sasna Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 spoko wymieniaj wymieniaj, ciekawe za ile padnie jezeli bedzie pracowac na za niskim cisnieniu oleju Czy w Twoim silniku byla choć raz juz zdejmowana miska olejowa zeby ocenic stan smoka na pompie oleju ? to będzie następna rzecz jaką zrobię przy okazji zmiany oleju
Wielki Dao Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Witam, myślę że u mnie stało się coś z łańcuchem/napinaczem http://a4-klub.pl/1-8t-218/klekotanie-silnika-filmiki-327248/, olej 5w30, zaczęło klekotać... czasami pojawia się kontrolka oleju z napisem min, albo oil sensor się świeci :<
fazi999 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 W mojej Audi 1.8 turbo avj 2001 215 tys przebiegu-przebieg autentyczny szwankowała pompa oleju. Po zdjęciu miski okazało się że smok prawie całkowicie zatkany. Auto przyprowadzone z Niemiec gdzie wymiany oleju dokonywane były co 30 tys. km zgodnie z zaleceniem serwisu. Mój mechanik od razu powiedział mi że olej co 10-12 tys. i nie będzie problemu, zalecił olej Liqui molly z dwusiarczkiem molibdenu. gość specjalizuje się w vw audi. Usłyszałem od niego że to nie pierwszy taki przypadek, smok ma małe otworki. Miało to wpływ na pracę napinacza.
michalm320 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 W mojej Audi 1.8 turbo avj 2001 215 tys przebiegu-przebieg autentyczny szwankowała pompa oleju. Po zdjęciu miski okazało się że smok prawie całkowicie zatkany. Auto przyprowadzone z Niemiec gdzie wymiany oleju dokonywane były co 30 tys. km zgodnie z zaleceniem serwisu. Mój mechanik od razu powiedział mi że olej co 10-12 tys. i nie będzie problemu, zalecił olej Liqui molly z dwusiarczkiem molibdenu. gość specjalizuje się w vw audi. Usłyszałem od niego że to nie pierwszy taki przypadek, smok ma małe otworki. Miało to wpływ na pracę napinacza. Ma gość rację. Olej max co 10tyś. Olej to LM, Motul, AMSoil, Milers. Ja swoją miskę też ściągałem przy przebiegu 175tyś (100% oryginalny) ale jak się okazało i smok i miska są czyste mimo, że olej też był wymieniany przez Niemca co 30tyś km.
marian.84 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Witam. Udzielicie mi informacji jakim momentem dokręcić śruby wałka ssącego rozrządu, śrubę główną od czoła i śruby stop panewek wałka rozrządu. Silnik 1,8t bfb. z góry dzieki
Couguar27 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Witam. Proszę o informacje czy do wyciągnięcia napinacza wystarczy zrobić znaki na zębatce i łańcuchu czy też trzeba pokręcić wałem i ustawić cały rozrząd na znaki.Z góry dziękuje.
rafzuczek Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Witam, Proszę o Pomoc. Właśnie zakupiłem Audi A4 B6 1.8 t. I wszystko było ok do momentu wymiany rozrządu. Po wymianie rozrządu, oleju , filtrów, płynu chłodniczego samochód został odpalony i wszystko było ok do momentu nagrzania się silnika. Po czym widoczne jest kapanie oleju od spodu z silnika. Mechanik powiedział że to uszczelka pod głowica. Czy to możliwe że w poprzednim oleju był jakiś uszczelniacz ( bo wcześniej nic nie kapało , tylko zbiorniczek od płynu chłodzącego był taki jakby w kamieniu od czajnika ale po zdjęciu i wyczyszczeniu go octem i benzyną ekstrakcyjną zauważyłem jakby śladu oleju). Dodam że auto nie grzało się, nie ubywało starego płynu do chłodnicy ( choć wyglądał płyn na bardzo brudny) i nie kapał olej. Proszę o jakieś podpowiedź co i jak i dlaczego. Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość.
sasna Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 powtórka z historii napinacz się zaczyna odzywać ciśnienie sprawdzone na rozgrzanym prawie 2 bary a na zimnym5 barów miska zdemontowana smok czysty jakieś pomysły czas założyć oryginał?
