Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Już mi ręce opadły


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Kolegów, proszę o pomoc. Mam problem z moją A4, może już spotkaliście się z takimi objawami, a mianowicie.

Po uruchomieniu silnika na benzynie zaczyna nim rzucać, a w czasie jazdy zaczyna migać CHECK, po podpięciu VAG wywala błędy 16684, 16687.

Po przełączeniu na LPG silnik pracuje równo, nic się nie dzieje z silnikiem. Przewody wymieniłem, świece wymieniłem, filtr paliwa wymieniony.

Dolot sprawdzony, wtryskiwacze przekładałem miejscami. Tylko tak się zastanawiam, jakby świece, przewody czy dolot był nie szczelny to by też silnik nie pracował też na LPG. Silnik 1.8 AVV. Może macie pomysł co jeszcze mogę sprawdzić lub wymienić.

Opublikowano

Moze cos z pompka paliwa? Albo wtryskiwacze , lpg kozysta ze swoich wlasnych...

Opublikowano

sprawy zapłonowe,może coś z cewkami a może być coś takiego jak zapchany kat

Opublikowano

to by na gazie nie banglalo

zamien wtryskiwacz 3 z 1 (cylindry od przodu/rozrzadu sie liczy) i zobacz czy kod bledu sie zmieni z 16687 na 16685 - jesli tak, to ten wtrysk bedzie do wymiany

Opublikowano

Sprawdź wiązki wtryskiwaczy benzynowych

Opublikowano

Wtryskiwacze już zamieniałem, tylko że 2 z 3 cylindrem. Jeżeli chodzi koledzy o cewkę to już też wymieniałem. Czy jeżeli chodzi dobrze na LPG to i tak może być uszkodzony katalizator, czy nie będzie miał problemów także na LPG jak będzie uszkodzony katalizator. Sprawdzę instalację wtryskiwaczy, ale jak sprawdzić wydajność pompy paliwa.

---------- Post dopisany at 13:23 ---------- Poprzedni post napisany at 08:39 ----------

Instalacja wtryskiwaczy sprawdzona, wtryskiwacz przełożony z1 na 3 cylinder. Praca silnika i błędy bez zmian. Jedynie to zauważyłem że po wypięciu wtyki z wtrysku z3 cylindra nic się nie zmienia w pracy silnika, napięcie jest sprawdzałem miernikiem. Może jakieś pomysły.

Opublikowano

Może warto zmierzyć kompresję czy czasem na 3-cim cylindrze nie jest za duża różnica względem pozostałych.

(na gazie może być O.K. bo zupełnie inne warunki spalania).

Opublikowano

Może i kolega mieć rację z tą kompresją. sprawdzę w poniedziałek. Wymieniłem także i dzisiaj pompę paliwa, rezultat, to samo co przed wymianą. Na LPG śmiga aż miło.

Opublikowano

jakby kompresja kulala to i na gazie bylo by zle... szukaj przyczyny we wtyczce od wtryskiwacza, zmierz napiecie i porownaj z innymi

Opublikowano

Dzięki kolego za podpowiedź, w poniedziałek sprawdzę wtyczkę.

---------- Post dopisany 25-10-2013 at 16:58 ---------- Poprzedni post napisany 19-10-2013 at 18:52 ----------

Witam kolegów. Dziękuję wszystkim za pomoc. audi już śmiga. Przyczyną był zimny lut. Lutowanie przewodu od sterowania LPG 3cylindra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...