WYSKUN Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 WItam, mam również problem i nie wiem co to może być. Dziwne cykanie (ale nie jakoś głośne) które słychać i na zimnym i na ciepłym silniku z tylnej części silnika. Od razu mówię, że przy odpalaniu zimnego silnika nie słyszę żadnych dziwnych dźwięków 1-3 sekundowych. Kontrolki mi się nie święcą. przebieg oryginalny 165tys. Ja to słyszę tak " cyk cyk cyk.... cyk cyk cyk....cyk cyk cyk....cyk cyk cyk...." nagrałem filmik przy okazji. I teraz pytanie: czy jest we wrocławiu jakiś DOBRY mechanik który ogarnia temat 1.8t avj ? https://www.youtube.com/watch?v=-xdMAlw0TNA
Wylye Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 WItam, mam również problem i nie wiem co to może być. Dziwne cykanie (ale nie jakoś głośne) które słychać i na zimnym i na ciepłym silniku z tylnej części silnika. Od razu mówię, że przy odpalaniu zimnego silnika nie słyszę żadnych dziwnych dźwięków 1-3 sekundowych. Kontrolki mi się nie święcą. przebieg oryginalny 165tys. Ja to słyszę tak " cyk cyk cyk.... cyk cyk cyk....cyk cyk cyk....cyk cyk cyk...." nagrałem filmik przy okazji. I teraz pytanie: czy jest we wrocławiu jakiś DOBRY mechanik który ogarnia temat 1.8t avj ? https://www.youtube.com/watch?v=-xdMAlw0TNA Na mój gust to "hydro" cykają Nie żałuj i kup zestaw 20szt np INA w PL kosztują ok 500zł (kpl) + wymiana Nie pchaj tam niczego "po taniości"
WYSKUN Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 WItam, mam również problem i nie wiem co to może być. Dziwne cykanie (ale nie jakoś głośne) które słychać i na zimnym i na ciepłym silniku z tylnej części silnika. Od razu mówię, że przy odpalaniu zimnego silnika nie słyszę żadnych dziwnych dźwięków 1-3 sekundowych. Kontrolki mi się nie święcą. przebieg oryginalny 165tys. Ja to słyszę tak " cyk cyk cyk.... cyk cyk cyk....cyk cyk cyk....cyk cyk cyk...." nagrałem filmik przy okazji. I teraz pytanie: czy jest we wrocławiu jakiś DOBRY mechanik który ogarnia temat 1.8t avj ? https://www.youtube.com/watch?v=-xdMAlw0TNA Na mój gust to "hydro" cykająNie żałuj i kup zestaw 20szt np INA w PL kosztują ok 500zł (kpl) + wymiana Nie pchaj tam niczego "po taniości" WItam, mam również problem i nie wiem co to może być. Dziwne cykanie (ale nie jakoś głośne) które słychać i na zimnym i na ciepłym silniku z tylnej części silnika. Od razu mówię, że przy odpalaniu zimnego silnika nie słyszę żadnych dziwnych dźwięków 1-3 sekundowych. Kontrolki mi się nie święcą. przebieg oryginalny 165tys. Ja to słyszę tak " cyk cyk cyk.... cyk cyk cyk....cyk cyk cyk....cyk cyk cyk...." nagrałem filmik przy okazji. I teraz pytanie: czy jest we wrocławiu jakiś DOBRY mechanik który ogarnia temat 1.8t avj ? https://www.youtube.com/watch?v=-xdMAlw0TNA Na mój gust to "hydro" cykająNie żałuj i kup zestaw 20szt np INA w PL kosztują ok 500zł (kpl) + wymiana Nie pchaj tam niczego "po taniości" Cykalo przed wymiana kompletnegi rozrzadu i po wymiania. Ale to cyka z tylu silnika WItam, mam również problem i nie wiem co to może być. Dziwne cykanie (ale nie jakoś głośne) które słychać i na zimnym i na ciepłym silniku z tylnej części silnika. Od razu mówię, że przy odpalaniu zimnego silnika nie słyszę żadnych dziwnych dźwięków 1-3 sekundowych. Kontrolki mi się nie święcą. przebieg oryginalny 165tys. Ja to słyszę tak " cyk cyk cyk.... cyk cyk cyk....cyk cyk cyk....cyk cyk cyk...." nagrałem filmik przy okazji. I teraz pytanie: czy jest we wrocławiu jakiś DOBRY mechanik który ogarnia temat 1.8t avj ? https://www.youtube.com/watch?v=-xdMAlw0TNA Na mój gust to "hydro" cykająNie żałuj i kup zestaw 20szt np INA w PL kosztują ok 500zł (kpl) + wymiana Nie pchaj tam niczego "po taniości" Aha Tobie chodzi o popychacze zaworow.nie sadze ze to to bo dzwiek na zimnym i cieplym silniku tego cykania jest taki sam
