Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja pomp olejowych 2.0 tdi audi vw seat skoda


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, Mateo1989 napisał:

#FUTURUM jeśli po zdjęciu pompy i wysłaniu do Was okaże się że Imbus jest tylko lekko zarysowany i stwierdzicie że pompa jeszcze się nadaje do jazdy i wymiana imbusa na jakiś czas pomoże to czy informujecie o tym telefonicznie czy z automatu robicie pompę choć nie trzeba by tego robić ? Zawsze to mniejsze koszta i w sumie tylko kurier do Was i z powrotem . Wiem że to tylko na jakiś czas zapobiega ale czasami może sie okazać że w niedługim czasie pozbędę się auta i bez sensu wywalać tyle kasy.

Raczej bez sensu wyjmować moduł i montować niepoprawiony.

Rób pompę na na tip-top albo jeździj na ryzyko a jak kiedyś się kontrolka oleju zaświeci to natychmiast wyłącz silnik i wtedy rób pompę.

Opublikowano
11 godzin temu, Rabbi napisał:

Raczej bez sensu wyjmować moduł i montować niepoprawiony.

Rób pompę na na tip-top albo jeździj na ryzyko a jak kiedyś się kontrolka oleju zaświeci to natychmiast wyłącz silnik i wtedy rób pompę.

Czasami jest tak i o to mi właśnie chodzi że jeśli pompa po wymianie Imbusa pochodzi jeszcze z dobry rok lub 2 lata bo jest w dobrym dość stanie gniazdo, a w danym momencie nie bardzo ma się te kilka stów około 1200 zł z olejem i pracą mechanika to może lepiej przeczekać i później zrobić?  Wysłanie do Was na sprawdzenie za wiele nie kosztuje wiec to wydaje mi się być dobre rozwiązanie chyba że pompa do Was przychodzi i od razu ją naprawiacie bez informowania że jeszcze można jeździć jak się Imbus zmieni na nowy tylko trzeba mieć na uwadze że w końcu trzeba to zrobić .

Moja odpowiedz bierze się z tego choćby nawet podobnego powodu co miał mój brat który robił pompę w niedaleko sąsiadującej z Wami firmie która z automatu naprawiła pompę ,choć ta mogła jeszcze spokojnie po wymianie imbusa chodzić dobry rok lub więcej bo było to widać bo stanie imbusa i gniazda ale wymienili wszystko bez konsultacji od razu, trochę takie podejście by tylko kasę przytulić. U mechanika jak wyciągali pompę to od razu sprawdzili jak to wygląda w środku itp i było dobrze ale wysłali by być pewnym do tamtej firmy i od razu naprawili i odesłali tłumacząc że niby gniazdo było mocno zniszczone co ewidentnie mijało się z tym co mechanik i brat widział na warsztacie. W sumie brat mógł w ogóle tego nie robić bo co się okazało za 7 miesięcy sprzedał auto i naprawa z jego strony była zbędna. Proszę się nie obrazić że tak to wszystko opisałem w Waszym kierunku ,nie jest toi żaden atak,tylko chciałem dowiedzieć się czy jesteście bardziej profesjonalni w tym temacie niż tamci jeśli dobrze to ująłem :) Pozdrawiam serdecznie.

Opublikowano

Wiesz, wszystko robisz na własne ryzyko. Możesz to pominąć i zregenerować przy kolejnej wymianie oleju. Do tego czasu może się nic nie stać, a możesz załatwić silnik, i w tedy będziesz w plecy dużo więcej jak parę stów. Może się też nic nie stać, a niczego nie świadomy następny właściciel się przekona zaraz po kupnie co mu zostawiłeś w spadku. 

Tu jest niestety brutalna prawda, że utrzymanie auta kosztuje i wybieranie półśrodków zawsze się mści podwójnie, zawsze.

