pagan Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 WITAM PROBLEM NASTĘPUJĄCY PO ZAKUPIE AUTA,WYMIENIONY ZOSTAŁ OLEJ WSZYSTKIE FILTRY,ROZRZĄD PASEK NA ALTERNATORZE. PO PRZEJECHANIU 50 KM AUTO ZACZĘŁO WYDAWAĆ TAKIE DŹWIĘKI: Filmik051.mp4 - YouTube FILM ZAPOŻYCZONY Z FORUM. ZAUWAŻYŁEM RÓWNIEŻ SPORE CHLAPANIE OLEJEM I DMUCHANIE PO WYJĘCIU BAGNETU.DODATKOWO DO TEGO SZUMU PO ZDJĘCIU NOGI Z GAZU SŁYCHAĆ BULGOTANIE,MYŚLAŁEM,ŻE TO ZAPOWIETRZONY UKŁAD CHŁODZENIA,ALE STAWIAM BARDZIEJ NA OLEJ W SILNIKU. PRZED WYMIANĄ WSZYSTKIEGO PROBLEMU NIE BYŁO!!!
arris_88 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Po pierwsze zapoznaj się z zasadami net-etykiety. Po drugie to normalne że po wyjęciu bagnetu uchodzi ciśnienie. Trzecia sprawa podepnij VAG i zrób logi.
pagan Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Opublikowano 5 Listopada 2013 Ciśnienie uchodzi ok zgodzę się,ale kopci i chlapie więc to chyba nie jest normalne,pod Vagiem nic nie pokazało,a co do zasad to każdego nowego użytkownika musicie upominać,trochę wyrozumiałości.Ty jak zaczynałeś to wszystko wiedziałeś.
mycha1236 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 u każdego trochę dmucha z tego co czytałem na forum pompowtryskiwacze sa smarowane chmura olejowa , a jak wyjmujesz bagnet i gazujesz to normalne ze pochlapie trochę , ja z tym dźwiękiem turbo jeżdżę juz około 4 miesiące i jest wszystko ok , dziek jest zwiazany z lekkim przeładowaniem regulacja gruchy może pomoc albo czyszczenie VNT zrób komplet logow jezeli jest cos nie tak to wszystko bedzie widac
pagan Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2013 Mechanik rozebrał silnik,wymienił pierścienie,panewki,zrobił głowice,problem z dźwiękiem pozostał,a z dnia na dzień się nasila, słychać go podczas jazdy przy gwałtownym zdjęciu nogi z gazu,chrobotanie zacieranie,następny problem jaki powstał po zrobieniu silnika to sprężarka od klimatyzacji,przewody cały czas oszroniałe,siła nawiewu sama się reguluje po wpadnięciu w dziurę a spod samochodu leje się woda...Co do silnika sprawa załatwiona,nie bierze oleju,nie kopci itd.Czy dźwięk może pochodzić od alternatora?
steve69 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 ...Czy dźwięk może pochodzić od alternatora? Czytałeś to co napisał mycha1236 ? Ze swej strony dodam, że w moim aucie taki sam dźwięk również pojawił się jakiś czas po wymianie oleju i filtrów. Od tamtej pory minęło już ponad 4 lata i nic się nie dzieje. To "szuranie" nie występuje zawsze. Bywa tak, że przez dłuższy okres czasu jest cisza by za jakiś czas znowu się pojawić. Zresztą opisany przez ciebie problem był już omawiany na forum nie raz - oto lektura na wiele godzin: a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b6-awx-niepokojacy-dzwiek-11005/ -- Pozdrawiam. Sławek
MichalPoti Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 u mnie to samo. Dziwna sprawa, że autko kupione było ciche (zalane Castrolem LL) natomiast po wymianie rozrządu i oleju na Motul dzwięk się pojawił. Zły olej? Coś źle złożone?
adrian998998 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Ten dzwięk to cofka powietrza z turbiny wiec nie ma co się przejmować.
MichalPoti Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 ok, ale dlaczego zaczęła występować dopiero po wymianie 'wszystkiego'?
mycha1236 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zbieg okoliczności , lub twój styl jazdy u mnie dźwięk wystąpił na castrolu edge
SikoraEłk Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Ja w listopadzie sprowadziłem z niemcowni A4 AWX, wszystko chodziło idealnie. Wymieniłem wszystkie filtry i olej na Liqui Moly 5w40 i po przejechaniu ok 500 km zaczęło mi coś szurać przy zmianie biegów jak silnik schodzi z obrotów. Samochód normalnie przyspiesza nie ma żadnych błędów w vag-u tylko to denerwujące szuranie(tarcie). Byłem u gościa co regeneruje turbawki żeby sprawdził mi turbo i po jeździe próbnej stwierdził że zacina mi się geometria turbiny i to szuranie jest tego skutkiem. Mówił żebym na razie z tym jeździł do czasu, aż wejdzie w tryb awaryjny i wtedy przyjechał ją zregenerować. Nie wiem co o tym myśleć.
mycha1236 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 I ma racje ja jeżdżę z tym około roku i nic się nie dzieje Ps. Witaj kolego z Ełku
aras837 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 He, he, he. Ja jeżdżę 3 lata i nic. niech sobie szura, pierdołami sobie głowy nie zaprzątam. Szuranie w lato zanika a w zimie się pojawia.
Kamaz1980 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Ja również mam coś takiego i mi się wydaje ze to wiskoza bo jak ja sprawdzałem z kumplem i ją przytrzymał na chwile to nie było takiego dźwięku
mycha1236 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Sciagnij sobie wezyk z gruszki turbo i pogazuj u mnie dzwieku wtedy nie ma
RALF76 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 U mnie ten dźwięk szurania jest 4 lata, oleju nie bierze i moc jest OK - nie ma się czym przejmować.
MiruK Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Jak bardzo nie szura i dobrze jedzie to się nie ma co przejmować, te typy tak mają. U mnie szura (a czasem nie szura;) już 4 lata z tym że nie jest to jakoś bardzo głośne (trzeba się wsłuchać) wyczuwalne przy zmianie biegu z jedynki na dwójkę i na trójkę jak silnik schodzi z obrotów, potem już nie słychać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się