Krzysiek232 Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Witam Kolegów, proszę o pomoc. Mam problem z moją A4, może już spotkaliście się z takimi objawami, a mianowicie. Po uruchomieniu silnika na benzynie zaczyna nim rzucać, a w czasie jazdy zaczyna migać CHECK, po podpięciu VAG wywala błędy 16684, 16687. Po przełączeniu na LPG silnik pracuje równo, nic się nie dzieje z silnikiem. Przewody wymieniłem, świece wymieniłem, filtr paliwa wymieniony. Dolot sprawdzony, wtryskiwacze przekładałem miejscami. Tylko tak się zastanawiam, jakby świece, przewody czy dolot był nie szczelny to by też silnik nie pracował też na LPG. Silnik 1.8 AVV. Może macie pomysł co jeszcze mogę sprawdzić lub wymienić.
dawid2300 Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Moze cos z pompka paliwa? Albo wtryskiwacze , lpg kozysta ze swoich wlasnych...
darko Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 sprawy zapłonowe,może coś z cewkami a może być coś takiego jak zapchany kat
pioteros Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 to by na gazie nie banglalo zamien wtryskiwacz 3 z 1 (cylindry od przodu/rozrzadu sie liczy) i zobacz czy kod bledu sie zmieni z 16687 na 16685 - jesli tak, to ten wtrysk bedzie do wymiany
Mario Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Sprawdź wiązki wtryskiwaczy benzynowych
Krzysiek232 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Opublikowano 19 Października 2013 Wtryskiwacze już zamieniałem, tylko że 2 z 3 cylindrem. Jeżeli chodzi koledzy o cewkę to już też wymieniałem. Czy jeżeli chodzi dobrze na LPG to i tak może być uszkodzony katalizator, czy nie będzie miał problemów także na LPG jak będzie uszkodzony katalizator. Sprawdzę instalację wtryskiwaczy, ale jak sprawdzić wydajność pompy paliwa. ---------- Post dopisany at 13:23 ---------- Poprzedni post napisany at 08:39 ---------- Instalacja wtryskiwaczy sprawdzona, wtryskiwacz przełożony z1 na 3 cylinder. Praca silnika i błędy bez zmian. Jedynie to zauważyłem że po wypięciu wtyki z wtrysku z3 cylindra nic się nie zmienia w pracy silnika, napięcie jest sprawdzałem miernikiem. Może jakieś pomysły.
motor144 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Może warto zmierzyć kompresję czy czasem na 3-cim cylindrze nie jest za duża różnica względem pozostałych. (na gazie może być O.K. bo zupełnie inne warunki spalania).
Krzysiek232 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Opublikowano 19 Października 2013 Może i kolega mieć rację z tą kompresją. sprawdzę w poniedziałek. Wymieniłem także i dzisiaj pompę paliwa, rezultat, to samo co przed wymianą. Na LPG śmiga aż miło.
pioteros Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 jakby kompresja kulala to i na gazie bylo by zle... szukaj przyczyny we wtyczce od wtryskiwacza, zmierz napiecie i porownaj z innymi
Krzysiek232 Opublikowano 25 Października 2013 Autor Opublikowano 25 Października 2013 Dzięki kolego za podpowiedź, w poniedziałek sprawdzę wtyczkę. ---------- Post dopisany 25-10-2013 at 16:58 ---------- Poprzedni post napisany 19-10-2013 at 18:52 ---------- Witam kolegów. Dziękuję wszystkim za pomoc. audi już śmiga. Przyczyną był zimny lut. Lutowanie przewodu od sterowania LPG 3cylindra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się