Opublikowano
21 godzin temu, Mateo1989 napisał:

Czasami jest tak i o to mi właśnie chodzi że jeśli pompa po wymianie Imbusa pochodzi jeszcze z dobry rok lub 2 lata bo jest w dobrym dość stanie gniazdo, a w danym momencie nie bardzo ma się te kilka stów około 1200 zł z olejem i pracą mechanika to może lepiej przeczekać i później zrobić?  Wysłanie do Was na sprawdzenie za wiele nie kosztuje wiec to wydaje mi się być dobre rozwiązanie chyba że pompa do Was przychodzi i od razu ją naprawiacie bez informowania że jeszcze można jeździć jak się Imbus zmieni na nowy tylko trzeba mieć na uwadze że w końcu trzeba to zrobić .

Moja odpowiedz bierze się z tego choćby nawet podobnego powodu co miał mój brat który robił pompę w niedaleko sąsiadującej z Wami firmie która z automatu naprawiła pompę ,choć ta mogła jeszcze spokojnie po wymianie imbusa chodzić dobry rok lub więcej bo było to widać bo stanie imbusa i gniazda ale wymienili wszystko bez konsultacji od razu, trochę takie podejście by tylko kasę przytulić. U mechanika jak wyciągali pompę to od razu sprawdzili jak to wygląda w środku itp i było dobrze ale wysłali by być pewnym do tamtej firmy i od razu naprawili i odesłali tłumacząc że niby gniazdo było mocno zniszczone co ewidentnie mijało się z tym co mechanik i brat widział na warsztacie. W sumie brat mógł w ogóle tego nie robić bo co się okazało za 7 miesięcy sprzedał auto i naprawa z jego strony była zbędna. Proszę się nie obrazić że tak to wszystko opisałem w Waszym kierunku ,nie jest toi żaden atak,tylko chciałem dowiedzieć się czy jesteście bardziej profesjonalni w tym temacie niż tamci jeśli dobrze to ująłem :) Pozdrawiam serdecznie.

Jak już ustaliliśmy-kartka z adnotacja do przesyłki-"Po sprawdzeniu gniazda proszę o kontakt". Z tego co wiem to "imbusa" miałeś już wymienianego i mówiłeś że jest lekko objechany.Jeśli gniazdo masz wyklepane to imbus może wyglądać jak nowy.Tak robi większość mechaników-wymienia sam trzpień,kasuje a po 20 tyś auto powraca na podnośnik. Klient zadowolony bo mało zapłacił i mechanik bo skasował za robotę(w audi dużo pracy przy ściągnięciu miski)...

Opublikowano
W dniu 9.01.2020 o 08:25, FUTURUM napisał:

Jak już ustaliliśmy-kartka z adnotacja do przesyłki-"Po sprawdzeniu gniazda proszę o kontakt". Z tego co wiem to "imbusa" miałeś już wymienianego i mówiłeś że jest lekko objechany.Jeśli gniazdo masz wyklepane to imbus może wyglądać jak nowy.Tak robi większość mechaników-wymienia sam trzpień,kasuje a po 20 tyś auto powraca na podnośnik. Klient zadowolony bo mało zapłacił i mechanik bo skasował za robotę(w audi dużo pracy przy ściągnięciu miski)...

Rozumiem. Coś czuje że skoro ktoś już tam zaglądał to może być nieciekawie ale zobaczymy co wy stwierdzicie bo to jest najważniejsze teraz bo nie ma co iść totalnie na łatwiznę by zaraz ponownie dawać auto na podnośnik. Tylko mam pytanie ile taki imbus po wymianie na nowy wytrzymuje ? Tylko wspomniane około 20tysiecy km ?czy więcej ? bo jeśli tak mało to nawet nie opłaca się wymieniać samego imbusa to fakt.

Opublikowano

Witam. Jestem już po regeneracji wałków przez Futurum. Super kontakt i krótki czas oczekiwania. Firma jak najbardziej godna polecenia.

Opublikowano

Wszystko ok z tym kołem pośrednim? Udało się poprawnie ustawić?

Opublikowano
W dniu 15.01.2020 o 20:32, FUTURUM napisał:

Wszystko ok z tym kołem pośrednim? Udało się poprawnie ustawić?