radko123 Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 powtórka z historii napinacz się zaczyna odzywać ciśnienie sprawdzone na rozgrzanym prawie 2 bary a na zimnym5 barów miska zdemontowana smok czysty jakieś pomysły czas założyć oryginał? Jaki napinacz wstawiłeś, jakie dokładnie objawy teraz? pozdrawiam
sasna Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 napinacz made in china słychac go na rozgrzanym silniku ok 2500obrotów
radko123 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Niestety, a koszta nie małe 2,5tyś . A łańcuch też wstawiłeś hiinol? Może na początek jego sprawdzić ew. zmiana na oryginał. 1
sasna Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Niestety, a koszta nie małe 2,5tyś . A łańcuch też wstawiłeś hiinol? Może na początek jego sprawdzić ew. zmiana na oryginał. łańcuch febi chyba nie możliwe by się rozciągnął po pół roku.
michalm320 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Rozmawiałem jakiś czas temu z właścicielem tej firmy Genowefa Garage | Swapy silników z grupy VAG i nie tylko. na temat napinacza i powiedział że dwa razy przełożył sam ślizg z napinacza od 1.8T z B5. Ori kosztuje ok 500zł więc gra warta świeczki. W tych dwóch przypadkach zdało to egzamin.
pioteros Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 robota ta sama wiec zawsze warto wymienic napinacz, a wlasnie nagorzej jest jak łyżwa peka i sieje spustoszenie w glowicy ale nie tylko to sie zuzywa, czesto wyciera sie tulejka w ktorej chodzą tłoczki na ktorych są te łyżwy, wtedy nic sie nie zrobi, olej spierdziela bokiem a napinacz nie napina jak powinien, wiec wymiana samych slizgow zda egzamin pod warunkiem ze napinacz jest szczelny
michalm320 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Witam.Dziś byłem u mechanika, ponieważ spotkał mnie problem, a jest nim stukanie pod pokrywą zaworów z tyłu silnika (od strony kabiny). Stuki wydobywają się na biegu jałowym i tylko podczas większego rozgrzania silnika - po dłuższej jeździe. Pan mechanik stwierdził, że do wymiany jest łańcuch rozrządu bo pewnie jest za bardzo wydłużony i żeby długo tak nie jeździć. Czytając podobne wątki na forum wyczytałem że wymieniają cały komplet: napinacz łańcucha, łańcuch i uszczelki. I teraz już nie wiem czy wymieniać sam łańcuch i czy to on jest przyczyną tych stuków? Bo napinacz kosztuje 500zl, a sam lańcuch widziałem za 130zl, więc jest to różnica w kosztach. Proszę doradźcie mi co robić. Pozdrawiam Napinacz 500zł? Chyba Chiński. Ori kosztuje do 2tyś zł. Myślicie że to ryginał? http://allegro.pl/audi-a4-1-8t-napinacz-lancucha-rozrzadu-058109088e-i4427929853.html
soul87 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Sam sobie odpowiedziales na pytanie czy to ori
michalm320 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Dla porównania narałem pracę swojego silnika przy przebiegu 180tyś. Wg Was pracuje ok czy nie? 1
DMX Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Witam borykam sie z podobnym problemem. U mnie mianowicie po odpaleniu silnika jest cisza na biegu jalowym czy cieply czy zimny. Natomiast przy todaniu gazu slychac ewidentnie stukanie w tylej czesci silnika, prostym slowem jak by zawor klepal.... mechanior powiedzial ze napinacz z lancuchem do wymiany bo jak wywalony to walki sie nie zgrywaja.... wymienilem i d*pa... zadnej poprawy napinacz chinol lancuch febi. I teraz .. Mechanior mowi ze mam za slabe cinienie oleju w silniku i ze trzeba wymienic pompe oleju. Mowi ze trzeba zawieche rozpinac i koszt wymiany 300 zl + pompa. Zapytralem czy jest pewien ze to pomoze...? Powiedzial ze na 70 % ;/ . I juz nie wiem co mam robic ... Moze wy mi pomozecie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się