Wylye Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 A ja... tak właśnie "sądzę" bo... wymieniłem przed kilkoma tygodniami i właśnie "tak to, to , to to tak to to" cytując Tuwima cykało i na zimnym i na ciepłym. Tyle moich uwag... (Możliwe że oliwę by trzeba... zmienić na jakąś bardziej syntetyczno... pulpetyczną czy jakoś tak... ale to już inna bajka i są lepsi fachofffcy. Tam zaraz może napiszą Pozdro
WYSKUN Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 A ja... tak właśnie "sądzę" bo... wymieniłem przed kilkoma tygodniami i właśnie "tak to, to , to to tak to to" cytując Tuwima cykało i na zimnym i na ciepłym. Tyle moich uwag... (Możliwe że oliwę by trzeba... zmienić na jakąś bardziej syntetyczno... pulpetyczną czy jakoś tak... ale to już inna bajka i są lepsi fachofffcy. Tam zaraz może napiszą Pozdro Hmm wczesniej auto jezdzilo w niemczech na jakis long lifach z aso audi i jak kupilem to cykalo. Zmienilem olej i dalej cyka:) (niestety mechanik zalal mi castrola 5w40. Po fakcie wyczytalem ze motul lepszy -nast razem nim zaleje) a jak tych popychaczy nie wymienie w najblizszym czasie to czyms to grozi? i fajnie jakby ktos polecil z wroclawia kogos kto ogarnia ten silnik:)
Wylye Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) A ja... tak właśnie "sądzę" bo... wymieniłem przed kilkoma tygodniami i właśnie "tak to, to , to to tak to to" cytując Tuwima cykało i na zimnym i na ciepłym. Tyle moich uwag... (Możliwe że oliwę by trzeba... zmienić na jakąś bardziej syntetyczno... pulpetyczną czy jakoś tak... ale to już inna bajka i są lepsi fachofffcy. Tam zaraz może napiszą Pozdro Hmm wczesniej auto jezdzilo w niemczech na jakis long lifach z aso audi i jak kupilem to cykalo. Zmienilem olej i dalej cyka:) (niestety mechanik zalal mi castrola 5w40. Po fakcie wyczytalem ze motul lepszy -nast razem nim zaleje) a jak tych popychaczy nie wymienie w najblizszym czasie to czyms to grozi? i fajnie jakby ktos polecil z wroclawia kogos kto ogarnia ten silnik:) Powiem - tak... W największym skrócie "Olej - olej" to był żart. Żaden olej nie pomoże. A cykaniem, o ile idzie to z hydropopychaczy też się nie musisz zbytnio przejmować. Tak naprawdę, miałoby to znaczenie gdybyś eksploatował silnik w sposób nazywany przez niektórych - "upalniem" Czyli jazda w b wysokich zakresach obrotów z dużymi momentami. Tam, owe "cykady" przeradzałby się już w coś zgoła innego i mogłoby już robić "krzywdę" silnikowi... Zwykła codzienna eksploatacja auta z tym "świerszczem" (wg mnie) nie jest groźna. A fachowców z Wrocka pewnie zaraz ktoś Ci poleci na priv Pozdr Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Wylye
WYSKUN Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 A ja... tak właśnie "sądzę" bo... wymieniłem przed kilkoma tygodniami i właśnie "tak to, to , to to tak to to" cytując Tuwima cykało i na zimnym i na ciepłym. Tyle moich uwag... (Możliwe że oliwę by trzeba... zmienić na jakąś bardziej syntetyczno... pulpetyczną czy jakoś tak... ale to już inna bajka i są lepsi fachofffcy. Tam zaraz może napiszą Pozdro Hmm wczesniej auto jezdzilo w niemczech na jakis long lifach z aso audi i jak kupilem to cykalo. Zmienilem olej i dalej cyka:) (niestety mechanik zalal mi castrola 5w40. Po fakcie wyczytalem ze motul lepszy -nast razem nim zaleje) a jak tych popychaczy nie wymienie w najblizszym czasie to czyms to grozi? i fajnie jakby ktos polecil z wroclawia kogos kto ogarnia ten silnik:) Powiem - tak... W największym skrócie "Olej - olej" to był żart. Żaden olej nie pomoże. A cykaniem, o ile idzie to z hydropopychaczy też się nie musisz zbytnio przejmować. Tak naprawdę, miałoby to znaczenie gdybyś eksploatował silnik w sposób nazywany przez niektórych - "upalniem" Czyli jazda w b wysokich zakresach obrotów z dużymi momentami. Tam, owe "cykady" przeradzałby się już w coś zgoła innego i mogłoby już robić "krzywdę" silnikowi... Zwykła codzienna eksploatacja auta z tym "świerszczem" (wg mnie) nie jest groźna. A fachowców z Wrocka pewnie zaraz ktoś Ci poleci na priv Pozdr Ok, czekam priv na namiary na mechanika:)
