 2.0tfsi ze jak stoi na postoju z uruchomionym silnikiem to dosyć głośno pracuje słychać w kabinie taki jakby deliaktny pyrkot , obroty około 800 moze 900 cały czas stoją równo no może od czasu do czasu drgną delikatnie albo podbije je delikatnie powiedzmy na 1000 i troszkę ucisza się te stukoty i później znów stukocze nie jest to fajne bo dosyć uciążliwe , ew. moge nagrać filmik jak to pyrkota , z błędów wyrzuca mi błędy:

Idle Control System RPM , Fuel Rail/System Pressure , Power Supply Terminal 30 wszystko to low co sądzicie o tym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio zauważyłem u siebie w 2.0tfsi ze jak stoi na postoju z uruchomionym silnikiem to dosyć głośno pracuje słychać w kabinie taki jakby deliaktny pyrkot , obroty około 800 moze 900 cały czas stoją równo no może od czasu do czasu drgną delikatnie albo podbije je delikatnie powiedzmy na 1000 i troszkę ucisza się te stukoty i później znów stukocze nie jest to fajne bo dosyć uciążliwe , ew. moge nagrać filmik jak to pyrkota , z błędów wyrzuca mi błędy:

Idle Control System RPM , Fuel Rail/System Pressure , Power Supply Terminal 30 wszystko to low co sądzicie o tym ?

przebieg mam 83 tysiące

Lutek90 wymieniałeś chociaż raz popychacz (szklankę) pompy paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten problem oleju dotyczy 2.0 tfsi z całego okresu produkcji czy bardziej tych 211 konnych bo już się gubię powoli :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytalem bardziej tych "nwoszych".. sam sie zastanawiam nad takim silnikiem.. i szczerze mowiac 1L na wymiane to dla mnie smiesznie malo, wiec to akurat mnie w ogole nie przeraza. bardziej sie obawiam spalania, po przesiadce z AFNa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie 2,0 tfsi trasa do 130km/h 7,5 litra , gorzej miasto i krótkie odcinki, ja bardziej bałbym się jedna brania oleju w większych ilościach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...