Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana popychaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ten, dokłądnie ale co do firmy to nie jestem pewien

Motul jest czesto podrabiany, kup u Dzika a bedzie na 100% ori

Opublikowano

U dzika?? tj??

---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ----------

A olej bd wymieniał jakoś w najbliższym czasie

Opublikowano

Dzik ......kolega z forum;)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano
U dzika?? tj??

---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ----------

A olej bd wymieniał jakoś w najbliższym czasie

aha to nic bo ja też będę po nowym roku zamawiał u dzika to by nas wyszło taniej ale jak się już przymierzasz to nie ma tematu

Opublikowano

Ok chyba zebrałem już wystarczające info dzięki za informacje

Opublikowano

jak wymienisz olej to podziel się jak to wygląda przejście z 10W40 na 5W40 bo też będę wymieniał przekonali mnie do tego na forum ale boje się trochę żeby nic się nie stało z silnikiem bo dużo się mówi o jakiś rozszczelnieniu się silnika

Opublikowano

No właśnie mam tą sama obawę co Ty jeszcze to przemyślę

Opublikowano

Napisze

Opublikowano

Kurcze panowie, jakie rozszczelnienia silnika? Że co się niby ma stać? Silnik zacznie rzygać każdy otworem? Straci kompresje? Jeśli tak by się stało to znaczy że macie szrot a nie silnik i tyle w tym temacie. Kupujecie za 400 zł inny silnik i śmigacie dalej. Broń boże jakieś tam remonty za 2tyś złotych bo to głupota! Kolejne 20 lat zamierzacie jeździć tym autem?

Opublikowano

Wiesz postaw się trochę w mojej sytuacji tzn sytuacji z biedna studencką kieszenią XD, ale mimo wszystko wydaje mi się że nie powinno sie nic stać

Opublikowano

ja u siebie jestem i tak już po remoncie bo brał olej a teraz zminimalizowałem to do 100 ml na jakieś 3 tyś km

Opublikowano

Ile Cb remont wyniósł tzn same części

Opublikowano

Gdybym był na twoim miejscu to osobiście wolałbym kupić już tego półsyntetyk dobrej firmy a resztę wydać na nowe świece jeśli nie były zmieniane.

Co do remontów to pisałem jakiś czas temu z jednym z kolegów z forum - siadł mu ADR. Osobiście mam ADR na popchnięcie za grosze (pewnie jak bym sprzedał go na złom to zyskałbym więcej ale szkoda mi dobrego silnika który nie brał oleju). Zamiast wziąć mojego ADR postanowił remontować. Koszt zamknął się w granicach 2tyś a i tak remont nie był kompletny. I ja pytam się po co? Dzisiaj mamy tą cudowną możliwość kupna silników z anglika za grosze. Wymiana to jeden dzień, więc po co bawić się w kosmiczne remonty? Po to żeby wiedzieć czym się jeździ, a po 2-3 latach i tak sprzedać auto? Dla mnie bez sensu.

Opublikowano

Nie nie masz racje co do tego remontu w sumie. Tzn zależy bo jak taki typowy kapitalny remonto to fakt faktem, że nie ma to sensu ale już wyremontować samą głowicę ewentualnie przy okazji wymienić pierścionki to to chyba sie jeszcze opłaca.

Opublikowano

ja u siebie robiłem generalny remont głowicy i pierścienie na tłokach wszystkie części wraz z sprawdzenie i wymiane wszystkiego w głowicy w servisie specjalizującym się w tym wyszło mi około 900 zł ale to jest cena po upuście szfagra bo jest mechanikiem a takto pewnie by wyszło z 2 tyś a ja robotę miałem za free

Opublikowano
Nie nie masz racje co do tego remontu w sumie. Tzn zależy bo jak taki typowy kapitalny remonto to fakt faktem, że nie ma to sensu ale już wyremontować samą głowicę ewentualnie przy okazji wymienić pierścionki to to chyba sie jeszcze opłaca.

Jak dla mnie jeśli jest już konieczność wymiany pierścieni to znaczy że silnik ma już dość. Ba, często zdarza się że po wymianie pierścieni sinik bierze więcej oleju niż przed. To znaczy jest spokój przez kilka tyś km a potem dzieją się cuda. Wszystko dla tego że jeśli pierścienie odmówiły już posłuszeństwa to bywa tak że same cylindry są zajechane, na przykład nie są już idealnie okrągłe tylko lekko jajowate co w połączeniu z nowymi pierścieniami daje efekt groszy niż przed wymianą. Jak dla mnie remontowanie takich silników jak 1,6 czy 1,8 mija się kompletnie z celem. Te silnik są zbyt tanie żeby opłacało się je porządnie remontować. Bo po co wydawać 2tyś na remonto skoro oryginalny silnik w dobrym stanie można mieć za 400-500 zł?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...