JawoR36 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Witam, posiadam B6 z 2003 roku. W dowodze 190Hp, w wszelkich papierach takze. Oslona silnika BEXa, oznaczenia na klapie czerwone, a na glowicy zamiast BEX jest oznaczenie AGU. O co chodzi? AGU z tego co mi wiadomo to silnik Golfa. Silnik jednak 150Hp czy wymieniana glowica, a jesli tak, to czemu? Jak sie upewnic o BEXie? Turbo k03s?
cocoo24 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 poprostu był bex, poszła głowica i ktoś zeby oszczędzić założył agu, wtopa na maxa, kumpel to tez przerabiał, miał być bfb był agu ---------- Post dopisany at 07:53 ---------- Poprzedni post napisany at 07:52 ---------- sprawdź po nr głowicy wybitym z boku 1
soul87 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 jak kupowalem swoje 1.8t to jakimś takim dziwnym trafem w 50% przypadkach oznaczenie na głowicy nie zgadzało sie z tym co ma byc w aucie... byly AWT, AGU, i inne wymysly, nawet niektorzy scierali papierem sciernym oznaczenie glowicy...
JawoR36 Opublikowano 15 Listopada 2013 Autor Opublikowano 15 Listopada 2013 Na wlepce pod kanapa to samo, a zna ktoś dokladne umiejscowienie oznaczenia silnika na bloku? Da się z czytac na kanale? 1
cocoo24 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 czy ktoś moze sprawdzić głowice o nr 06a103373as 1.8T, jaki to typ silnika?
jacek70 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Podmieniona tylko głowica a reszta gratów została z BEX-a. W czym problem ? W braku napisu BEX. Zeszlifuj to co tam masz i wybij punktakiem BEX.
Kevinass Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Witam! moje pytanie wygląda tak, czy wszystkie głowice w 1.8T były takie same? przeglądając głowice na allegro: AEB, AWT a AVJ i BEX jest spora różnica cenowa
pioteros Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 same glowice pasuja zamiennie, najlepsza z nich to AEB/AJL bo ma szerokie kanały dolotowe od strony kolektora ssacego, kup taką od AEBa, przełóż wszystko, wałki, napinacz, pokrywe zaworow od swojego AMB, i pamietaj tez przy skladaniu zeby kupic uszczelke kolektora ssacego od AEBa - tylko nie wiem czy kolektory ssace od AEBa i AMB sie tez roznily szerokoscia kanalow ale jak nei chcesz kombinowac, to kazda inna glowica procz AEB/AJL sama w sobie bedzie tak naprawde taka sama jak ta z AMB
JawoR36 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2013 A ja jestem prawie pewien ze nie zlozysz silnika 1.8t z B6 na glowicy z B5. Prawie na pewno ma inne wyjscie na krociec wody z tylu i nie ma z tylu wyjscia na cos, nie pamietam na co, klient mi tlumaczyl roznice jakis czas temu,
pioteros Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zależy pod jaka b5, było 5 różnych 1.8t w b5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się