powaguspisz Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Wiem że film nie odda wrażenie takiego jak na żywo, ale jestem ciekaw jak to ci pracuje czy da się tym w trasie jechać jak masz wywalone katy ?? i na pełnym przelocie ?? Bo chcę to zrobić u siebie, ale zastanawiałem się coś w miejsce puszek od katów wstawić by nie brzęczało za mocno.
Robero321 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Pełen przelot jest w puszkach po katalizatorach ostatnie tłumiki końcowe zostawiłem. Więc mówiąc o pełnym przelocie mam na myśli układ do ostatnich tłumików. W środku katalizatorów są zamontowane tłumiki przelotowe. Wyglądają podobnie do strumienicy. Różnica polega na tym że są wspawane w środek obudowy po kacie i- są to nawiercane rury wyglądające trochę jak strumienica i są owinięte specjalnym materiałem wygłuszającym który powoduje że samochód nie jest o wiele głośniejszy. Tak przygotowane tłumiki są wsadzone i obspawane w środu i zamknięte w kacie spawy zeszlifowane. Całośc jest praktycznie jak ori spawacz w jednym kacie mogłby lepiej doszlifować spawy ale i tak jest nieźle. Głośność podniosła się nie znacznie naprawdę przy normalnej jeździe nie ma różnicy dopiero jak się depnie czuć że tak jak by było odrobine głośniej. Różnica po wywaleniu wszystkich katów jest też w osiagach czuć że zaczyna się zbierać już przy niższej prędkości obrotowej silnika, czuć ze ma lżej.
powaguspisz Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Taki sam pomysł miałem że by wyjąc cały układ rozciąć katalizatory i w te miejsce wstawić jakieś własnie strumienice, z tym że z góry będę ciął nie będzie nic widać wtedy. A możesz mi powiedzieć nazwę bądź namiar na materiał ten wygłuszający. Nakręciłem się i będę robił tylko wiem że też ciężko jest wydłubać środki. Troszkę dłubania.
Robero321 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Nie wiem jak się ten materiał nazywa jak podjedziesz do jakiegoś tłumnikarza to Ci powie albo nawet sprzeda często mają to - to trochę podobne ze struktury do takiej waty szklanej.
powaguspisz Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Ok wielkie dzięki, i zabieram się do pracy, zdam relację z efektu. Mam pełno w ofercie układów wydechowych i wszelkich do nich elementów, m.in bandaże itp, ale nie słyszałem o tym wygłuszeniu ale ok poszukam. Jeszcze raz dzięki
machu85 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Przednie katy (te małe) jak się zastąpi rurami to diagnosta się będzie rzucał? Te duże katy jak się rozetnie i wyciągnie całą platynę w jednym kawałku to można sprzedać w tej lepszej cenie jako całość?
BeyerBrown Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Przednie katy (te małe) jak się zastąpi rurami to diagnosta się będzie rzucał? Te duże katy jak się rozetnie i wyciągnie całą platynę w jednym kawałku to można sprzedać w tej lepszej cenie jako całość? Wydaje mi się, że jak pan diagnosta włoży analizator w wydech to tak A jakbyś zechciał takim samochodem pojechać do Niemiec, to policja gdyby Cię zatrzymała i zbadała co wylatuje z tyłu auta, to pod eskortą zawiezie Cię do serwisu by to naprawili... tanio nie będzie Ktoś sprawdzał kiedykolwiek czy brak katów jest nie do wykrycia przy takiej analizie?
