baszmak7 Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 To nie wiesz, że tutaj Rogal rządzi ? Kolego , a znasz Witka ???? cały lans polega na tym żeby zjeżdzić robote innych i na tej podstawie "zbudować" własny wizerunek,Robert z Tune Up się wypowiedział,może inni tunerzy zabiorą głos odnosnie wyniku
marcin4x4 Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 cały lans polega na tym żeby zjeżdzić robote innych i na tej podstawie "zbudować" własny wizerunek, cóż uczymy się od najlepszych czyli premiera i reszty bandy. Robert z Tune Up się wypowiedział,może inni tunerzy zabiorą głos odnosnie wyniku myślę że to wystarczy, nie widzę powodu by za każdym razem jak komuś się coś uda to cała reszta ma go chwalić, byłoby to nawet dziwne bo w końcu jest to konkurencja i robi im pod górę podnosząc poprzeczkę.
Piotrek98igo Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 najlepiej jechac po kims kogo nie ma na forum
Daron7 Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 najlepiej jechac po kims kogo nie ma na forum A kto i gdzie po kim jedzie, bo nie wiem o niczym ?
baszmak7 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 najlepiej jechac po kims kogo nie ma na forum A kto i gdzie po kim jedzie, bo nie wiem o niczym ? ewidentnie raczej Darku masz do Rogala,gdzie ten wykres z hamowni stacjonarnej?
Fahoo Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Tu na forum jest kult Rogala i nie da sie temu zaprzeczyć...tylko że Rogal ma was wszystkich w d*pie i kasuje jak frajerów po 1000 w góre a wasze auta wiecie jak nazywa??? 1,9 na vp37 i pd... ze to są stare kible:facepalm:
Kowi87 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Tu na forum jest kult Rogala i nie da sie temu zaprzeczyć...tylko że Rogal ma was wszystkich w d*pie i kasuje jak frajerów po 1000 w góre a wasze auta wiecie jak nazywa???1,9 na vp37 i pd... ze to są stare kible:facepalm: niewiem po co wy tak go jedziecie, przeszkadza wam to ze w dobrym momencie wszedł na rynek(czyt. wybił sie)? kiedys był po prostu polecany, teraz zrobiła sie konkurencja - większy wybór, inne ceny, nie ma już wątków grupowy chiptunning jak to kiedys było, a to że se nazywa stare vp kiblem to co z tego jeśli mówi prawde(w końcu nie jest to wynalazek XXI wieku), trzeba robic coraz to nowsze jednostki, a nie stać w miejscu:whistling:
Piotrek98igo Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 bo sa to stare kible co nie oznacza ze chu.... silniki:naughty:
baszmak7 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Tu na forum jest kult Rogala i nie da sie temu zaprzeczyć...tylko że Rogal ma was wszystkich w d*pie i kasuje jak frajerów po 1000 w góre a wasze auta wiecie jak nazywa???1,9 na vp37 i pd... ze to są stare kible:facepalm: posłuchaj Fachuro,załóż oddzielną ankietę na temat Rogala,zadaj pytanie kto jest zadowolony a kto nie a teraz najlepiej pokaż ten mocny projekt z wykresem z hamowni stacjonarnej a jeszcze jedno skąd wiesz że wszyscy są zadowoleni z twojej roboty?1.9 to jest stary kibel bo to stara konstrukcja jak świat i to jest smutna prawda
Fahoo Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Mam w d*pie jego robote"obrońco" ....co do wykresu to spokojnie musicie czekać...nie kazdy zyje tuningiem 24h/dobe czasami trzeba iśc popracowac:decayed: I jak widać mało wiesz o tdi i jego ewloucji np ze 2,0 8v to to samo co 1,9 a 2,016v jest na bazie 1,9 ze zmienioną głowicą...radze w kwestjach technicznych zamilcz ,bo sie ośmieszasz
Kowi87 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Mam w d*pie jego robote"obrońco" ....co do wykresu to spokojnie musicie czekać...nie kazdy zyje tuningiem 24h/dobe czasami trzeba iśc popracowac i to jest ta różnica, Ty hobbystycznie po pracy, a on w pracy:whistling: stąd wyższa cena, jakość strojenia lepsza czy gorsza cieżko ocenić, każdy ma swoich klientów jak to bywa w każdej branży:wink: żeby nie było, teraz pewnie będe sobie stroił u darona mojego starego kibla, bo mam zwyczajnie blizej do niego:wink:
Fahoo Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 hobbistycznie jak hobbistycznie na codzien naprawiam auta, bo na tym zarabia sie więcej niz na tuningu:wink:
baszmak7 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 I jak widać mało wiesz o tdi i jego ewloucji np ze 2,0 8v to to samo co 1,9 a 2,016v jest na bazie 1,9 ze zmienioną głowicą...radze w kwestjach technicznych zamilcz ,bo sie ośmieszasz wodzu naucz jeszcze czegoś,a o CR? słyszałeś? czy błądzisz w klopach 1.9 cały czas
aw69 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 I Stań kolo takiego paska Graty Ja, ja chętnie stanę też passatem
Daron7 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 baszmak7 spokojnie, nie martw się o wykres Na głowie nie mam jedynie auta, są też inne obowiązki. A żeby nie było że nic się nie dzieje w temacie modyfikacji, jest moc to przyszła pora na polerkę lakieru i aktualnie auto tak się prezentuje : ---------- Post dopisany 19-11-2013 at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany 14-11-2013 at 23:58 ---------- Witajcie ponownie ! Po nadejściu temperatur poniżej 10stopni zaczęły się problemy ze sprzęgłem, musiałem jeszcze bardziej ograniczyć moment z dołu (do 3000obr) i jak na razie jest ok, ale wiem że to wina docisku (seryjny AHU) i będzie jak się uda przed mrozami wzmocniony. Jak zapewniałem tak zrobiłem i odwiedziłem obciążeniówkę Problemy ze sprzęgłem, dopiero za chyba 4tym albo 5tym pomiarem skleiło i wyszło tak : Pomiar robiony na 4ce (przy 4.8tyś 192km/h), opony 215/45/R17. Straty jak dobrze widzę jakieś 34Hp przy 4000obr - niech wypowiedzą się spece od hamowni, czy wykres jest przekłamany czy nie, osobiście uważam że jest to poprawny pomiar. Moc max jest ~3% mniejsza niż na Dynomecie, moment praktycznie w 100% identyczny (dół sporo by się zmienił jakbym zostawił paliwo z dołu podejrzewam że pod 490Nm) więc Dynomet jest urządzeniem które przy poprawnych ustawieniach pokazuje bardzo zbliżone wartości do realnych. Będą kolejne pomiary po zrobieniu docisku Dodaje jeszcze video z hamowania i zadymienia (jeśli to można nazwać zadymieniem przy tych mocach): Próba na 3cim biegu (kompletnie nieudana) : Tutaj z uślizgiem sprzęgła i pech - bateria w tel padła, nie dane było nagrać bez uślizgu.
juby_p Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Kurcze zazdroszczę umiejętności strojenia:) i ciesze się ze przeróbka turbo daje radę...
Daron7 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Dzięki Piotrek za miłe słowa ! Przeróbka daje radę bez wątpliwości. Czekam na komentarze innych, głównie tych wątpiących w wyniki z dynometu
pastaldo Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Do tej mocy i momentu przydało by się odpychanie na 4 łapy i mocniejsze sprzęgło żeby to przenieść na koła. Gratulacje wyniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się