przemo33 0 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Witam, U mnie 1.9tdi BRB też jak kąt idzie w minus to spalanie maleje..(ale na 0 lub + 1 wydaje mi sie mocniejszy) Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Czy ktoś z was rozważał kwestię wpływu rodzaju pompy czynnika chłodzącego na ustawienie kąta synchronizacji. Czy pompy stosowane przed i po modernizacji napinacza maja taką samą średnicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Taka samą, tutaj nic nie moze byc inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezmond 0 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 W Brb miałem na początku -5,5. Ustawiłem na 0 i spalanie wzrosło o 2 litry. Z Fisa nie schodziło poniżej 8-9 litrów. Po wielu próbach okazało się że -2' wychodzi najlepiej. Spalanie 5,5 trasa 6-6,5 miasto (przy litrażowaniu) wtryski na vagu nagle okazały się być w stanie idealnym. Ma ktoś potwierdzone informacje że wartość ta ma być na 0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 19 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Ja jedynie mogę potwierdzić że po wymianie rozrządu z blokadami synchronizacja wychodzi z zerem i nic nie trzeba poprawiać. Sprawdzałem Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Nie zawsze wychodzi na "0" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damjan 6 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) U mnie po wymianie rozrządu kąt był ustawiony na 0 i po przegazowaniu potrafił skoczyć na 0,6. Dzisiaj zauważyłem, że na wolnych obrotach kąt skacze miedzy 0 a 1,1 (na vagu jest 0 potem 0,6 potem 1,1 znowu 0 i tak w kółko). Podczas jazdy są takie same wskazania. Jak myślicie pasek trochę się poluźnił i jechać na naciągniecie? A może taki skok jeszcze jest w normie? Ps. Rozrząd wymieniany pół roku temu. Mam napinacz mechaniczny Edytowane 14 Stycznia 2017 przez Damjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car_diag_cork 1 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 U mnie po wymianie rozrządu kąt był ustawiony na 0 i po przegazowaniu potrafił skoczyć na 0,6. Dzisiaj zauważyłem, że na wolnych obrotach kąt skacze miedzy 0 a 1,1 (na vagu jest 0 potem 0,6 potem 1,1 znowu 0 i tak w kółko). Podczas jazdy są takie same wskazania. Jak myślicie pasek trochę się poluźnił i jechać na naciągniecie? A może taki skok jeszcze jest w normie? Ps. Rozrząd wymieniany pół roku temu. Mam napinacz mechanicznyU mnie w AWX-ie kąt po wymianie rozrządu ustawiony na 0 i naprawdę rzadko kiedy podczas sprawdzania vcds-em skoczy na +0.6. Napinacz również mam mechaniczny. Wiem, że przed wymianą rozrządu kąt skakał pomiędzy -0.6 a + 1.1Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley F1 0 Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 U mnie wyglada tak, silnik 1.9 BRB DPF i EGR wywalony 0.0 spalanie w grupie 15 to 1.2l spalanie w trasie 7.3l /120kmh miasto to 10l+ -----tak bylo -2 spalanie w grupie 15 to 0.8l korekty pompek sie poprawily ale dynamika samochodu spadla-----teraz testuje -3 bede testowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiBiS4 0 Opublikowano 1 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 Panowie mam pytanie....jaki macie ustawiony kat synch w waszych BPW? I tym samym jakie spalanie na biegu jalowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mavver 1 Opublikowano 1 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 (edytowane) Ja jeszcze chętnie dopytam - czy zauważyliście różnice w ruszaniu? Ja po wymianie rozrządu miałem +3 ale auto wydawało mi się trochę przymilne dlatego ustawiłem na 0,0. Mam jednak dziwne wrażenie jakby drgania przy ruszaniu powodowało ustawienie tego kata. Co myślicie? Auto jakby delikatnie sie dławi przy ruszaniu, jak dam sporo więcej gazu jest ok. Dwumasa i poduchy zmienione, problem się zmniejszył ale nie ustąpił. Edytowane 1 Października 2018 przez Mavver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zabek425 0 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Witam, dołączę się do tematu. Mam po wymianie rozrządu synchro „0” Nie wiem ile miałem przed ? Ale auto trochę lepiej się zbierało i nie miało takiej „tudbodziury”. dodatkowo aktualnie czuć strasznie spaliny aż gruzą po nosie. Spalanie na vagu to 0.8l/h jaki byłby najlepszy kont dla AWX ? Ktoś testował ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 8 godzin temu, Zabek425 napisał: Witam, dołączę się do tematu. Mam po wymianie rozrządu synchro „0” Nie wiem ile miałem przed ? Ale auto trochę lepiej się zbierało i nie miało takiej „tudbodziury”. dodatkowo aktualnie czuć strasznie spaliny aż gruzą po nosie. Spalanie na vagu to 0.8l/h jaki byłby najlepszy kont dla AWX ? Ktoś testował ? jak mocno dodasz gazu to też jest "0" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubicv10 4 Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Witam, odgrzeje kotleta bo nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi. Chciałem zmienić kąt synchronizacji w a4 b7 2.0 16v był bliski -3 chciałem ustawić na 0 ; -0,5. Pod osłoną są 2 wałki ale wyczytałem żeby ustawić kąt na prawym, także zabrałem się do roboty i za drugim razem wyszło idealnie zero, pochodził chwilę, gazowałem ciągle stałe 0. to z podpiętym komputerem ruszyłem i cały czas 0 dopóki nie zacząłem go wkręcać na 3tys obrotów żeby zobaczyć jak się zbiera itp, nagle kąt wskoczył na -8... zatrzymałem sie chwilę, nic sie nie zmieniało to go zgasiłem i odpaliłem i znowu kąt 0. gazuje, jadę pomału nic się nie zmienia. jak mu znowu depne to znowu -8. No to przejechałem kawałek i rozpędzałem go to wskakiwało na -6. Dlaczego tak się dzieje? pozdrawiam. Dodam, że w 1.9 zmieniałem ja jednym wałku i ładnie wyszło 0 w porywach do -05 a tu nie wiem o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin 55 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2020 BRB 06r A4 B7 Dziś bawiłem się synchro, dotychczas ustawione miałem [ -1.5 / -2.0] Spalanie 0.6/h. Testowałem jazdę: - z idealnym 0.0 (zamulony był w wyższej partii obrotów), spalanie 0.4/h, - ( 0.0 do -0.5 ) jw. - ostatecznie ustawiłem [-1 przy wyższych obrotach wskakuje na chwilę do -1,5]. spalanie 0.4/h i wg mnie tak teraz jest OK Pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 U mnie przed wymiana rozrządu było 0 po wymianie 2.4, na ciepłym. Na tym 2.4 tak jakby drgało silnikiem na ciepłym i była bardzo dobra reakcja na gaz oraz dłużej odpalał. Zmieniłem na ciepłym na -0.5 mniej trzęsie silnikiem ale za to jest słabsza reakcja na gaz i szybciej odpala. Na każdym ustawieniu miałem i mam 06/0.7l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek77 1 Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 U mnie vag pokazywał -3, ustawiłem na 0 myśląc, że robię dobrze, okazało się, że spalanie wzrosło z 0,4l na 0,6 co realnie dało około 1-1,5l/100 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się