Wylye Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 2 godziny temu, Pawelkiwi napisał: Rób sobie gdzie chcesz a z takim podejściem najlepiej nie u mnie. :0) Bardzo przepraszam Cię za wszelkie insynuacje, już będę polecał Twoje usługi a w szczególności Twoje porady będę czytał uważnie i będę stosował
WYSKUN Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Zauważyłem ciekawą rzecz. Przy porannym odpaleniu auta standardowo sekundowy grzechotnik. Natomiast kiedy auto stoi na leciutkim wzniesieniu (bardzo delikatnym) przodem do góry, poranny grzechotnik nie występuje. Nawet po weekendowym postoju 2 dniowym. Filtr oleju mam zwykly jakis zaden mann czy knecht
robbert1988 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Panowie i mnie dopadł błąd nastawnika. Ale to pół biedy bo przy okazji czytania tego wątku postanowiłem sprawdzić ustawienie rozrządu w bloku 93 i wyszło -12. Czy to normalne. Dodam że rorząd wymieniony jakieś 1000 km temu.
krzysiekml Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 przestawiony rozrząd o 1 ząbek,przestaw o jeden do przodu i będzie git
robbert1988 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Ja aż tak się nie bawię żeby rozrząd ustawiać ale dzwoniłem do mechanika co mi robił i stwierdził że rozrząd jest idealnie na znakach i że wychodzi -12 to wina padniętego napinacza. Dodam ze smok był czyszczony ciśnienie oleju już ok. Aha i napinacz zagrzechocze przy odpalaniu dopiero jak auto ze 3 dni ni odpalane a tak to w miarę cicho. Co radzicie wymianę mechanika??
azure Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Dnia 30.01.2017 o 22:10, Barosz95 napisał: Witam, niestety w moim Audi mam do wymiany napinacz rozrządu. Mam takie pytanie czy ma ktoś może jakaś propozycje skąd wziąć dobry nie chiński napinacz. Interesuje mnie napinacz febi, ale ciężko go dorwać. Orientuje się ktoś czy w carsie może się on pojawić? Trudno powiedzieć, bo -12 to już duży odchył. U mnie po wymianie rozrządu (jak i przed) jest w punkt. Trzeba organoleptycznie to ocenić, tak napinacz, jego ślizgi jak i łańcuch (może być już wyciągnięty).
koziol1172 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 przestawiony rozrząd o 1 ząbek,przestaw o jeden do przodu i będzie git O jeden do tyłu bo teraz jest wyprzedzony żeby nie było zaraz kolizji [emoji2]Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 u mnie z -10 poszło na + 3-4 przekręcając koło o jeden do przodu
robbert1988 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Jestem na pierwszego umówiony już do innego mechanika zobaczymy co i jak. Ma na nowo wszystko poustawiać. i przy tym zrobić fotorelację. Zobaczymy co wyjdzie.
volvo132 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Witam, Zeszłej jesieni wyminiłem łańcuch + gorny tlok z slizgiem w napinaczu. Napinacz zostawilem stary, bo optycznie wygladal na sprawny. łanuch byl rozciagniety o 5-10mm. Objawy byly takie jak u wszystkich. Terkot z rana, przy kazym odpaleniu cieplego/zimnego silnika i na wolnych przy temp oleju 80+. Po wymianie łańcucha terkot na rozgrzanym ustal, ale poranny i przy kazdym odpaleniu nadal sie pojawiał. W blokach 90-93 same 0, czasem wskoczylo na 1., wczesniej bylo 2/3. Kilka dni temu wymienilem olej na Millers 5w40, wczesniej byl Valvo 5w40 maxlife, Do tego czyszczenie odmy i wymiana zaworka w trojniku. Od tego momentu terkot na wolnych znowu sie pojawil ale przy temp oleju 90+ stopni. Bloki 90-93 dalej same 0, czasem na 1 wskoczy. Przed wymiana zastosowalem plukanke. Miska i smok byly czyszczone w 2015 na jesien. Wiem, ze powinienem wymienc od razu caly napinacz, ale kazdy jest kowalem swojego losu i probowalem najpierw innej metody. Cisnienie oleju nie bylo sprawdzane i moze tu tkwi przyczyna tego terkotu. Moze pompa oleju juz nie domaga i cisnienie oleju na wolnych jest zbyt niskie.... Zapewne sam sobie odpowiedzialem, gdzie moze lezec przyczyna, ale mile widziane uwagi.
Wylye Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 2 godziny temu, volvo132 napisał: Moze pompa oleju juz nie domaga i cisnienie oleju na wolnych jest zbyt niskie.... Też myślę, że sobie sam odpowiedziałeś. ;)Pozdr
robbert1988 Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Panowie dziękuję bardzo za porady Przestawienie rozrządu o jeden do przodu pomogło. Auto wyraźnie żwawsze.
Marecki1 Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Tak patrze na obroty biegu jałowego i widze juz pare sztuk co trzyma 800rpm..... moj BFB trzyma jałowe 720rpm.....
bongod Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Mój też 720 i tak ma być Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
WYSKUN Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 22 minuty temu, Marecki1 napisał: Tak patrze na obroty biegu jałowego i widze juz pare sztuk co trzyma 800rpm..... moj BFB trzyma jałowe 720rpm..... mój też 720, a co to niby oznacza że niektóre trzymają 800?
WYSKUN Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 49 minut temu, k232 napisał: Im mniejsze obroty na jałowym to lepiej. ale dlaczego
radko123 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Ustawiane w fabryce tak aby były małe wibracje silnika, z tego co pamiętam można zmienić vagiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się