Wszystko ok ustawione na godz 6 i auto śmiga. to koło pośrednie było jakoś uszkodzone czy coś ?

Opublikowano (edytowane)

Sorki u Ciebie było wszystko ok.Ta wiadomość miała być do " KYLER".

Kupiony samochód posiadał nieprawidłowo ustawione koło pośrednie-całkowicie zjedzona panewka od środka..Ktoś wymieniał "imbusa" i dotykał koła..

BĘDĘ TRĄBIŁ DO SKUTKU-NIE DOTYKAMY KÓŁ ZĘBATYCH !!!

IMG_20191212_133822.jpg

IMG_20191212_133840.jpg

IMG_20191212_133858.jpg

Edytowane przez FUTURUM
Opublikowano
W dniu 21.01.2020 o 09:23, FUTURUM napisał:

Sorki u Ciebie było wszystko ok.Ta wiadomość miała być do " KYLER".

Kupiony samochód posiadał nieprawidłowo ustawione koło pośrednie-całkowicie zjedzona panewka od środka..Ktoś wymieniał "imbusa" i dotykał koła..

BĘDĘ TRĄBIŁ DO SKUTKU-NIE DOTYKAMY KÓŁ ZĘBATYCH !!!

IMG_20191212_133822.jpg

IMG_20191212_133840.jpg

IMG_20191212_133858.jpg

 

Witam. Dopiero dzisiaj odebrałem Auto. Narazie zrobiłem z 50 km nim więc na ten moment wszystko w porządku.

 Oczywiście polecam serwis Futurum kontakt na najwyższym poziomie rzetelnie tłumaczą i podpowiadają. 
 

Opublikowano

:hi:

Opublikowano

Z życia wzięte..Przedstawiam zdjęcia do czego doprowadza jazda na czerwonej kontrolce oleju...(wtopione panewki w wałek balansowy)

IMG_20200130_174128.jpg

IMG_20200130_174146.jpg

IMG_20200130_174155.jpg

IMG_20200130_174215.jpg

IMG_20200130_174253.jpg

IMG_20200130_174329.jpg

Opublikowano

Ktoś kiedyś pytał dlaczego nie można odkręcać koła pośredniego i samemu ustawić.. Odpowiedź jest prosta-aby nie stała się taka sytuacja jak na zdjęciu poniżej...

DSCN4214.JPG

Opublikowano (edytowane)

Witam,

VW Passat,kod silnika CFFB.Rok produkcji 2012.Czy silnik ten też objęty jest ryzykiem wycierającego się imbusa?

Edytowane przez bouzuki
błędy
Opublikowano

jeździć do 450-500 tyś później kontrola...

Opublikowano
2 godziny temu, FUTURUM napisał:

jeździć do 450-500 tyś później kontrola...

Podziękował

Opublikowano

Moduł olejowy użytkownika forum.. Zrobił to przed pojawieniem się Alladyna

Opublikowano

Witam. Pisałem poprzez formularz allegro odnośnie regeneracji do Audi a3 2.0 tdi 170km kod cbbb. Proszę o odpowiedź 

Opublikowano

Witam.Wałek balansowy dla forum 550 zł plus koszty wysyłki.Zużyty musi być przygotowany do oddania kurierowi.Jeśli zależy Ci na pełnej gwarancji moduł musi trafić do nas na jeden dzień

(odkręcony od bloku bez rozkręcania przysyłasz do nas)

Opublikowano

Zdjęcia ku przestrodze, jeśli ktoś chciałby samemu grzebać (wymieniać zabierak) przy module olejowym...Miało być szybko i tanio a wyszło inaczej.Tłumaczymy wszystkim, że pośpiech w tej dziedzinie trzeba wyeliminować-ale "Kowalski" jest mądrzejszy od całego systemu...

IMG_20200423_165525.jpg

IMG_20200423_175943.jpg

IMG_20200423_175952.jpg

IMG_20200423_180034.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...