krzysieksza Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Opublikowano 6 Maja 2016 Ja myślałem, że to dokładka z Cupry Z tyłu?? A tu taki strzał od kolegi
krzysieksza Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 No i padło turbo ;-) ale to nic bo awx już czeka :-P
hunter91 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) zasłona dymna Była? Edytowane 17 Maja 2016 przez hunter91
Animal Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Smutny widok... ale skoro turbo od AWX-a już czeka to nie ma tego złego...
pela235 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 No i padło turbo ;-) ale to nic bo awx już czeka :-P Pakuj awx'a w budzie!b5 robi fajny przeciąg:)
krzysieksza Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 No właśnie to robię dzisiaj będę miał auto do odebrania turbo świeżo po regeneracji tak że może będzie git... A takie pytanie ba ori turbo był program po zmianie na awx muszę robić kotekte??
pela235 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 No właśnie to robię dzisiaj będę miał auto do odebrania turbo świeżo po regeneracji tak że może będzie git... A takie pytanie ba ori turbo był program po zmianie na awx muszę robić kotekte??Myślałem, że pakujesz nie turbo od awx,a lecz cały silnik Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
krzysieksza Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 A no jeszcze nie ale jak silnik już będzie odmawiał posłuszeństwa to się pomyśli ;-)
hunter91 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Korekta jak najbardziej wskazana bo warto by bylo wykorzystac potencjał tej sprezarki
krzysieksza Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 Korekta jak najbardziej wskazana bo warto by bylo wykorzystac potencjał tej sprezarkiDzięki za odp. A jak nie zrobię korekty nie będzie się jej nic działo??
Kowi87 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Bedzie minimalnie gorzej wstawać, reakcja na gaz wolniejsza, jeśli miałbyś do tego 216ki i auto było by na seryjnym programie to 2-4 miechy turbo zapieczone.
krzysieksza Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) Mam 216 i program zrobiony Edytowane 18 Maja 2016 przez krzysieksza
Kowi87 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 to nic nie będzie sie działo dawki paliwa zgodne z kompem, wiec powinno być nawet lepiej
krzysieksza Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 No do tego egr zaślepiony i pełny Przelot z nierdzewki Turbo założone... Z racji tego że jest po regeneracji narazie spokojna jazda ale coś jest nie tak bo auto kiepsko wkręca się w obroty a jak już włączy się turbo to gdy jadę pod górkę i dojdzie do 2,6 - 3 tys obrotów odcina je
enczu Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 Fachowiec ze mnie nie jest, ale sprawdziłbym węże podciśnienia i enke U mnie problemy z turbo trwają i najpierw wypadło, że N75 do d*py, chociaż czasem też turbo ciągnęło, wymienione wszystko chyba już i została grucha.. Przejrzyj wszystko dokładnie, bo może to być pierdoła. Kiedyś jak turbo mi padło w busie, zasłona była naprawdę wyjątkowa, na rondzie ruch zatrzymany
Pavetti Opublikowano 16 Czerwca 2016 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Ładne autko Przyłączam się do obserwowania tematu. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się