Robero321 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Ta a świstak siedzi i zawija w sreberka.. Po wywaleniu katów na przeglądzie sprawdzali spaliny i nic nie mówił diagnosta że jest coś nie tak. Polskie normy są dość wysokie jeśli chodzi o spaliny
BeyerBrown Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Ta a świstak siedzi i zawija w sreberka.. Po wywaleniu katów na przeglądzie sprawdzali spaliny i nic nie mówił diagnosta że jest coś nie tak. Polskie normy są dość wysokie jeśli chodzi o spaliny Dobrze wiedzieć
bugi23 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Ja mam wywalone wszystkie katy i wspawane rurki, na przeglądzie diagnosta nic nie gadał, ale też nie sprawdzał spalin. Edytowane 11 Listopada 2014 przez bugi23
powaguspisz Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Przegląd przeglądem, to nie brzęczy i nie ma metalicznego dzwięku ?? Da się tym jechać?? mógłby ktoś wkleić jakiś filmik jak to pracuje.
mateoskr1 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Ja mam wybebeszone przednie katy, bo są malutkie, a zamiast tylnych mam wspawane strumienice (nie te które zawirowują spaliny i przyspieszają tylko zwykłe, które troche spowalniają spaliny emitując troche katalizator). Wrażenia akustyczne? Auto pracuje naprawde ciut głośniej, nie ma jakiejś kolosalnej różnicy w głośności. Ma fajny lekko metaliczny podźwięk, ale nie chodzi jak stara calibra tylko naprawde przyjemnie. Teraz poprostu słychać, że to V'ka Wadą jest, że czuć spaliny, no ale coś za coś, ja tam z ekologami sie nie z pouchwalam No i przede wszystkim auto JEDZIE, w porównaniu do tego co miałem wczesnej, gdy mi sie jeden kat przytkał Polecam taki zabieg
soul87 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 w 3.0 nagminnie zapychaja sie katy.... przy objawach typu wypadanie zaplonow, spadek mocy, gdy wymiana cewek nie pomaga od razu trzeba zabierać sie za katalizatory.... pare razy czytalem opinie na temat peknietych blokow w 3.0... zastanawiam sie czy nie jest to powikłanie własnie po zapchaniu sie katalizatorow... podobne rzeczy działy się/dzieją się w 3.0v6 mazdy/forda ....
cygaro Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Witam wszystkich wpis dziewica. laik w audi . zakupiłem AUDI A4 B6 3.0 QUATTRO ASN rok 2003 po zakupie doprowadzam do stanu to autko wymiana przy stanie licznika 1904455 a więc tak CO OPIS KIEDY WYMIANA AKUMULATOR BOSCH GIGAWATT 95AH/800A 12V ROZRZĄD kompletny OLEJ 5W40 6,5 LITRA FILTR OLEJU OP526/5 FILTR KABINOWY K1078A PŁYN WSPOMAGANIE ZIELONY ŻARÓWKA KSENONOWA D1S 4300K SZCZOTKI ALTERNATORA KOLEKTOR SSĄCY I JEDNOSTKA NAPĘDU Z SUWAKAMI OBROTOWYMI 06C133611 PRZEWODY KOLEKTORA NABICIE KLIMY WPROWADZENIE OLEJU 0,460KG 10 G FILTR POWIETRZA AP179/2 ŚWIECE ZAPŁONOWE IRYDOWE LPG LASER LINE NO.1 NGK 1496 FILTR PALIWA PROSZĘ O POMOC KIEDY NASTĘPNE WYMIANY POSZCZEGÓLNYCH RZECZY DZIĘKUJE
darox5 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Ja też nie wiem o co chodzi. Jak wymieniles to o czym piszesz to ze 3 tys dolozyles. Xperia Z2
Robero321 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Też nie bardzo kumam o co kaman. Chyba o to za ile powinien zrobić to ponownie
cygaro Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 sory źle wkleiłem chodzi mi o świece zapłonowe mamIRYDOWE LPG LASER LINE NO.1 NGK1496 i niewiem jaki jest ich okres używania i temat navi audi auz1z186329402 zależy mi na płycie z mapą do kosza poszło już z 15 płyt i nic laser czysty na orginalnej śmiga aż miło tylko że to szwajcaria pomocy coś z tą płytą. jeszcze o uzupełnienie oleju w skrzyni biegów jak sprawdzić poziom i czym to najlepiej uzupełnić silnik w opisie
machu85 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Cygaro, robisz rozpiz*ziel na forum, piszesz wszędzie o wszystkim i to byle jak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się