tom5151 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 (edytowane) Czesc, ostatnio pojawil mi sie bład "przestawienie walka rozrzadu, opoznienie Nieosiagnieta wartosc minimalna". Przy okazji zmiany rozrzadu postanowilem zerknac na walki i zastałem taki stan rzeczy jak na filmie. Chyba lekko nie zgrywa sie ze znakami :/ co o tym sadzicie? Łancuch do zmiany? ( wyglada na sztywny), slizgi ładne, micha i smok czyste i zalany LM 5W40. Ogolnie z autem wszystko OK, tylko ten bład sie pokazuje caly czas - musi byc jakis powod. Czytalem rozne tematy i raz mowia ze maja byc na znakach a raz ze nie muszą sie pokrywac bo sa zmienne fazy prosze o pomoc! Edytowane 1 Września 2016 przez tom5151
maciek23ms Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 siema, wymienialem rozrzad zajrzalem pod pokrywe wymienilem uszczelki bo troszke cieklo, sprawdzilem napinacz dosc ciezko sie go wciska, zastanawialem sie nad jego wymiana ale 2200 wywalic troche zal, mam glosniejszy stukot z silnika przez pierwsze 30 sekund po odpaleniu rano, jak silnik juz zlapie normalne obroty stukanie ustaje, mam ten dzwiek tylko rano, kazdy mechazord mowi ze Panie na bank napinacz, a wy co o tym myslicie?
maciek23ms Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) Michę i smok czyściłeś? bez kanalu albo podnosnika sie za to nie bede zabieral, a w irl zadnemu cymbalowi nie dam tego robic bo tu co drugi mechanik nic nie wie, (przynajmniej na temat 1.8t) i i papraja robote i to za 200e za sciagniecie, moze to byc smok tym bardziej ze micha nie ruszana Edytowane 9 Września 2016 przez maciek23ms
k232 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 Sprawdź miskę i smok a jak będzie z tym dobrze to pompa oleju, przechodziłem to samo tylko bez Turbo
Endriu12394 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Panowie ,wiem że może nie w temacie. Jest mi na gwałt potrzebny numer łańcucha do tego napinacza oraz wałka.
maciek23ms Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Sprawdź miskę i smok a jak będzie z tym dobrze to pompa oleju, przechodziłem to samo tylko bez Turbo polatam na tym jeszcze jakis czas? czy to pilna robota, dziwek po 23-30 ustaje nie zawsze to mam, troche bedzie kiepsko jak pompa siadzie, ale jak bedzie siadac to dziwek bedzie sie nasilal i bedzie dluzej niz te 20-30s?
bongod Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 20-30 sekund to długo strasznie. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
gluszczt Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 058 109 229 B Łańcuch nastawnika rozrządu 058 109 021 M wałek rozrządu wlot 058 109 022 B wałek rozrządu wylot 1.8T AVJ,AMB,BFB,BEX
k232 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Ja tak jeździłem rok czasu ze słabym ciśnieniem oleju, nic się z autem nie działo i nic się nie stało, pompę zmieniłem i jeżdżę, głupota ale ile przez ten czas się nauczyłem 30 sekund to już jest porażka jak dla mnie, mi stukało przy odpaleniu max 3 sekundy.
toman Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Taaa tylko nie zapominajcie, że jak przez niskie ciśnienie przytrą się wałki, szklanki albo turbosprężarka to będzie przykro.. Edytowane 13 Września 2016 przez toman
--Rafcio-- Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Ja tak jeździłem rok czasu ze słabym ciśnieniem oleju, nic się z autem nie działo i nic się nie stało, pompę zmieniłem i jeżdżę, głupota ale ile przez ten czas się nauczyłem 30 sekund to już jest porażka jak dla mnie, mi stukało przy odpaleniu max 3 sekundy. Jakas dokładna firma pompy, bo mam tez ze 3 sekundy tego klekotu ale jezdze juz z 1,5 roku z tym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się