Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opinie o silniku i koszty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem że film nie odda wrażenie takiego jak na żywo, ale jestem ciekaw jak to ci pracuje czy da się tym w trasie jechać jak masz wywalone katy ?? i na pełnym przelocie ??

Bo chcę to zrobić u siebie, ale zastanawiałem się coś w miejsce puszek od katów wstawić by nie brzęczało za mocno.

Opublikowano

Pełen przelot jest w puszkach po katalizatorach ostatnie tłumiki końcowe zostawiłem. Więc mówiąc o pełnym przelocie mam na myśli układ do ostatnich tłumików.

W środku katalizatorów są zamontowane tłumiki przelotowe. Wyglądają podobnie do strumienicy.

Różnica polega na tym że są wspawane w środek obudowy po kacie i- są to nawiercane rury wyglądające trochę jak strumienica i są owinięte specjalnym materiałem wygłuszającym który powoduje że samochód nie jest o wiele głośniejszy. Tak przygotowane tłumiki są wsadzone i obspawane w środu i zamknięte w kacie spawy zeszlifowane.

Całośc jest praktycznie jak ori spawacz w jednym kacie mogłby lepiej doszlifować spawy ale i tak jest nieźle. Głośność podniosła się nie znacznie naprawdę przy normalnej jeździe nie ma różnicy dopiero jak się depnie czuć że tak jak by było odrobine głośniej. Różnica po wywaleniu wszystkich katów jest też w osiagach czuć że zaczyna się zbierać już przy niższej prędkości obrotowej silnika, czuć ze ma lżej.

Opublikowano

Taki sam pomysł miałem że by wyjąc cały układ rozciąć katalizatory i w te miejsce wstawić jakieś własnie strumienice, z tym że z góry będę ciął nie będzie nic widać wtedy. A możesz mi powiedzieć nazwę bądź namiar na materiał ten wygłuszający. Nakręciłem się i będę robił tylko wiem że też ciężko jest wydłubać środki. Troszkę dłubania.

Opublikowano

Nie wiem jak się ten materiał nazywa jak podjedziesz do jakiegoś tłumnikarza to Ci powie albo nawet sprzeda często mają to - to trochę podobne ze struktury do takiej waty szklanej.

Opublikowano

Ok wielkie dzięki, i zabieram się do pracy, zdam relację z efektu.

Mam pełno w ofercie układów wydechowych i wszelkich do nich elementów, m.in bandaże itp, ale nie słyszałem o tym wygłuszeniu ale ok poszukam. Jeszcze raz dzięki

Opublikowano

Przednie katy (te małe) jak się zastąpi rurami to diagnosta się będzie rzucał? Te duże katy jak się rozetnie i wyciągnie całą platynę w jednym kawałku to można sprzedać w tej lepszej cenie jako całość?

Opublikowano

Ja za 2 dostalem 600zl

Opublikowano

Przednie katy (te małe) jak się zastąpi rurami to diagnosta się będzie rzucał? Te duże katy jak się rozetnie i wyciągnie całą platynę w jednym kawałku to można sprzedać w tej lepszej cenie jako całość?

Wydaje mi się, że jak pan diagnosta włoży analizator w wydech to tak :) A jakbyś zechciał takim samochodem pojechać do Niemiec, to policja gdyby Cię zatrzymała i zbadała co wylatuje z tyłu auta, to pod eskortą zawiezie Cię do serwisu by to naprawili... tanio nie będzie :P

Ktoś sprawdzał kiedykolwiek czy brak katów jest nie do wykrycia przy takiej analizie?

Opublikowano

Ta a świstak siedzi i zawija w sreberka..


Po wywaleniu katów na przeglądzie sprawdzali spaliny i nic nie mówił diagnosta że jest coś nie tak.

Polskie normy są dość wysokie jeśli chodzi o spaliny

Opublikowano

Ta a świstak siedzi i zawija w sreberka..

Po wywaleniu katów na przeglądzie sprawdzali spaliny i nic nie mówił diagnosta że jest coś nie tak.

Polskie normy są dość wysokie jeśli chodzi o spaliny

Dobrze wiedzieć;)

Opublikowano (edytowane)

Ja mam wywalone wszystkie katy i wspawane rurki, na przeglądzie diagnosta nic nie gadał,

ale też nie sprawdzał spalin.

Edytowane przez bugi23
Opublikowano

Przegląd przeglądem, to nie brzęczy i nie ma metalicznego dzwięku ?? Da się tym jechać?? mógłby ktoś wkleić jakiś filmik jak to pracuje.

Opublikowano

Ja mam wybebeszone przednie katy, bo są malutkie, a zamiast tylnych mam wspawane strumienice (nie te które zawirowują spaliny i przyspieszają tylko zwykłe, które troche spowalniają spaliny emitując troche katalizator). Wrażenia akustyczne? Auto pracuje naprawde ciut głośniej, nie ma jakiejś kolosalnej różnicy w głośności. Ma fajny lekko metaliczny podźwięk, ale nie chodzi jak stara calibra tylko naprawde przyjemnie. Teraz poprostu słychać, że to V'ka :) Wadą jest, że czuć spaliny, no ale coś za coś, ja tam z ekologami sie nie z pouchwalam :P No i przede wszystkim auto JEDZIE, w porównaniu do tego co miałem wczesnej, gdy mi sie jeden kat przytkał :) Polecam taki zabieg :)

Opublikowano

w 3.0 nagminnie zapychaja sie katy.... przy objawach typu wypadanie zaplonow, spadek mocy, gdy wymiana cewek nie pomaga od razu trzeba zabierać sie za katalizatory....

pare razy czytalem opinie na temat peknietych blokow w 3.0... zastanawiam sie czy nie jest to powikłanie własnie po zapchaniu sie katalizatorow... podobne rzeczy działy się/dzieją się w 3.0v6 mazdy/forda ....

Opublikowano

Witam wszystkich wpis dziewica. laik w audi . zakupiłem AUDI A4 B6 3.0 QUATTRO ASN rok 2003 po zakupie doprowadzam do stanu to autko wymiana przy stanie licznika 1904455 a więc tak

CO

OPIS

KIEDY

WYMIANA

AKUMULATOR

BOSCH GIGAWATT

95AH/800A 12V

ROZRZĄD

kompletny

OLEJ

5W40

6,5 LITRA

FILTR OLEJU

OP526/5

FILTR KABINOWY

K1078A

PŁYN WSPOMAGANIE

ZIELONY

ŻARÓWKA KSENONOWA

D1S 4300K

SZCZOTKI ALTERNATORA

KOLEKTOR SSĄCY I JEDNOSTKA NAPĘDU Z SUWAKAMI OBROTOWYMI

06C133611

PRZEWODY KOLEKTORA

NABICIE KLIMY

WPROWADZENIE OLEJU

0,460KG

10 G

FILTR POWIETRZA

AP179/2

ŚWIECE ZAPŁONOWE

IRYDOWE

LPG LASER LINE NO.1 NGK

1496

FILTR PALIWA

PROSZĘ O POMOC KIEDY NASTĘPNE WYMIANY POSZCZEGÓLNYCH RZECZY DZIĘKUJE

Opublikowano

cygaro ale o co ci chodzi?

teeth-smiley.gif

Opublikowano

Ja też nie wiem o co chodzi. Jak wymieniles to o czym piszesz to ze 3 tys dolozyles.

Xperia Z2

Opublikowano

Też nie bardzo kumam o co kaman.

Chyba o to za ile powinien zrobić to ponownie

Opublikowano

sory źle wkleiłem chodzi mi o świece zapłonowe mam
IRYDOWE LPG LASER LINE NO.1 NGK
1496 i niewiem jaki jest ich okres używania i temat navi audi auz1z186329402 zależy mi na płycie z mapą do kosza poszło już z 15 płyt i nic laser czysty na orginalnej śmiga aż miło tylko że to szwajcaria pomocy coś z tą płytą. jeszcze o uzupełnienie oleju w skrzyni biegów jak sprawdzić poziom i czym to najlepiej uzupełnić silnik w opisie

Opublikowano

Cygaro, robisz rozpiz*ziel na forum, piszesz wszędzie o wszystkim i to byle jak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...